(Dracon POV)
Heräsin kirkkaaseen auringonpaisteeseen ja tunsin Harryn edelleen nukkuvan vieressäni. Nousin ylös ja annoin Harryn nukkua vielä hetken aikaa, sillä kello oli vielä aika vähän. Olin uppoutunut omiin ajatuksiini, kun yhtäkkiä kuulin oudon kumahduksen ikkunasta ja käännyin katsomaan nähdäkseni pöllön huoneen ikkunan takana.
Kävelin avaamaan ikkunan hiljaa, jotta en herättäisi Harrya.
Lintu hyppeli sisälle ja tömähti lattialle."Shh!" Sihahdin linnulle, ettei Harry heräisi.
Otin yöpöydän laatikosta siemeniä ja annoin niitä pöllölle ja otin kirjeen tämän jalasta.
Istuin varovasti sängyn reunalle ja avasin kirjeen. Silmäni rävähtivät ammolleen, kirje oli isältäni. Tärisevin käsin aloin lukemaan kirjettä."Draco Malfoylle,
Kuulin Dumbledorelta, että siellä on sattunut ikäviä asioita sinun ja sen Potterin pojan vuoksi. Toivoin myös sinun löytävän jonkun PUHDASVERISEN TYTÖN ,jonka kanssa voisit mennä naimisiin. Mutta olet siis päättänyt olla häpeä koko suvulle. Toivon että jatkat hyvää elämää, mutta et ole tervetullut kotiin, ennen kuin olet lopettanut tuon hintteilyn.
terveisin Lucius Malfoy."
Kasvoni vääntyvät inhosta, sillä tuo minun "isäni" voisi painua hevon helvettiin ja pysyä poissa minun henkilökohtaisista asioistani. käteni tärisevät nyt vihasta ja inhosta ja revin kirjeen kappaleiksi ja tungen palaset roskakoriin. Päästän linnun takaisin ulos ja se lähtee kohti paikkaa, missä lie tuo vanha ukko majailee, ilman kirjettä.
"Ugh... Paljon kello on?" Uninen Harry kysyi takanani.
"Sen verran, että olin juuri aikeissa herättää prinssini." Sanoin ja kuulostin hiukan äkäiseltä.
"Miksi olet noin äkäisen kuuloinen?" Harry kysyi kulmiaan kurtistaen.
"Isäni oli lähettänyt minulle oikein mukavan kirjeen." Vastasin happamasti.
"Haluutko puhua siitä?" Harry kysyi haukotuksen lomassa.
"En, kiitos tarjouksesta. Mieluummin unohdan koko asian." Sanoin ja yritin rauhoittua.
"Okei, jos haluat myöhemmin puhua olen täällä kuuntelemassa." Harry sanoi ja etsi vaatteitaan laatikosta.
"Kenen tunteja meillä on tänään?" Harry kysyi ja yritti epätoivoisesti solmia kravattiaan.
Pyöräytin silmiäni naurahtaen.
"Anna kun minä autan." Sanoin huvittuneena."Niin ja meillä on tupla liemitunti Kalkarosta ja Professori Lipetitin tunti ja muita en muista." Sanoin.
Taiteilin Harryn kravatin oikein ja siististi, koska tuo ei selkeästi osannut.
Keräsin tavarani ja Harry omansa ja lähdimme kohti aamiais pöytää.
Siellä vahdin, että Harry söisi aamiaisen mukisematta tai käy huonosti.
Ja nauroimme Harryn ystävien Hermionen ja Ginnyn kanssa kun Seamus kaatui lautasen kanssa ja sen sisältä lensi Professori Kalkaroksen viitalle. Se oli aikamoinen näytelmä se.Tunnit loppuivat aikaisemmin kuin normaalisti, mutta ei se tietenkään haitannut oppilaita.
Sillä päivä oli lämmin ja poutainen, minä ja Harry päätimme mennä kävelylle.
Kävelimme käsi kädessä kohti rantaa ja siellä olevaa pientä aukiota, joka oli puskien suojelema. Alkukesän tuoksut ja vehreä ruoho olivat mitä täydellisin yhdistelmä. Istuimme ruoholle ja otin maasta voikukan ja laitoin sen Harryn korvan taakse. Huomasin, että Harry punastui hieman, mutta se oli suloista.
Katsoin Harrya ja tämän hiukset kiilsivät kauniisti auringon valossa ja tämän hymy oli sietämättömän suloinen. Oli taas hetkiä, joissa pysähdyin miettimään, kuinka onnekas olen kun saan sanoa tuota ilmestystä omakseni. Hymyilin ajatuksilleni ja kurottauduin lähemmän Harrya ja suutelin tämän poskea. Harry punastui lisää. Suutelin tätä nyt hellästi ja rakastavasti alas kaulaan ja hymyilin."Rakastan sinua." Sanoin hymyillen onnellisena.
_______________
Heips kaikki lukijani!
Olen back to Wattpadin ihmeellinen maailma ja toivon, että lyhyempi osa ei haittaa. 😌Kohta alkaa jo joululoma ja mullakin vikat kokeet hoidettu alta.
Mitäs kaikille kuuluu?Seuraava osa onkin jouluspesiaali vaikka kesässä mennää itse tarinassa.
Kiitos ja kuittaan
YOU ARE READING
Vastaus Kysymykseeni
FanfictionDraco Malfoy ja Harry Potter joutuvat jakamaan huoneen keskenään, mitäköhän siitäkin seuraa? Draco on aina ollut hiukan ihastunut Harryyn, mutta silti kiusasi tätä, ettei kukaan saisi koskaan tietää. Harry ihmettelee Dracon yhtäkkiä muuttunutta käy...