Kadonneet lasit

235 15 31
                                    

Okei, piirsin teille Dracon Harryltä "lainatuilla" laseilla.
Olkaapa hyvä😂🖐️

(Harryn POV)

Heräsin seuraavana aamuna normaalia myöhemmin, koska oli lauantai.

Aurinko paistoi lämpimästi naamalleni ikkunasta.

Kurkotin yöpöydälle napatakseni lasini, mutta osuin vain tyhjään. 

Hapuilin koko pöydän löytääkseni lasini, mutta päädyin vaihtoehtoon numero kaksi eli Dracoon.

 "Draco!" Huusin sängyltä.

"Olen kylpyhuoneessa!" Draco huusi takaisin. 

"Näitkö lasejani aamulla, kun nousit ylös?" Kysyin nyt Dracolta.

"Eeen?....' Draco vastasi kuulostaen tyhmältä.

"Jos lasit ovat sinulla, niin….öh... taijon sinulle...öh..tarantellan niskaasi." Uhkasin, yrittäen kuulostaa totiselta.

"Pfft-"  Kuului Dracon suunnilta.

"Sen kuin näkisi." Draco kiusasi.

"Draco tuo lasini takaisin niin voin pukea ja voimme sitten lähteä syömään." Anelin.

"No jos kerran noin kovasti pyydät." Draco vastasi.

Kului hetki ja Draco käveli luokseni.

Hän asetti lasit päähäni ja nousin nopeasti ylös ja lähdin kohti kylpyhuonetta.

 Kun tulin kylpyhuoneesta esitin että olin vihainen Dracolle ja aloin "mököttää". 

No lähdimme kohti suurta salia ja matkalla törmäsimme muutamaan opettajaan ja sitten Roniin ja Hermioneen.

"Huomenta." Ron ja Hermione huikkasivat.

"Huomenta." Draco sanoi, hiukan jännittyneesti.

"Huomenta." Sanoin ja katsoin edelleen poispäin Dracosta, yrittäen olla mahdollisimman vihaisen näköinen, joka oli erittäin vaikeaa, sillä tunsin purskahtavani  nauruun minä hetkenä hyvänsä. 

Kävelimme pöytään, jossa istui jo Ginny, Seamus ja Dean.

He viittoivat meidät istumaan ja menimme kaikki neljä istumaan tutuille paikoillemme pöydässä.

Olin edelleen mukamas vihainen Dracolle aamusta ja päätin kostaa tälle. 

Idea sinänsä oli aivan helvetin tyhmä, jos tarkkoja ollaan ja sen ei ihan pitänyt päättyä niin.

Sanoi käyväni vessassa nopeasti, joten lähdin kohti vessoja.

Päästyäni vessaan taioin muutaman ilmapallon, jotka täytin jääkylmällä vedellä. 

Pistin pienet ilmapallot viittani sisätaskuun ja lähdin takaisi suureen saliin.

Lähdimme kaikki seitsemän linnan puutarhaan, sillä ulkona oli mitä kaunein kevätsää,

 Aurinko paistoi lämpimästi taivaalla ja oli ihanan rauhallista.

'Suunnitelma alkakoot', ajattelin.

Menin seisomaan ison kiven päälle ja Draco katsoi minua hämmentyneesti.

Se oli tilaisuuteni.

 Otin pienet ja jääkylmät ilmapallot taskusta ja heitin toisen hutiin ja toisen

*𝐒𝐩𝐥𝐚𝐬𝐡* keskelle Dracon naamaa.

Vastaus KysymykseeniWhere stories live. Discover now