Seni aptal! Bana bu fırsatı kaçıracağını söyleme!
Hayal kırıklığından bilinçsizce konuşmam keskin bir şekilde göze çarpıyordu.
"Nasıl olur?
"Aslında onu çok seviyorum." En derin düşüncelerini anlatmasının imkanı yok. Sadece saçma bahaneler duyacağım.
Ancak beklediğimden tamamen farklıydı.
"İyi bir dansçı değilim."
Neden bahsediyorsun?
Lucian'a gözlerimi ardına kadar açarak baktım.
Gözlerini hafifçe eğdi, dudaklarını ısırdı. Gözleri biraz kızarmıştı.
"Aslında dans etmekte iyi değilim."
Orijinalde geçmediği için bunu beklemiyordum.
Peri masalındaki bir prens kadar yakışıklı olan bu adamın dans edemediğine inanamıyorum.
Ama düşününce mantıklı. Lucian bir yetim ve 12 yaşından beri savaş alanında yaşıyor.
Yetişkin olduğundan beri kılıcını tuttuğu için dans etmeyi öğrenmeye gücü yetmiyordu.
Daha da fazlası, o zamandan beri nadiren ziyafetlere katıldı.
Sessizliğim uzadıkça Lucian'ın yüzü daha da kötüleşti.
Soylular için dans bir zorunluluktu.
Düzgün dans bile edemediğini söylediğinde, asil bir hanımefendiye karşı ne kadar acınası olacağını düşünmüş olmalı.
Sonunda ağır bir sesle konuşmaya başladı.
"Üzgünüm Leydi Pernia."
Atmosferdeki ani düşüşten utanan bendim.
Boynuna yapıştırılan bandajla %0,01 artan beğenisinin hızla düştüğünü hissediyorum.
Hayır, hayır, hayır!
"Özür dileme. Elbette insanların iyi ve kötü olduğu şeyler vardır. Lord Kardien, düşmanlarınızla savaş alanında ölüm dansı ile oynamakta iyisiniz, değil mi? Balo salonunda dans etmekte kötü olsanız bile ..."
Hayır. Bu değil.
Rahatlatıcı değil, alay edici.
Bu konuşmayı hızla tersine çevirdim.
"Size nasıl dans edileceğini öğretmeme ne dersiniz?"
"Olur...?"
"Zaten nişan töreninde benimle dans etmelisiniz. Ve burada olduğum için dans öğretmeni aramanıza gerek kalmaz."
Fikrini değiştirmeden önce bu andan yararlan Pernia.
(ÇN: *Take advantage of this momentum, Pernia, before he changes his mind!* cümle normalde böyleydi ama momentumun ne anlama geldiğini bilmediğim için moment kelimesini kullandım.)
"Nişanlının samimiyetini reddedecek kadar kaba değilsin, değil mi?"
Lucian'ın kırmızı gözleri titredi.
Eminim.
Balık yemi yuttu!
* * * *
Yorucu bir gün oldu.Malikaneye yorgun bir yüzle döndüm.
malikaneye girer girmez babam beni parlayan bir yüzle karşıladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Yandere İkinci Erkek Başrolün Eşiyim
Historical FictionLucian Kardien. Savaşı zafere götüren kahraman. Kadın başrolü çok seven ikinci erkek başroldü ve yandereye döndü. Ve ben onun elleriyle öldürülecek olan nişanlısıyım. Her şeyden önce neden buraya reenkarne olmak zorunda kaldım. "Sürpriz" bir so...