Hate You

921 35 2
                                    


Stephanie

,, bože pohni zadkem! Nemám tolik času! " křičela jsem na svého staršího bratra. Chtěl odvést do města když mám cestu kolem. Vyšla jsem ven před barák a nasedla do svého auta na které jsem šetřila a vydělává si na něj už od patnácti let. Můžu říct že za tu práci to stálo. Zavřu dveře a vidím svého nemožného bratra vybíhat z baráku. Nasedl na místo spolujezdce.

,,můžeš jet" kývla jsem a nastartovala.
Bratra jsem po cestě do školy vyhodila na náměstí a jela dál. Do školy to mám tak 15 minut autem takže nic hrozného.
Přijela jsem před školu, všude bylo hodně lidí. No tak není se čemu divit. Je září, začátek nového školního roku ale zároveň mého posledního roku na téhle škole. Zaparkovala jsem a vydala se vstříc novému školímu roku plného naschválů, trapasů a všeho dalšího.

Sebastian

Stál jsem před školou se svým nejlepším kamarádem Lukem. Nic zvláštního se nedělo dokud jsem si nevšimnul toho auta.
,,Kámo už je tady. Pořád nechápu jak holka jako je ona může mít zrovna tohle auto " Ford mustang shelby gt500. Vím kdo ho řídí. A ta osoba ví kdo jsem já. Ale tak, kdo by to taky nevěděl...
Tu holku nemám rád. Přivádí mě do malérů ale to já ji taky. Nemáme se rádi už od doby co chodíme na tuhle školu.

,, hele nezáviď ji ho. Přemýšlel jsem nad tím, proč ji nemáš rád. " bože, Luke přemýšlel..

,, no a na co si přišel?" podíval jsem se na něj a nadzvedl obočí.

,, když se podíváš okolo sebe na všechny holky, všechny jsou schopný ti padnout k nohám. Ale s Jonesovou je to jiný. Ta holka tě má totálně u prdele. " má pravdu,ona je jiná než jako ostatní holky.

,, máš pravdu. Něco na tom bude." řekl jsem a zamýšleně jsem se podíval do země.

Stephanie

Vydala jsem se do školy hledat svého nejlepšího kamaráda Westna. Nějak jsem ho nemohla najít ale někoho jsem přece jenom našla. Rukou jsem si prohrála svoje hnědo-blonďatělé vlasy abych ho vyprovokovala a šla směrem k němu.

,, ale ale nazdar Stane co do tý země čumíš tak zamyšleně? Dávej si bacha ať se ti ten dinosauří mozeček nevypaří! " křikla jsem na něj a okolo se ozvalo zalapání po dechu od holek co jsou do něj udělaný a smích kluků z ostatních tříd.

,, Jonesová tohle tě bude mrzet!" křikl nazpátek. Ani mě to nepřekvapuje. Pokračovala jsem dál v chůzi a nenamáhala jsem se na více než ukázání prostředníčku na toho idiota.
Došla jsem ke dveřím školy kde jsem se rozhlédla jestli neuvidím Westna. Bingo! A mám tě Westne. Viděla jsem Westna jak kouří za rohem u popelnice. Je nenapravytelný. Jelikož stál zády ne mně, pomalu jsem se k němu přiblížila a skočila mu na záda.

,, a mám tě! Co tady děláš? Hraješ si na bad boye? " zasmála jsem se a on se jen tiše uchcechtnul. Slezla jsem mu že zad a stoupla si před něj.

,, Teff tohle už nedělej víš jak jsem se leknul!" zasmál se a dal mi malý pohlavek.

,, no jo fuuuurt, ale teď už to tipni musíme jít do třídy aby jsme měli nejlepší místo." zašklebila jsem se. On to tipnul a šli jsme do třídy. Třída byla skoro prázdná a místa které obsadíme každý rok také. Poslední lavice v řadě u okna. Nikde jinde bych v životě neseděla.
První školní den, největší nuda. Třídní učitelka říkala nějaké kecy o školním řádu a tak podobně.. Prostě nuda. S Westnem jsme většinu prospali.

