"Ah, üzgünüm. Bilinçsizce, şimdi duracağım ... Seni soymayı düşünmüyorum, yani borç alıp kaçmaya çalışmıyordum. Gerçekten."
Hızlıca özür diledim, ama görünüşe göre Lucian çoktan vurulmuştu.
Sıkıntılı bir surat yaptı, dudaklarını ısırdı ve bir cümle söyledi.
"Her zaman bu şekilde mi borç alıyorsun?"
Bu adam, erdemli bir aristokrat leydiyi bir suçluya çevirir.
"Tabii ki hayır. Bu benim ilk kez borç alışım."
Benim kesin cevabım üzerine rahatlayarak nefes verdi.
Sonra küçük bir çocuğu tehlikelere karşı uyarıyormuş gibi konuştu.
"Acil olarak paraya ihtiyacınız varsa, lütfen bana söyleyin. Başkasından asla ödünç almamalısınız. "
Ben o kadar utanmaz biri değilim.
Böyle cevap vermeye çalıştım ama gözleri o kadar ciddiydi ki itaatkar bir şekilde başımı salladım.
Bir süre sonra, önümde 500 altın parlıyordu.
"Paraya neden ihtiyacım olacağını bana sormayacak mısın?"
Lucian bana gözleri kapalı cevap verdi.
".....Leydinin hobisi insanları giydirmek ve modaya uygun hale getirmek için kıyafet almak değil mi?"
"Ah, nasıl bildin?"
"Bir leydinin en büyük zevki olduğunu söylediniz"
Biraz etkilendim.
"Doğru. Bunu hatırladığına sevindim. "
İyi bir ruh halinde güldüm ama maalesef hiç tepki vermedi.
İfadesiz yüzü bile biraz tatsız görünüyordu.
Borç verdikten sonra pişmanlık duydunuz mu? Ancak para bana transfer olduğu sürece bu bebekler benimdir.
O fikrini değiştirmeden önce altın paraları çantama koydum.
Bu kadar parayla Estelle, o aristokratların kibirli burunlarını dümdüz edecek kadar güzel giyinebilir.
En iyi elbiseler çok pahalıydı ama düzgün bir elbise yeterli olurdu.
Sonuçta, Estelle sadece varlığıyla parlayan bir kadındı.
Şimdi sorun onu nasıl giydireceğimiz.
Estelle, bir Choi'nin sahip olduğu inatçılığın ötesinde bir inatçılığa sahipti.
(ÇN: Kore de bir klişe. Choi inatçı olmasıyla biliniyor.)
Bir kadın kahramanın yuvarlanan romantizmi gibi, zor bir yola girmeye cesaret etti.
Hemen şimdi bu elbiseyle ziyafete gitmesini istersem, beni dinlemeyecek.
İmparatorluk Şehri'nde düzenlenen bir ziyafet olsa bile, her zaman eski elbiseler giyerdi.
Fakirleri önemseyen bir azize olarak lüks elbiseler giymemesi gerektiği düşündüğündendi.
O kadar inatçıydı ki sadece hikayenin sonuna yakın bir elbise giyiyordu.
Ve bunun tek sebebi, ana karakter için bir köpek haline gelen Veliaht Prens'in onu sadece bir kez elbiseyle görmek istemesiydi.
Bahsetmiyorum bile, onunla hiçbir teması olmayan kötü kadın yardımcı karakter bendim.
Beni dinlemeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Yandere İkinci Erkek Başrolün Eşiyim
Historical FictionLucian Kardien. Savaşı zafere götüren kahraman. Kadın başrolü çok seven ikinci erkek başroldü ve yandereye döndü. Ve ben onun elleriyle öldürülecek olan nişanlısıyım. Her şeyden önce neden buraya reenkarne olmak zorunda kaldım. "Sürpriz" bir so...