Bölüm 9

2K 222 22
                                    

Ama farklı olan....

İkili arasında ağır bir sessizlik başladı.

Ne söyleyeceğimi düşündüm ama prestijli bir aileden gelen asil bir leydiye söylenmeye değecek hiçbir söz düşünemedim.

Ben bu sessizliğe alışkınım ama o?

Ben düşünürken gözlerini indirdi ve yüksek sesle bağırdı.

"Yaralısın!"

Bir tavşan kadar geniş gözleri, Lucian'ın boynundaki küçük bir yara izi olan noktaya uzandı.

Lucian şaşkın bir bakışla yarayı kapattı.

Yaralarını otomatik olarak iyileştiren bir yeteneği vardı. Ama bu gerçeği elinden geldiğince insanlardan sakladı.

Çünkü kendisi hakkında, canavar olmak gibi korkunç sözler duyacağını biliyordu.

"Büyük bir mesele değil. Aldırma."

Aksi takdirde dikkat çekeceğini düşündü.

Ama Pernia çantasından bir sağlık bandı çıkardı ve yanındaki koltuğa geldi.

Yaklaştığında Lucian'nın burnunun ucunda güçlü bir gül kokusu vardı.

Lucian farkına bile varmadan kaskatı kesildi.

Uzun süredir savaş alanında olan ona bu koku çok güçlüydü.

Ne hissedeceğini bilemeyen Pernia, bandajı masum bir yüzle boynuna sardı.

İnce parmaklarla boynundaki banda bastırarak dedi.

"Küçük yaralar bile düzgünce tedavi edilmeli. Enfeksiyon kaparsa çok acıyor."

Lucian bundan daha kötü yaralandı.

Savaş alanında kesildi, delindi ve dövüldü.

Lucian tırnak büyüklüğünde bir yara için söylediğinde şaşırdı.

Sonra gözleri buluştu.

Gözleri korkmuş bir kedi kadar genişleyen Pernia, yüzü sertleşince "ah," dedi.

Sonunda ne kadar cüretkar olduğunu anladığı anda.

Lucian ona baktı ve bir gülümsemeyle ağzını açtı.

"Leydi Pernia söylentilerden biraz farklı."

Sanki onun hakkında söylentilerin ne dediğini açıkça biliyormuş gibi gururla yanıtladı.

"Söylentiler sadece gürültücü insanlar tarafından uydurulmuş kışkırtıcı bir hikaye. Söylentilerden tamamen farklı, değil mi?"

O insanları asla affetmeyecekmiş gibi gözleri yoğundu.

Lucian gülümsedi.

"Anlıyorum."

Bilmiyor, ama ilk defa gerçekten gülümsedi.

* * *

Konağa geldiğinde Lucian'ı karşılayan Paul'du.

Paul patronunun yüzüne dikkatle baktı.

Paul bir baronun oğludur, bu yüzden Pernia'yı arada bir partilerde görmüştü.

Kelimenin tam anlamıyla kibirli, acımasız bir aristokrat kadının vücut bulmuş haliydi.

Bu tür aristokratlar, ondan daha düşük statüdeki insanlardan nefret ederdi.

İmparatorluğun bir kahramanı olup olmadığı önemli değil, halktan gelen bir yetim olan patronunu görmezden geleceği açıktı.

Ben Yandere İkinci Erkek Başrolün EşiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin