Draco On Kadoksissa.

140 11 45
                                    

(Kertojan POV)

Poikien lähdettyä Tylyahosta ja mentyä nukkumaan tumma hahmo oli päässyt Tylypahkan maille ja etsi tietä sisälle linnaan. Kenellekään ei ollut aavistustakaan kuka tai mikä ulkona liikkuva hahmo oli. Ja sen aikeet olivat myös tuntemattomat.
Hahmolla oli mukanaan toinen henkilö, itseään hieman pidempi. Henkilöt kävelivät ääneti ikkunoiden takana ja etsivät yhtä tiettyä huonetta.

Harrylla ei ollut mitään aavistusta minkälaiseen vaaraan tämän poikaystävä voisi joutua, kun he nyt nukkuivat rauhallisesti vierekkäin, tietämättöminä vaarasta.

( 2??? POV)

"Hei pomo, ollaanko me jo huoneen luona?" Kysyin.

"Emme vielä." 1??? vastasi.

Kiersimme Tylypahkaa ympäri ja yritimme löytää tietyn henkilön huonetta.
Oli kulunut noin 20 minuuttia siitä, kun olimme tunkeutuneet Tylypahkan maille.
Pomo oli soittanut minulle joskus kahdeksan aikaan illalla ja sanonut että meillä olisi kidnappaus keikka ja voimme saada isotkin lunnaat, jos vain onnistumme.

"Hei, tämä taitaa olla oikea huone." 1??? sanoi.

Mietimme hetken kuinka saamme pojan ulos huoneesta.  Aloimme tehdä suunnitelmaa ja päädyimme ikkunan rikkomis suunnitelmaan.

(Harryn POV)

Olin juuri lähdössä vessasta ja menossa takaisin nukkumaan, kun kuulin aivan järkyttävän suuren lasin rikkoutuvan.
Ryntäsin ulos vessasta ja huoneemme ikkuna oli rikottu. Kaksi mustiin pukeutunutta henkilöä seisoivat ikkunan ulkopuolella, ja toinen piteli käsissään tainnutettua Dracoa, jonka suupielessä oli ohut verinoro.

"Hei! K-keitä te olette ja tuokaa Draco t-takaisin." Huusin ääni väristen.

Miehet vain katsoivat minua ja toinen heilutti minulle ja sitten he lähtivät juoksemaan ulos Tylypahkan alueelta ja varmaan kaikkoontuisivat tämän jälkeen.

"D-draco....." Sanoin ääni väristen.

Putosin polvilleni ja kyyneleet vain valuivat alas poskiani pitkin ja minun teki mieli vain huutaa.
Mutta ääni tarttui kurkkuuni.
Ovi potkaistiin auki ja Professori Snape, sekä Seamus ja Dean tulivat huoneeseen.

"Mikä se ääni o-" Dean aloitti.

"Harry!" Seamus huusi ja laskeutui polvilleen vierelleni.

"Missä Malfoy on?" Professori Snape kysyi kireällä äänen sävyllä.

"H-he veivät D-Dracon..." Sopersin, minkä itkultani pystyin.

"Ketkä veivät Malfoyn?" Professori Snape kysyi tiukasti.

"Jotkut m-mustiin p-pukeutuneet m-miehet..." Sopersin.

"Finnigan ja Thomas viekää Potter sairaala siipeen ja minä ilmoitan Rehtori Dumbledorelle tapahtuneesta." Profession sanoi ja lähti nopeasti huoneesta.

En muistanut loppuyöstä muutakuin sen, että minut vietiin sairala siipeen ja itkin siellä koko yön.
Aamulla olin edelleen hereillä ja en ollut nukkunut minuuttiakaan.

Makasin sängyllä, silmät punaisina ja olo oli kuin kuolleella. Viime yön tapahtumat tulivat takaisin päähäni.
'Se oli minun vikani..' 
'Draco vietiin ja vain seisoin siinä'
'Säälittävä ja hyödytön...'
Kyyneleet alkoivat taas valua silmistäni, samalla syytän itseäni vain ja ainoastaan itseäni.
Voi kunpa tämä olisi vain unta ja heräisin Dracon vierestä minä hetkenä hyvänsä.

"Harry!" Kimakka tytön ääni huusi ja juoksi luokseni.

"H-hermione.." Katsoin ylöspäin, yrittäen erottaa tytön, mutta näkökenttäni oli sumea.

"Harry oletko kunnossa?!" Hermione kysyi ja halasi poikaa tiukasti.

"J-joo, mutta D-Draco...." Ääneni petti ja itkin, kyyneleeni kastelivat Hermionen paidan.

