huom: Luku on vain ystävänpäivä spessu ja se on kirjoitettu ehkä vähän paremmin kuin edelliset luvut❤️
Ottakaa tosta hieno kuva jonka piirsin miljoona vuotta sitten😅.
~JustThatOneSoup
𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲𝐧 𝐩𝐨𝐯
Heräsin siihen kun tytöt kiljuivat oleskeluhuoneessa ja muistin että tänäänhän oli ystävänpäivä.
Otin lasini yöpöydältä ja laitoin ne päähäni.
Nousin sängystä ylös ja löin kyynärpääni suoraan sängyn tolppaan ja kirosin hiljaa mielessäni.
Kello oli puoli kymmenen, joten päätin lähteä syömään aamupalaa suureen saliin.
Oleskeluhuoneessa näin nuo vähän aikaa sitten kiljuneet tytöt.
Nyt nuo tapittivat minua oudosti ja yhdellä oli avaamaton kirje kädessään.
"Mitä te oikein tuijotatte?" Perässäni tullut Ron kysyi.
"Öh no kun siis umm… Niin, kirje joka on tarkoitettu öh Harrylle…" Tytöt selittivät nolostuneina.
"Ai minulle vai?" Kysyin hämmästyneenä.
"Joo… Siinä" Tytöt ojensivat kirjeen minulle ja painuivat aamiaiselle.
Tutkiskelin kirjettä, jonka kuori oli vaaleanpunainen ja sen päälle oli kirjoitettu liian tutulla käsialalla "𝑃𝑜𝑡𝑡𝑒𝑟𝑖𝑙𝑙𝑒".
'Malfoy', ajattelin ja tunsin punan nousevan kasvoilleni. Mitä huonoimmalla hetkellä Ginny ja Hermione viipottivat oleskeluhuoneeseen, juuri parahiksi nähdäkseen punaiset kasvoni ja Ronin joka ei tajunnut yhtään mitään.
"Harry, onko sinulla joku ihailija?" Ginny ja Hermione kysyivät erittäin rasittavalla tavalla.
"Um, ei se ole mitään ihmeellistä" Sanoin nolostuneena.
"Anna kun minä katson." Ginny sanoi.
"En taida antaa, luen sen ensin itse." vastasin.
"No ei sitten." Ginny puuskahti, muka harmistuneena.
Avasin kuoren varovasti ja vedin kirjeen kuoresta. Kirje oli kirjoitettu tuolla tutulla ja siistillä käsialalla valkoiselle paperille.
Luin kirjeen mielessäni.
' 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚𝒍𝒍𝒆, 𝒕𝒖𝒍𝒆 𝒕𝒂̈𝒏𝒂̈𝒂̈𝒏 𝒌𝒆𝒍𝒍𝒐 15.00 𝒔𝒊𝒏𝒏𝒆 𝒋𝒂̈𝒓𝒗𝒆𝒏 𝒓𝒂𝒏𝒏𝒂𝒍𝒍𝒆 𝒋𝒐𝒔𝒔𝒂 𝒐𝒏 𝒏𝒆 𝒌𝒐𝒍𝒎𝒆 𝒊𝒔𝒐𝒂 𝒑𝒖𝒖𝒕𝒂.
𝑻𝒆𝒓𝒗𝒆𝒊𝒔𝒊𝒏 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 '
Hymy nousee kasvoilleni ja taittelen kirjeen takaisin kuoreen.
Katsoin kelloa ja aikaa olisi vielä yli viisi tuntia.
"No keneltä se oli?" Ginny kysyi.
"Yhdeltä henkilöltä" Sanoin puoliksi itsekseni.
"Oliko se joltain rohkelikolta?" Hermione kysyi.
"Ei varmana ollut. Varmasti joku korpinkynnestä." Ron sanoi.
"Eikun yksi… luihuinen." Mutisin.
"Ai luihuinen?! Miksi ne sulle jotain antaisi." Ginny sanoi.
"Ihan sama, voidaanko vaan mennä syömään." Sanoin jo vähän turhautuneena.
Lähdimme nelisin aamupalalle ja istuimme rohkelikkojen pöytään suuressa salissa.
YOU ARE READING
Vastaus Kysymykseeni
FanfictionDraco Malfoy ja Harry Potter joutuvat jakamaan huoneen keskenään, mitäköhän siitäkin seuraa? Draco on aina ollut hiukan ihastunut Harryyn, mutta silti kiusasi tätä, ettei kukaan saisi koskaan tietää. Harry ihmettelee Dracon yhtäkkiä muuttunutta käy...