Zhan elleri titreyerek şatonun salonunu kaplayan halıya temas ederken arkasını dönmeye korkuyordu. Daha önce böyle ses tonunda konuşan kimseyi duymamış ve görmemişti.
Babasının anlattıklarına göre arkasında konuşan şey kesinlikle o çirkin canavardı ve onunla konuşmak istediğini henüz hatırlamıştı.
Korkusunu bir kenara bırakıp arkasını hızla döndüğünde tüylü, kocaman bir vücudu olan ve yüzü tıpkı hayvanların karışımı gibi olan yaratık ile göz göze geldiğinde hemen kafasını yere eğdi.
Korkusu her şeyden ağır gelip gözlerini doldurduğunda birkaç santimetre geriye kaydı ve gözlerinden akan yaşların halıda iz bırakmasını izledi.
"Demek gülümü isteyen sendin ha?"
Korkunç ses kulaklarından girdiği anda titreyen vücudu daha kötü bir hâl alıp bedeni yere düştü. Dizleri bu düşüşle acısa da onu ikna etmenin yollarını henüz denememişti.
"B-ben özür dilerim. L-lütfen, gitmeme izin verin, l-lütfen."
Kafasını tamamen eğip yere kapandığında saatin tiktaklarını ve fincanların takırtısını dinledi. Canavarın hareket hâlinde olduğu adım seslerinden belliydi.
"Gidemezsin, eğer gitmeye çalışırsan seni ve aileni öldürürüm."
Güzel Zhan dilini yutmuş bir şekilde kafasını yukarıya kaldırdığında ona meraklı bir şekilde bakan mumluk ve fincan takımı ile karşılaştı.
Gözleri belli olan fincan ve çaydanlık dilini ciddi anlamda yutturabilirdi fakat onları unutmaya çalışarak ayaklandı, gözlerini ayaklarına dikti.
"N-neden? Gitmesem bile onlara zarar verip vermeyeceğini nasıl b-bileceğim?"
Uzun bedenin sırtına çevirdiği gözleri canavar ona döndüğünde tekrardan yere düşerken küçük fincan zıplayarak yerde tok sesler bırakıyor ve Zhan'ın yanına yaklaşıyordu.
"Bunun için ayna var, istediğin her an babanı görebilirsin. Lütfen gitme, efendimiz ile kal."
Güzel Zhan bayılacakmış gibi hissederken küçük fincan geldiği gibi çaydanlığın yanına gitmişti. Bu bir çeşit rüya diye düşünen Zhan ayaklandı ve canavara doğru korkusuzca adım attı.
"Babamı görmek istiyorum, h-hemen."
Canavarın şömine önündeki bedeni arkasını yavaşça döndüğünde Zhan geriledi ve yaşlı gözlerini kafa tutarcasına canavarın gözlerine dikti.
"Gitmeyeceksin."
"Gitmeyeceğim."
一•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Ve Çirkin [YiZhan Ver. ✓]
Fanfiction❝Beni çok mu çirkin buluyorsun?❞ ❝Evet fakat benim için önemli olan kalp güzelliğidir.❞ ×Wang Yibo & Xiao Zhan.