"Tiedän, rehtori Dumbledore kertoi siitä aamulla."

"E-etsitäänkö häntä?" Kysyin.

Hermione nyökkäsi ja pieni helpotuksen tunne meni lävitseni.
Tunsin itseni silti syylliseksi tapahtuneesta ja halusin itse lähteä etsimään Dracoa.
Muutaman minuutin päästä Rehtori Dumbledore tuli huoneeseen ja Hermione lähti huoneesta.

"Harry, osaisitko kertoa miltä miehet näyttivät?" Dumbledore kysyi rauhallisesti.

"Molemmat olivat pukeutuneet koko mustiin ja toinen oli lyhyempi ja toinen noin sinun pituisesi." Sanoin ja yritin muistella miltä miehet näyttivät.

"Kiitos, Harry. Yritämme löytää Dracon mahdollisimman pian." Dumbledore sanoi ja hymyili.

"Saanko minäkin etsiä häntä?" Kysyin.

"Et, se olisi liian vaarallista." Dumbledore sanoi.

Juuri sillä hetkellä sisään lensi pöllö ja sillä oli tärkeä kirje, minulle.
Otin kirjeen pöllöltä ja avasin sen. Aloin lukemaan tekstiä, joka sai minut entistä suurempaan paniikkiin.

(Kirje)
Hyvä Herra Potter.
Olet jo varmasti huomannut että Draco Malfoy on kadonnut ja häntä etsitään jo.
Näyttäisitkö kirjeen myös ystävällisesti Rehtori Dumbledorelle.
Jos haluatte Draco Malfoyn vahingoittumattomana ja elävänä takaisin, haluamme 10 000 kaljuunaa, teillä on viikko aikaa tai muuten.....
Hyvää päivän jatkoa ja tuossa olisi sinulle pieni lahja Potter.

(Kirje loppuu)

Nostin pienen esineen kirjeen pohjalta.
Ahdistuneisuus valtasi mieleni, sillä se oli Dracon ranneke.

"Anna kun vilkaisen sitä kirjettä." Dumbledore sanoi.

Hetken luettuaan hän taitteli kirjeen ja laittoi sen taskuunsa.
"Kuten arvelinkin, tuon käsialan tunnistaisin mistä vain."  Dumbledore mutisi.

Vähän ajan päästä kuulin Professori Kalkaroksen tulevan sisään ja alkavan keskustelemaan Dumbledoren kanssa. Kuulin keskustelusta tarkasti vain yhden sanan, 'Nick Hope'...

(Dracon POV)

Heräsin aamulla, pää kipeänä jostain paskaisesta kellarista.
En tiedä miten sinne olin päätynyt ja miten pääsisin ulos. Käteni oli sidottu yhteen, mutta pystyin silti kävelemään.
Huoneen ovi avautui ja kellariin tuli huppupäinen mies ja eräs tuttuakin tutumpi mulkku, Nick Hope.
Tuijotin miehiä murhaavasti ja he vain nauroivat minulle.

"Päästäkää minut ulos täältä." Sanoin.

"Ei ollut aikomustakaan." Sanoi huppupäinen mies ja virnisti mielipuolisesti.

"Jos...JOS TE SAATANAN SOPPAKAUHA ELÄIMET KOSKETTEKIN HARRYYN SAATTE KATUA SITÄ LOPPUELÄMÄNNE!" Huusin.

"Noh noh, ollaanpas sitä ystävällisiä." Nick sanoi.

He kertoivat minulle lunnaasta ja siitä mitä minulle tulisi tapahtumaan, elleivät he maksaisi ajoissa.

Toivoin vain että Harry olisi kunnossa ja he jättäisivät tämän rauhaan, vaikka se oli aika turha luulo, että näin kävisi.
Mutta, jos he satuttavat Harrya, tiedän että he maksavat hengellään.

"No niin kakara, pidä hauskaa." Huppupäinen mies sanoi.

Ja näin miehet lähtivät huoneesta ja jättivät minut yksin kellariin tai ainakin luulen, että tämä on kellari.
Yritin repiä kahleita auki, mutta se vain sattui.




Hyvää kesäloman alkua kaikille, joilla se alkoi tänään!💕

Mutta tosiaan tässä olisi uusi osa ja päästiin jännittäviin tunnelmiin. Miten Nick on joutunut tilanteeseen, jossa joutuu kidnappaamaan Malfoyn ja miksi🤔.

Toivottavasti tykkäsit osasta ja nyt nauttikaa ihanasta kesästä❤️😌.

Vastaus KysymykseeniWhere stories live. Discover now