(Harryn POV)
Olin makoillut heräillä jonkun aikaa ja kuunnellut sateen ropinaa ikkunaa vasten.
Oli Torstai, minun ja Dracon oli tarkoitus mennä tekemään läksyjä kirjastoon.
Päätin nousta ylös, sillä en viitsinyt herättää Dracoa, sillä oli kuitenkin vapaapäivä.
Päätin käydä huoneemme ulkopuolella ja olin lähdössä kun joku otti olkapäästäni kiinni ja käännyin nopeasti ympäri ja näin kenenpä muunkaan, kuin Ronin vihaisen naaman."Ron." Sanoin.
"Älä puhu minulle." Ron sihahti.
Olin edelleen väsynyt ja viha kuohusi aaltona ylitseni.
Riuhtaisin Ronin käden pois olkapäältäni ja katsoin tuota vihaisesti."Sinä, SINÄ! Itse olet tuollainen idiootti täysi kusipää. Mitä minä olen koskaan tehnyt sinulle!?" Huusin Ronille.
Kyyneleet alkoivat valua silmistäni ja tunsin suurta vihaa Ronia kohtaan.
"Luulin että olit paras ystäväni. Teimme kaiken yhdessä, mutta olet vain tuollainen yksi iso kusipää." Huusin kyynelten valuessa silmistäni.
Ron vain seisoi tuijottaen minua kylmästi.
Sillä hetkellä huoneen ovi tempaistiin auki ja Draco tuli ulos huolestuneen näköisenä. Tämän ilme muuttui entistä huolestuneemmaksi, kun tämä näki kyyneleeni." Et ole enään ystäväni, voit lopettaa minulle puhumisen kokonaan." Ron sanoi ja lähti paikalta.
Jäin tuijottamaan kohtaan, jossa Ron oli juuri hetki sitten seisonut.
Kyyneleet valuivat silmistäni ja kaikki iloiset muistot, joita olin saanut Ronin kanssa vuosien aikana, valuivat kuin hiekka käsieni välistä.
Draco tuli seisomaan taakseni ja halasi minua takaapäin."Harry olin huolissani, kun katosit noin." Draco sanoi pehmeästi.
"Anteeksi...." Sanoin väsyneesti, edelleen itkien."
"Harry kaikki on kunnossa, olisit herättänyt minut." Draco sanoi.
"M-mutta en vain viitsinyt." Sanoin kuivaten silmiäni.
"Mennäänkö takaisin sänkyyn, minua väsyttää vielä vähän?" Draco kysyi pehmeästi.
Nyökkäsin päätäni ja lähdimme takaisin huoneeseen.
Draco nosti minut ylös ja hyppäsi sängylle, minut sylissään.
Otin mukavamman asennon ja makasin Dracon päällä, tämän kädet ympärilläni." Olet söpö. " Draco sanoi hiljaa.
"Mhhh" Mumisin.
Naamani oli taas saanut väriä ja käänsin päätäni, vaikka se nyt oli ilmiselvää, että olin punastunut.
(Dracon POV)
Makasimme Harryn kanssa sängyllä ja yritin keksiä keinoa piristää tuota. Ja keksin hyvän idean.
(A/N no mun ideat ei kyl oo koskaan hyviä, mut ihs)Nousin ylös ja Harry istui sylissäni, kasvot omiani päin.
Harry nosti päätään yllättyneenä ja katsoi minua silmiin.
Virnistin Harry ja halasin tätä tiukasti."Olet liian suloinen, Harry~" Kuiskasin Harryn korvaan.
"M-mitähhm?" Harry vastasi nolostuneena.
Siirsin päätäni sen verran että nenämme koskettivat ja pystyin katsomaan suoraan Harryn lumoaviin vihreisiin silmiin.
Liikuin lähemmäs Harryn kasvoja ja yhdistin huulemme pehmeästi.
Suudelma oli lyhyt ja Harry näytti heti iloisemmalta.
Sillä tämän silmät kiilsivät suloisesti.
Suutelin Harrya uudestaan ja suudelma oli pidempi kuin edellinen.
YOU ARE READING
Vastaus Kysymykseeni
FanfictionDraco Malfoy ja Harry Potter joutuvat jakamaan huoneen keskenään, mitäköhän siitäkin seuraa? Draco on aina ollut hiukan ihastunut Harryyn, mutta silti kiusasi tätä, ettei kukaan saisi koskaan tietää. Harry ihmettelee Dracon yhtäkkiä muuttunutta käy...