Probudila jsem se asi v 11 hodin dopoledne. Vstala jsem z postele a oblíkla se do černejch legín a mýho oblíbenýho modrýho trička s ananasem. Vlasy jsem si stáhla do vysokýho drdolu. Sedla jsem si na postel a asi hodinu jsem si četla. Najednou máma zavolala:
Máma-,, Alexis pojď k obědu! "
Zaklapla jsem Harryho Pottera, zvedla jsem se z postele, odemkla jsem dveře a šla jsem do kuchyně. Máma na chvilku odešla a když se vrátila, tak mi dala oběd-lassagne na sladko. Mňam. Rychle jsem to snědla a šla jsem zpátky do pokoje. Lehla jsem si na postel a přemejšlela. Když vtom někdo zaklepal na okno. Koukla jsem se na hodinkya zjistila jsem, že je půl jedný odpoledne. Šla jsem k oknu a otevřela ho. Stály tam zase holky s Tonym.
Elena-,, Ahoj Alexis. "
Alexis-,, Ahoj. Nejste tu nějak brzo?"
Vanessa-,,Dneska jsme skončili dřív. Učitelé maj nějaký školení či co. "
Alexis-,, Aha. A máte pro mě to učení?"
Bára-,, Jo, ale teď jsme v dějepise probíraly egyptský bohy a ty se v mytologii vyznáš, tak se chceme zeptat, jestli bys nám s tím nepomohla. "
Alexis-,, Jasně. Hele víte co? Já vám sem pomůžu vlízt oknem a tady to broberem. "
Tony-,, Fajn."Všem jsem pomohla a oni si rozložili věci na podlahu. Pak jsme společně asi 3 hodiny pracovali a najednou do pokoje vlítla máma a začala mi nadávat
Máma-,, Alexis Parkerová! Víš proč jsem ti zabavila veškerou elektroniku? Abys nebyla v kontaktu se spolužákama! A vidím, že to nezabralo! Jediná možnost je... "
Alexis- ~jen ne na chatu, jen ne na chatu~
Máma-,, ...pojedeme na chatu."
Alexis-,, NE! Mami na chatu ne! A na jak dlouho?
Máma-,, Do tý doby než na stoupíš znovu do školy.
Alexis-,, Na pět dní?! "
Máma-,, Jo. Ale abys neřekla, že ti nedopřeju žádnýho kamaráda, tak si s sebou můžeš vzít Rexe. A vyrazíme ještě dneska. " a odešla (o Rexovi jsem se asi ještě nezmínila. Je to pes, německý ovčák, starej 4 roky a Alexis ho má hrozně ráda. Pozn. Autorky)Holky s Tonym odešli a já jsem si do vaku sbalila vodítko, knížku, blok a tužku, vzala jsem Rexe a oba jsme šli do auta. Po hodině a půl jízdy jsme dorazili na chatu. Vedle naší chaty stojí ještě jedna, vždycky bývala neobydlená, ale všimla jsem si, že v tý chatě teď někdo je.
Alexis-,, Mami? My máme sousedy? "
Máma-,, Ano. Přistěhovali se před týdnem.Došla jsem do svýho pokoje na chatě, hodila jsem si batoh na postel a rozhodla jsem se, že půjdu vyvenčit Rexe. Vyndala jsem si z batohu vodítko a šla se s Rexem projít. Šli jsme po lesní cestě, když vtom se proti nám rozběhla nějaká doga a vrhla se na Rexe. Rvali se a pak tam doběhl nějaký kluk a začal na tu dogu řvát
?-,, Alexi! Alexi! Alexi dost! Nech toho psa! "
Alexis-,, To ho nezastaví!" vyštěkla jsem na něj
?-,, Tak jsi je odtrhni sama když jseš tak chytrá! "
Alexis-,, Taky že jo!"Vběhla jsem do lesa a vzala dlouhej tlustej klacek. Alex byl zakouslej do Rexova krku, tak jsem mu ten klacek strčila do tlamy a on jak ho skousl, tak pustil Rexe, pak jsem toho psa pomocí klacku, do kterýho byl zakouslej dotlačila k tomu klukovi a ten si ho chytil za obojek. Pak jsem se vrhla k Rexovi a objala ho.
Alexis-,, Rexi! Rexi jsi v pořádku? "
?-,, Ty taky naděláš s jednim blbým psem." řekl posměšně
Alexis-,, TAK TOHLE JSI PŘEHNAL!!! Nejen, že si nedokážeš vycvičit svýho psa. Ale urážíš ostatní psy. Ty jsi takovej hajzl! Ne ty nejsi hajzl ty jsi arogantní pitomec a neschopnej ubožák! Ty máš jediný štěstí, že se Rexovi nic nestalo!" a odešla jsemByla jsem hrozně nasraná. Doběhli jsme s Rexem na chatu a já jsem mu dala pití a šla jsem si sednout na zahradu na strom.
ČTEŠ
Nešika
AcakNa jedné straně je Alexis a její tři kamarádky - Elena, Vanessa a Barča. Na straně druhé je Karin a skoro celá škola. Na kterou stranu se Tony, který je nový ve třídě, přidá? Je vše tak černobílé, jak se zdá být?