(Harryn POV)
Dracon katoamisesta oli kulunut kaksi päivää ja tänään menisin Tylyahoon, vaikka opettajat eivät olisi halunneet.
Olin istumassa sängyllä ja miettimässä suunnitelmaan.
Minun pitäisi päästä vain tunnelille, joka vie Hunajaherttuan kellariin. Siitä kävellä viittani kanssa tuohon pieneen puotiin ja jututtamaan ihanaa "ystäväämme" Nick Hopea.
Nimikin sai vihan kiehumaan sisälläni ja sain lisää energiaa Dracon pelastamiseen.
Pakkasin muutamia hyödyllisiä tavaroita kuten, ensiapupakkauksen, kelmien kartan ja vähän vettä ja ruokaa pieneen reppuun. Heitin repun selkääni, tarkistin oliko sauva takataskussani ja laitoin viitan selkääni.
Kello oli noin viisi iltapäivällä ja ulkona olisi vielä erittäin valoisaa. Sammutin valot ja suljin oven hiljaa takanani. Lähdin kulkemaan kohti paikkaa, jota olen jo käyttänyt niin monesti, että reitti on tullut tutuksi ja osaisin sen vaikka unissani. Katsoin että mistään suunnasta ei tule ihmisiä ja avasin tunnelin "portin" ja katosin pimeyteen sulkien sisäänkäynnin. Sytytin sauvani 'valois' loitsulla ja kävelin nopein askelin tunnelin läpi ja olin jo pian uloskäynnillä. Sammutin sauvani valon ja avasin toisen portin ja olin nyt Hunajaherttuan kellarissa.Lähdin ylös puisia portaita ja pujahdin raossa olevasta ovesta sisälle itse liikkeeseen. Onnekseni liikkeessä ei ollut paljoa tungosta ja pääsin nopeasti ulos kaupasta ja lähdin suuntaamaan kohti pientä puotia ja matkalla huomasin Ronin, Hermionen ja Ginnyn, jotka olivat menossa Kolmeen Luudanvarteen, ja nauroivat jollekin. Pudistin päätäni ja jatkoin matkaa, sillä minulla oli tärkeämpääkin tekemistä.
Pääsin vihdoin lähemmäs kauppaa ja onnekseni se oli auki. Muutama nuorempi oppilas tuli ovesta ja kerkesin pujahtamaan raosta läpi puodin sisään. Puodissa ei ollut muita ja Nick seisoo tiskin takana, nojaten seinään.
Lähdin kävelemään kohti mitään tietämätöntä miestä ja kiersin tiskin taakse. Nick oli juuri lähdössä varastoon, mutta hyppäsin viitan alta ja otin tämän kauluksesta kiinni, painaen tämän seinää vasten."MITÄ HELVETTIÄ!?" Nick huusi säikähtäneenä.
"MISSÄ DRACO ON??!" Huusin vihaisesti.
"Ooh~ Olimme siis oikeassa, että tulisit pelastamaan hänet." Nick sanoi ja hymyili pelottavasti.
"Häh!?" Sanoin.
En kerennyt reagoida kun joku tai jokin osui minua takaraivoon ja kaikki pimeni.
(Nickin POV)
Tajuttuani kuka oli ottanun minua kauluksista ja puristanut seinää vasten minun täytyisi vain sanoa ne sanat ja ihana veljeni kolauttaa pojan unten maille.
"Ohh~ Olimme siis oikeassa, että tulisit pelastamaan hänet." Sanoin ja huuleni kaartuivat hymyyn.
Veljeni tuli paistinpannun kanssa nurkan takaa ja kolautti poikaa päähä ja tämä valahti eteeni lattialle.
"Ai että, kun vihaan tämmöisiä terävä-älyisiä kakaroita." Sanoin ja lähdin raahaamaan taintunutta poikaa Herra Malfoyn seuraksi.
Veljeni avasi ovet ja raahasin pojan kellarin ovelle ja odotin että veljeni avaa sen.
Kuulin kellon ylhäällä kilahtavan ja juoksin nopeasti takaisin tiskin taakse, jättäen pojan seinää vasten istumaan.Hymyilin itsekseni matkalla ylös, suunnitelma eteni täydellisesti.
(Kertojan POV)
Nickin veli avasi kellarin oven ja Draco katsoi tätä murhaavasti.
"Sait vähän seuraa." Mies sanoi ja virnisti.
"Ettehän......" Draco henkäisi.
Mies heitti Harryn kellariin.
YOU ARE READING
Vastaus Kysymykseeni
FanfictionDraco Malfoy ja Harry Potter joutuvat jakamaan huoneen keskenään, mitäköhän siitäkin seuraa? Draco on aina ollut hiukan ihastunut Harryyn, mutta silti kiusasi tätä, ettei kukaan saisi koskaan tietää. Harry ihmettelee Dracon yhtäkkiä muuttunutta käy...