(time skip 3pv)
(Kertojan POV)
Muutama päivä ulkona sattuneen välikohtauksen jälkeen, Draco ja Harry ovat olleet kiireisiä taikajuomien esseen kanssa.
He olivat istumassa kirjastossa, niinkuin joka ilta viimeisenä kahtena päivänä.
Harry istui lattialla jalat ristissä selaten ärsyyntyneesti kirjoja.
Draco puolestaan kirjoitti kaiken mitä Harry käski tämän kirjoittaa.
(Dracon POV)
Olimme istuneet kirjastossa jo toistamiseen tunteja, mutta meillä oli vasta juuri ja juuri kolme neljäsosaa ensimmäisestä pergamentista.
"Harryyyy~!" Huudan tylsistyneesti.
"Turpa kiinni Draco, etkö näe, että täällä on muitakin." Harry sanoo ärsyyntyneesti.
"Voimmeko jo lähteä, tämä on tylsää." Marisen.
"No kai me voidaan mennä…" Harry sanoi ja henkäisi.
"Okei, viedäänkö nämä ensin ja mennään syömään?" Kysyin tai no enemmän kyllä käsken.
"Joo, mennään sitten." Harry sanoi, hieman poissaolevasti.
Päätin kysyä asiasta myöhemmin, mutta nyt on pakko saada ruokaa.
Saavuimme huoneeseen ja jätimme tavarat keskelle huoneen lattiaa ja suunnistimme kohti suurtasalia.
"Hei!" Sanoin ja heilautin kättäni rohkelikoille.
Istuimme tutuille paikoillemme ja huomasin, että myös Zabini oli liittynyt seuraamme ja puhui nyt Finniganin kanssa.
"Moi Draco." Blaise sanoi.
"Hei." Vastasin.
"Mifen teidän effee ediftyy?" Ron kysyi, yllätys yllästys suu täynnä ruokaa.
"Roon!" Hermione parkaisi.
Aloimme Harryn kanssa taas nauraa ja meni hetki ennen kuin pystyimme vastaamaan kysymykseen.
"No saimme melkein valmiiksi ensimmäisen pergamentin." Harry sanoi.
"Häh?! Minulla ja Hermionella on varmaan yksi ja puoli." Ron sanoi.
"Niin kun sinä et tee mitään järkevää." Hermione tuhahti.
Juttelimme muiden kanssa jonkun aikaa ja lähdimme takaisin huoneeseemme yhtä matkaa Zabinin ja Weasleyn kanssa.
(Harryn POV)
Lähdimme suuresta salista ja kävelimme huoneillemme.
Ron selitti matkalla jotain, mutta en kuunnellut kuin puolella korvalla.
Havahduin vasta huoneen ovella ja meni sisälle.
Tavaramme lojuivat edelleen lattialla, mutta olin itse ainakin liian laiska siirtämään niitä minnekään.
Päätin mennä kasaamaan ajatukseni suihkuun.
Kävelin Dracon ohi, joka oli kyllä hieman tylyä.
Suljin ja lukitsin oven huolella, katsoin että pyyhkeeni olivat huoneessa.
Olin riisunut vaatteeni ja nyt avasin hanan ja säädin veden aika kuumalle.
Istuin suihkun lattialla ja mietin saisinko unta taaskaan.
Olin siis viime aikoina nähnyt unia Dursleilta, joka ei kyllä ole mikään ihme.
Huomasin istuneeni jo tovin suihkun lattialla, joten peseydyin nopeasti ja kuivasin itseni.
YOU ARE READING
Vastaus Kysymykseeni
FanfictionDraco Malfoy ja Harry Potter joutuvat jakamaan huoneen keskenään, mitäköhän siitäkin seuraa? Draco on aina ollut hiukan ihastunut Harryyn, mutta silti kiusasi tätä, ettei kukaan saisi koskaan tietää. Harry ihmettelee Dracon yhtäkkiä muuttunutta käy...