Máma -,, Alexis, broučku, vstávej. Musíš do školy. "
Alexis -,, Nemusím mami."
Máma -,, Ale musíš. "
Alexis -,, Nemusím! A nech mě spát."
Máma -,, Co to meleš za kraviny. Proč bys nemusela do školy? "
Alexis -,, Protože-" v tu chvíli jsem se zarazila chtěla jsem jí říct, že mě vyloučili, nebo nechtěla?
Máma -,, Protože co?"
Alexis -,, P-protože, protože, protože....protože máme ředitelský volno." doufala jsem že mi uvěří
Máma -,, To bych o tom asi musela něco vědět ne?"
Alexis -,, Ale já jsem ti to říkala. Když, když......když jsi včera večer psala na tom počítači."
Máma -,, Aha asi jsem tě neposlouchala. Promiň broučku. Hezky se vyspi. Budu v práci jo? "
Alexis -,, Jo jasně. Tak ahoj."
Máma -,, Ahoj. " odešla z pokoje
Alexis ~ tak to bylo o fous. ~Usnula jsem a najednou mě z mého dokonaléhi a příjemného spánku vytrhl mámin křik.
Máma -,, ALEXIS PARKEROVÁ!!! OKAMŽITĚ PŘIJĎ DO KUCHYNĚ!!!"
Alexis ~ sakra to bude průser ~Přišla jsem do kuchyně a uviděla jsem mámu. Byla v obličeji rudá jak rajče, vypadala, že každou chvíli vybouchne a v ruce držela dopis. Dopis ze školy!
Máma -,, Co to má znamenat?! Ty jsi ukradla učitelskej notes?! Jak jsi mohla?!
Alexis -,, Já jsem ho neukradla! "
Máma -,, Jak ti mám věřit?! Nejen že kradeš ale i lžeš!"
Alexis -,, Já jsem ho neukradla! Mami poslouchej mě! "
Máma -,, NE! Ty poslouchej mě! Za takovou věc by sis zasloužila výprask řemenem! Ale já to neudělám! Takže dostaneš domácí vězení ve svým pokoji! Budeš vycházet jen na jídlo! Zabavím ti mobil i notebook! Do tý doby, dokud nebudeš mít stoprocentně zajištěný místo zpátky ve škole! "
Alexis -,, Ale mami to nemůžeš!"
Máma -,, Právě že můžu! "
Alexis -,, Fajn! Jak chceš!"Odešla jsem do pokoje vzala jsem noťas a mobil dala jsem to mámě. Pak jsem se vrátila, zamkla jsem se, vzala jsem si knížku, rozvalila jsem se na postel a začala jsem si číst. Ale nešlo to po čtvrt hodině jsem toho nechala, lehla jsem si na postel a přemýšlela jsem co budu dělat. Asi v pět hodin odpoledne někdo zaklepal na okno došla jsem k oknu a otevřela jsem ho a z toho co jsem viděla mě málem ranila mrtvice. Stáli tam Elena, Vanessa, Barča a Tony.
Alexis -,, Co tady děláte? "
Elena -,, Co tady děláš ty?"
Alexis -,, Já tu bydlím. "
Tony -,, Pěkný."
Barča -,, Neodbíhejte od tématu. Alexis proč jsi nezavolala, nebo alespoň nenapsala? "Všechno jsem jim to vysvětlila
Alexis -,, Donesete mi zítra pls úkoly co jste dělali ve škole? "
Vanessa -,, Jo jasně."
Alexis -,, Tak zatím čau."
Všichni -,, Čau. "Na večeři jsem nepřišla, neměla jsem hlad. Dlouho do noci jsem si četla a zhruba o půlnoci jsem se uložila do dokonalého, příjemného a nepostradatelného spánku.
ČTEŠ
Nešika
De TodoNa jedné straně je Alexis a její tři kamarádky - Elena, Vanessa a Barča. Na straně druhé je Karin a skoro celá škola. Na kterou stranu se Tony, který je nový ve třídě, přidá? Je vše tak černobílé, jak se zdá být?