7.kapitola

41 5 6
                                    

Sedím si tak na stromě a najednou mě z mého nicnedělání vytrhne psí skučení. Rychle seskočím ze stromu a běžím na dvůr. A co tam neuvidím. Alex! Nějak se dostal k nám na dvůr a teď se zase rve s Rexem. Vzala jsem násadu od koštěte a šla je od sebe odtrhnout.

Alexis -,, Pusť ho! Dělej!

Když jsem je od sebe konečně odtrhla, tak jsem si všimla, že má Alex obojek, chytila jsem ho a pak jsem viděla na zahradě sousední chaty toho kluka z lesa ~my jsme sousedi?! ~ a zařvala jsem na něj.

Alexis -,, Nechybí ti něco náhodou? "
? -,, Co by mi jako mělo chybět?"
Alexis -,, To jseš hodně špatnej páníček, když si ani nevšimneš, že ti chybí pes! "
? -,, Cože?! Ale do prdele!"

Rozběhl se směrem k naší chatě, chytil si Alexe a začal se omlouvat.

? -,, Sorry! Fakt sorry. Já jsem si nevšiml, že zdrhl."
Alexis -,, To mu nepomůže! Na ty krvácející rány mu zavolám veterináře a pokud to bude něco vážnějšího! Tak to bude mít dohru! A teď vypadni z našeho dvora a nelez mi na oči!"

Ten kluk si vzal Alexe a odešel. Já jsem popadla mobil a zavolala Rexova veterináře.

Veterinář:,, Dobrý den. Black. Jak vám mohu pomoci?"
Alexis:,, Dobrý den. Tady Alexis Parkerová. Rex se dostal do rvačky s jedním psem od sousedů a má krvácející rány. Potřebovala bych, abyste sem přijel. "
Veterinář:,, Jistě. A na jaké je to adrese? "
Alexis:,, Jsou to dvě chaty vedle sebe uprostřed lesa, asi 10 kilometrů jižně od Cutmu. Budu na vás čekat na dvoře."
Veterinář:,, Ano. Tam to znám. Hned tam budu. Nashledanou."
Alexis:,, Nashledanou. "

Když asi po patnácti minutách přijel, tak ošetřil Rexe a řekl mi, že jsou to jen povrchová zranění. A dal mi účet.

Alexis -,, Děkuji. A dáte si něco? Čaj? Kafe?"
Veterinář -,, Ne, děkuji. Já mám tady vedle chatu, tak se tam stavím. "
Alexis -,, Počkat. Tahleta chata vedle, ta je vaše? "
Veterinář -,, Ano. Ta je moje."
Alexis -,, A ten černovlasej kluk. To je váš syn? "
Veterinář -,, Myslíte Mátryho? Ano. To je můj syn. Teď mě napadá, když jsme sousedi, tak si můžeme tykat. Akexis, je to tak? Já jsem Martin."
Alexis -,, Ano, Alexis. " potřásli jsme si rukama ,, Martine neuraz se, ale máš pěkně nezodpovědnýho syna."
Veterinář -,, Já vím. Co provedl tentokrát?"
Alexis -,, To jeho pes Rexe takhle zranil. A on si ani nevšiml, že mu ten pes zdrhnul. "
Veterinář -,, Cože?! Tak to počkej. Za tohle zaplatí. A to doslova. Pojď za mnou."

Vytrhnul mi účet za ošetření z ruky a zamířil k jejich chatě. Když tam došel, tak seřval Mártyho a nechal ho zaplatit účet. Martin potom odjel a Márty se mi znova omluvil, pak jsem rozhodla, že už půjdu zpátky, ale když jsem cestou potkala Alexe, tak mě něco napadlo. Napadlo mě, že si s ním promluvím. Jo, povídám si se psama, nechte mě žít!

Alexis -,, Takže Alexi, to bylo naposledy cos na Rexe zaútočil! Už se k němu víckrát nepřibližuj! "

Pak jsem odešla. Rexe jsem odvedla k sobě do pokoje, abych ho měla pod dohledem. Až do noci jsem si četla a pak jsem usnula. Nevím jak dlouho jsem spala a najednou někdo začal bouchat na vstupní dveře. Otevřela jsem oči a koukla jsem se na hodinky.
~ jakej debil otravuje ve tři ráno ~ zvedla jsem se z postele a šla otevřít

Alexis -,, Co je? " řekla jsem rozespale a pak jsem si uvědomila kdo tam stojí. Byl to Márty!
Márty -,, Promiň, že vás budím v tuhle hodinu, ale zaběhl se mi Alex, tak jsem se přišel zeptat, jestli byste mi ho pomohli hledat."
Alexis -,, Jasně. Sakra. Hned. Moment, já vzbudím mámu a převlíknu se. Za 5 minut před vaší chatou."

Zabouchla jsem dveře a běžela do pokoje. Na pyžamo jsem si hodila černý legíny a černou mikinu. Vběhla jsem k námě do ložnice a vzbudila ji. Řekla jsem jí co se stalo a ona se oblíkla, dala mi baterku a sama si jí vzala taky. Hned jak jsme se obuli, tak jsme vyběhli ven a když jsme doběhli před sousedovic chatu, tak tam Márty už stál.

Alexis -,, Čau. Já bych začla v támhletý části lesa. Tam to zná. " a ukázala jsem směrem k tý části lesa, kde jsme se potkali poprvý
Márty -,, Fajn. Jdeme na to."

Vešli jsme do lesa a začali jsme Alexe hledat. Asi po hodině hledání jsem ho uviděla.

Alexis -,, Támhle je! Jdu tam. "
Márty -,, Fajn. Ale bacha."
Alexis -,, Copak, ty se o mě bojíš?" řekla jsem posměšně

Baterku jsem sklopila tak, že svítila do země a vyrazila jsem směrem k Alexovi. Když jsem byla asi 2 metry od něj, tak na mě začal vrčet. Lekla jsem se, couvla jsem o krok dozadu a uslyšela jsem, jak Márty křičí.

Márty -,, Nechoď k němu! Pokouše tě!"

Když jsem nereagovala, rozběhl se směrem ke mně. Já jsem si posvítila baterkou do obličeje.

Alexis -,, Alexi. Klid. To jsem já."

Když si to Alex uvědomil, tak couvnul, stáhl osac a začal kňučet. Márty, kterej zrovna doběhl se zastavil asi metr a půl od nás. Já jsem Alexe začala uklidňovat.

Alexis -,, Dobrý Alexi. Já už se na tebe nezlobím." začala jsem ho hladit ,, Za to, že jseš věčně venku nemůžeš ty, ale tvůj připitomělej páníček."
Márty -,, Co prosim? " Alex se na něj otočil a začal vrčet
Alexis -,, Klid Alexi klid. Hele uděláme dohodu. Já se na tebe nebudu zlobit a ty se na oplátku přestaneš rvát s Rexem. Platí? "

Natáhla jsem k němu ruku a on na chvíli zaváhal, ale nakonec mi na ní podal tlapku a štěkl.

NešikaKde žijí příběhy. Začni objevovat