- Wiśniewska po chuj się kłócisz nie będziesz chodziła w samej bieliźnie - warknął
- będę robić co będę chciała - powiedziałam i wstałam z kanapy
- śpisz na kanapie - powiedziałam i poszłam do sypialni położyłam się na łóżku. Nie wiem ile tak leżałam ale usłyszałam otwieranie drzwi, udałam że śpię chłopak położył się blisko mnie, za blisko.
- wiem że nie śpisz kochanie - powiedział szeptem do mojego ucha, przejechał ręką po moim nagim udzie na co zagryzłam dolną wargę.
- kim my dla siebie jesteśmy? - zapytałam cicho
- nie chce teraz myśleć o tym, radzę żeby ty też - powiedział i zaczął całować moją szyję, a dalej oddaliśmy się przyjemności.
***
Kolejnego dnia obudziłam kompletnie naga w łóżku, przypomniałam sobie dzisiejszą noc było mi bardzo przyjemnie ale on jest tylko przyjacielem, przyjacielem z którym się przespałam. Wstałam z łóżka ubrałam bieliznę i koszulkę kuby z podłogi, poszłam do kuchni z kąd pachniało naleśnikami.- witam - powiedziałam
- hej, naleśki masz na stoliku - powiedział i poszedł do salonu, obawiałam się najgorszego że chciał tylko seksu. Wzięłam talerz z naleśnikami, poszłam do salonu gdzie usiadłam na kanapie.
- coś się stało? - zapytałam
- tak znaczy nie - powiedział
- ok? - zapytałam, zjadłam śniadanie odniosłam talerz który schowałam do zmywarki. Poszłam do łazienki gdzie rozpuściłam brązowe włosy, usłyszałam otwieranie drzwi i zobaczyłam Kubę na którego widok uśmiechnęłam się.
- pośpiesz się - powiedział, kompletnie nie wiedziałam o co mu chodzi.
- jeszcże chwilę - powiedziałam
- wkurwiasz mnie - powiedział i sobie poszedł, nienawidzę go najpierw przeleciał mnie, a teraz tak jak bym zabiła jego matkę. Wyszłam z łazienki i poszłam do salonu gdzie siedział Kuba.
- pośpieszałeś mnie to dawaj do wyjścia Kuba - powiedziałam i poszłam na przedpokój
- zamknij się wreście Wiśniewska - burknął chłopak, założyłam buty i kurtkę wzięłam telefon i wyszłam. Podeszłam do auta czekając na Kubę, w kieszeni kurtki znalazłam szluga i zapalniczkę. Odpaliłam papierosa i zaciągnełam się dymem, miałam dość Kuby choć kocham go to teraz nie wiem. Mam mętlik w głowie, zauważyłam jak Kuba podchodzi do samochodu ale ja nie zwracałam uwagi po prostu paliłam.
- księżniczka zaproszenie potrzebuje? - zapytał Kuba opuszczając szybę
- żebyś wiedział - mruknełam
- wsiadaj - powiedział chłopak, nie chciałam się z nim kłócić więc wsiadłam. Kuba ruszył i puścił jakąś piosenkę, zaczęłam ją nucić. Opisywała dokładnie moją i Kuby relacje.
- Dzisiejsza noc znaczyła coś dla ciebie? - wypaliłam
CZYTASZ
Miało Być Tak Magicznie
FanfictionZapraszam na przeczytanie drugiej części "Dream || Dredziarz,, Początek: 21.12.2020 Koniec: 08.05.2021