11. kapitola

21 6 2
                                    

- - - Po vánočních prázdninách - - -

Po vánočních prázdninách jsem se měla vrátit do školy, jelikož jsem si odvykla rannímu vstávání a celkově mé ranní rutině, tak jsem předpokládala, že to bude naprostá katastrofa. Omyl! Ráno proběhlo bez všech nepříjemných situací, do kterých jsem se dříve dostávala. Nic jsem nevylila, nerozbila (včetně svého těla), nehodila jsem hubu, neujel mi autobus, zkrátka se mi nic nestalo! Mám takový pocit, že mě ta moje smůla opouští!

- - -

Alexis -,, Cože?! "

Tak jo, klid. Zhodnotíme svou situaci. Sedím na židli u Němečkový v kabinetu, jsou zamčený dveře a Němečková si mě vyzvedla z odpoledka aby mi oznámila, že mě vyrazili ze školy, za něco, o čem ani nevím, že se stalo. Verdikt zní: KATASTROFA!

Němečková -,, Slyšela jste správně. Jste vyloučena. Za zničení vybavení v chemické třídě. A nedivte se tomu tak. Máme jasné důkazy, které svědčí proti vám. Musela jste přece vědět, že to takto nenechám. A že ponesete následky za své jednání. "
Alexis -,, Ale paní učitelko, já ani nevím, že se něco takového stalo. Tak jak bych za ti mohla být zodpovědná?"

Němečková -,, Všude jsme našli vaše otisky, navíc jste byla poslední, kdo do třídy před výpadkem kamer vstoupil a když už jsme u toho, kdo vám pomáhal?"
Alexis -,, Cože? Jak jako? Kdo by mi měl pomáhat? "
Němečková -,, Sama jste si kamery nevypla, takže kdo vám pomáhal?"
Alexis -,, Já jsem nikoho nepotřebovala, protože jsem nic neudělala!"
Němečková -,, Nemluvte se mnou tímto tónem slečno Parkerová! Klidně si zatloukejte. Stejně vám to nepomůže. Zde je potvrzení o vyloučení podepsáno ředitelem. Takže mi ho zítra donesete a bude podepsáno i vašimi rodiči."
Alexis - ~rozkaz soudruhu generále~ ,,Ano paní učitelko."
Němečková -,,Výborně. Právě vám skončilo odpolední vyučování tak nashledanou." odemkla dveře
Alexis -,,Nazdar."
Němečková -,,Jak to se mnou mluvíte?"
Alexis -,,Tak jak si zesloužíte. No co. Stejně už jste mě vyloučili. Teď už nade mnou nemáte žádnou moc." odešla jsem a práskla za sebou dveřmi

Šla jsem do třídy, vzala si tašku, u skříněk jsem si oblíkla bundu a obula si boty. Holky a kluci na mě čekali před školou.

Elena -,, Co jste řešili?"
Vanessa -,, Co po tobě chtěla?"
Barča -,, O co šlo?"
Márty -,, O co go?"
Tony -,, Ono se něco stalo?"

Kluci mají odpoledko zvlášť, takže vůbec netušili, že si mě učitelka odvedla.

Alexis -,, Lidi, tady ne."

Šli jsme na nádraží, nastoupili do autobusu a sedli jsme si na basu. Až na Tonyho, ten seděl před basou, protože nastupoval poslední.

Márty -,, Tak to vyklop."
Alexis -,, Fajn. Ale přísahejte, že že nebudete trojčit. "
Všichni -,, Přísahám."
Alexis -,, Ale vy budete trojčit."
Márty -,, Už jsme ti odpřísáhli, že nebudem. Vyklop to."
Alexis -,, Huh...tak jo. Vyloučili mě ze školy."
Márty -,, Ou, tak něco takového bych nečekal."
Barča -,, CO- "
Alexis -,, Ne. Prosím netrojči!"
Barča -,, Co? Já netrojčím. Jen obdivuju tvůj velmi zvláštní klid."
Vanessa -,, Myslím, že potřebuješ rozveselit."

Najela na tik tok a našla tam Rasputin challenge (nevím, jak přesně se to jmenuje, ale říkám tomu Rasputin challenge pozn. autorky). A podala mi ten mobil. Vzhledem k tomu, že sedím přímo uprostřed, mezi Mártym a Barčou, tak na to ti dva dokonale viděli.

Alexis -,, Ó díky. Tohle mě vždycky rozveselí. "

Skoukli jsme jsme prvních asi pět videí a pak jsme najeli na video jednoho moc pěknýho asiata.

Márty -,, No ty vole."
Alexis -,, Co je? "
Márty -,, To je dost hezký."
Alexis - nechápavě jsem na něj koukla
Márty -,, Myslím to tělo. Taky bych chtěl mít takový svaly."
Alexis -,, Tak začni posilovat. "

Vypla jsem mobil a vrátila jsem ho Vanesse.

Alexis -,, To mi dneska asi moc nepomůže. "
Vanessa -,, Stejně ti to pošlu. Kdyby ses jednou chtěla podívat na hezký kluky."

Odemkla mobil a začala tam něčo ťukat.

Alexis -,, A to, že mě vyloučili, ještě není to nejhorší. "
Elena -,, Ono to může být ještě horší?"
Alexis -,, Může. Němečková mi dala potvrzení o vyloučení a chce, abych jí ho zítra donesla do školy podepsaný od našich. "
Elena -,, Tak to seš v hajzlu."
Vanessa -,, Jestli tě máma nezabije, tak strávíš zbytek života zamčená ve sklepě o chlebu a vodě. "
Alexis -,, Nesejčkuj nebo to tak fakt dopadne."

Zbytek cesty jsme přemýšleli, jak zfalšovat ten podpis nebo jak donutit mámu, aby mě nedržela pod zámkem do konce života. Když jsem přišla domů, našla jsem na stole lísteček.

Jeli jsme za babičkou, nebylo jí dobře. Jídlo máš v troubě a v košíčku na ledničce (pod klíčema) máš peníze. Něco si kup nebo uvař. Večer dám vědět, kdy se vrátíme.

                                              Mamka

Alexis -,, No, tak to sem v hajzlu. "

Najedla jsem se, vzala jsem mobil a zavolala do naší skupiny na messengeru. Všichni se připojili a já spustila a sdělila jim svůj momentálně největší problém.

NešikaKde žijí příběhy. Začni objevovat