,, .....no třído takže se na vás budu těšit zítra. Nashledanou. " učitelka se sebrala a odešla že třídy. Za ní hned vyběhl Stan a tím svým divným kamarádem. Loktem jsem žďuchla do Westna aby se probral.

,, vstávej kámo už domluvila jdeme." řekla jsem a oba jsme vyšli že třídy a šly ven.

,, Teff počkej jdu ještě na záchod" odbočil na pánský záchod. Kývla jsem že počkám na chodbě. Kdyby jste se divili proč mi říká Teff. Tak mi říká už od školky. Ani už nevím jak to vzniklo ale říká mi tak jen on. Asi po pěti minutách už vyšel. Konečně

,, chceš odvést nebo ne? " zeptala jsem se ho protože vím že buďto jezdí busem nebo pro něj někdo jezdí.

,, hele mohli by jsme jít třeba na kafe a pak by jsi mě odvezla?"

,, dobrý nápad tak jedem. " vyšly jsme že školy a mířili si to k autu začalo pršet. Cítila jsem a sobě pohled ale nechtělo se mi zjišťovat komu patřil. Odemkla jsem auto a rychle jsme vlezli do něj. Nastartovala jsem auto a zapnula stěrače když to najednou....

,, co to kurva je!" zařvala jsem tak nahlas že to musela slyšet celá škola i když sedíme v autě. Po celém předním skle se mi rozetřela růžová barva. Westn se mohl potrat smíchy.
,, fujj proč zrovna růžová!" řekla jsem a zamračila jsem se. V tu chvíli mi kdo to udělal. Podívala jsem se na Westna a ten věděl že to nedopadne dobře. Rychlostí blesku jsem otevřela dveře a začala hledat jednu konkrétní osobu mezi davem lidi'í kteří se smáli mému autu. Hajzlové!. Jakmile jsem ho uviděla rozešla jsem se k němu.

,, ale copak Jonesová! Máš nějaké růžové auto! "zasmál se Stan. Jak. Já. Ho. Nesnáším.

,, mohl si udělat cokoliv ale ty si prostě musel udělat něco s mým autem! Mám chuť ti vyrazit ty tvoje perfektně rovný zuby." zavřela jsem a všichni udělali kolečko kolem nás. Věděla jsem k čemu se schyluje a nebylo to poprvé.

,, však by jsi mi, mohla poděkovat. Kdo může říct že má růžové sklo." zasmál sem ale to už jsem se rozešla proti němu. On se ani nehnul, neuhnul, nic neudělal. Zastavila jsem se ani třicet centimetrů od něj a podívala jsem se mu do očí.

,, co tě žere Stane? Žere tě snad to že ti nepodlehnu jako ostatní holky tady? Co? Co tě vedlo k tomu mi zničit auto? " řekla jsem klidně s očima upřenýma do těch jeho.

,, heh, ne takhle to fakt není. Jediný co mě štve je, že se chováš jako..... Tak jak se chováš" ten arogantní úšklebek sis měl nechat idiote! Nějak už jsem se neudržela a vrazila mu pěstí. Ublíženě se chytl za pusu a nic neřekl. Ani jsem se nenadála a stal u mě. Podkopl mi nohy, obkročmo si na mě sedl podíval se na mě a řekl.
,, no Jonesová musím uznat že ránu máš pěknou, ale mě nikdy neporazíš. Tohle ti vrátím Jonesová. " řekl, vstal ze mě a odešel. Nesnáším ho.






No (tady si představte mlasknutí, jakože chápete ne?) asi vás zklamu. Není to pokračování In love with Winter Soldier.
Je to FF na Sebastiana Stana. Představte si ho jak chcete ale nejlepší podoba je když byl ještě mladé kuřátko hehe. Samozřejmě že je i teď krásný🥰.
Doufám že se vám první kapitola líbila.

Důvod proč není pokračování In love with Winter Soldier je takovej že sem nějak neměla moc nápady jak to všechno oživit a tak.
Takže papaaaaaa užívejte život!
-Caroline 🤯🔫

PS-pardooon za chybyy


Co je tam v hloubi toho všeho? Kde žijí příběhy. Začni objevovat