Bölüm 5

2.2K 227 46
                                    

Lucian'ın yavaş yavaş güven kazandığını hissediyordum.

Sonra kapım çalındı.

"Pernia, hazır mısın?"

Bu babamın sesiydi.

Babamın her zamankinden daha neşeli olduğunu hissedebiliyorum.

Uzun bir aradan sonra, harabenin eşiğinde bir evde yaşarken, kötü şöhretli insanların malikaneye geldiğini görmekten oldukça mutlu görünüyordu.

"Bitirdim. Şimdi çıkıyorum. "

Azarlanma korkusuyla kapıyı açtım ve küçük bir çığlık attım.

"Ne-"

Beni kapıda bekleyen babam değildi.

Lucian'dı.

Son birkaç gündür gördüğüm gibi rahat bir kıyafet giymiyordu.

Gözlerinin rengi gibi kırmızı yakutlarla süslenmiş beyaz bir takım elbise giymiş, gümüş rengi saçları özenle düzenlenmişti.

Hiçbir hata yapılmadan yapılmış bir sanat eseri gibi, mükemmel olan figürü gözüme takıldı.

Bugün beni yine büyüledin.

İçimden homurdanarak ağzımı açmayı başardım.

"...... Erken geldiniz, Lord Kardien."

"..........Evet."

Geç gelen cevap karşısında sırıttım.

"Bugün mükemmel görünüyorsun. Giyinmek için elimden geleni yaptım ama sizi yenmek zordu."

(Bunu kastetmiştim ama) Lucian şaka yapıyor olmama rağmen ciddi bir bakışla başını salladı.

"Öyle demeyin. Leydi Pernia gerçekten ..."

Güzel. Bana iltifat edeceğini düşündüm, ama sonra ağzından beklenmedik bir kelime çıktı.

"Harika!"

O kelimeyi kullandı!

* * *

"Neden böyle gülüyorsunuz Leydi Pernia?"

Çünkü çok tatlısın.

Bunu söylememden hoşlanmayacağını düşündüm, bu yüzden konuyu değiştirdim.

"Vay canına, işte Esteban Dükü. Böyle ziyafetlere gelmiyor. Nişan törenimiz çok iyi olmalı."

Lucian ve ben nişan töreninde misafirleri karşılıyorduk. Normalde zor bir işti ama şaşırtıcı derecede kolaydı.

Babam sayesinde.

Ne zaman bir misafir gelse, babam bir rüzgar bebeği gibi tüm vücudunu sallar ve selamlama kelimesi altında "çok fazla konuşma" saldırısı başlatırdı.

Babamın saldırısıyla hayatlarının yarısını kaybeden misafirler iyi huyluydu.

Konuklara gülümsedim ve yanımdaki Lucian'a söyledim.

"Biliyorsunuz, Lord Kardien."

"Evet?"

"Majesteleri ve ailem bu nişan için ısrar ettiler ama Lord Kardien'in nişanı devam ettirmeye hiç niyeti yok. "

Lucian kaşlarını çatarak bana baktı.

"Öyleyse, sorun değil."

"Ne demek istiyorsunuz?"

"Nişan töreninin ortasında aniden bir kadın belirir ve kucağındaki bebeğin Lord Kardien'in bebeği olduğunu bağırırsa."

"Huh ..........?"

Ben Yandere İkinci Erkek Başrolün EşiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin