Tylyaho Ja Outo Myyjä

170 12 11
                                    

(Oli pakko viel lisää toi piirrustus jossa on Nick😄)

(Dracon POV)

Heräsin siihen, että Harry ravisteli minua hereille.

"Mitäh?" Kysyin väsyneenä.

"Mennään syömään!" Harry sanoi innokkaasti.

Ai niin olimme menossa Tylyahoon tänään, koska oli Lauantai.
Nousin nopeasti ylös sängystä ja lähdin kylpyhuoneeseen vaihtamaan vaatteita.
Kun tulin ulos kylpyhuoneesta, Harry oli valmiina ovella.

"Mennään jo!" Harry hoputti minua innostuneena.

"Joo joo, pikku hetki." Sanoin laittaen kenkiä jalkaan.

Menimme yhdessä syömään ja istuimme taas luihuisten pöytään, koska emme halunneet puhua Weasleylle.
Pansy ja Blaise tulivat istumaan kanssamme ja puhuimme siitä sun tästä.

"Meidän pitäisi varmaan mennä." Sanoin, katsoen Harrya.

"Joo, minun pitää vain hakea lompakkoni." Harry sanoi.

"Okei, mennään sitten." Sanoin.

Sanoimme heipat Pansylle ja Blaiselle ja lähdimme kävelemään huoneelle, kiertäen rohkelikon pöydän kaukaa.
Jäin oven ulkopuolelle odottamaan Harrya, joka haki lompakkoaan.
Muutaman minuutin päästä Harry tuli takaisin. Lähdimme ovelle päin ja näimme muutamia ensiluokkalaisia, jotka olivat yrittäneet livahtaa Tylyahoon.

(Narrator POV) suomen kieli toimii taas

Harry ja Draco saapuivat Tylyahoon ja suuntasivat ensimmäisenä eri kauppoihin, kuten Hunajaherttuaan. Käveltyään muutaman tunnin he menivä Kolmeen luudanvarteen, jossa he istuivat nurkkapöytään.
He tilasivat kermakaljat ja joivat ne puhuen kaikesta.

Kello oli jotain viisi iltapäivällä ja aurinko paistoi kirkkaana taivaalta.
Harry käveli hieman Dracon edellä ja näki suloisen pienen putiikin yhdessä kulmassa. Harryn mielenkiinto heräsi ja tämä odotti takaa tulevaa Dracoa.

"Mennäänkö tuonne?" Harry kysyi.

"Kai se käy, mutta meidän pitää olla nopeita." Draco sanoi ja silmäili pikku kauppaa.

He kävelivät sisälle pieneen kauppaan ja hurmaava kynttilöiden tuoksu ympäröi heidät. He katselivat ympärilleen ja huomasivat tiskin takana heitä muutaman vuoden vanhemman pojan.

Pojalla oli kulmikkaat lasit, vihreät silmät ja sinisiksi värjätyt hiukset, jotka ylettyvät juuri ja juuri korvien puoliväliin.

"Hei ja tervetuloa!" Poika tiskin takaa huusi.

"Hei." Harry sanoi.

"Olette ilmeisesti Tylypahkas- HARRY POTTER!?" Myyjä katsoi nyt Harryn otsaa.

"Jooh ja tässä on Draco Malfoy." Harry sanoi ja osoitti hymyillen Dracoa.

"Minä olen Nick, Nick Hope." Myyjä esittäytyi.

"Hauska tavata Nick." Draco sanoi.

"Onko kauppa sinun?" Harry kysyi.

"Ei, kauppa on oikeastaan tätini, Isabella Hopen ja työskentelen vain tälle."

"Hetkonen, etkös sinä ollut joskus Korpinkynnessä?" Draco sanoi ja katsoo poikaa tarkemmin.

"Joo, valmistuin kaksi vuotta sitten." Nick sanoi.

"Joo, nyt muista, olet se jota riesu aina kiusasi, koska sinulla oli sateenkaari pinssi." Harry muisti.

"Joo, minä se taisin olla." Nick sanoo ja laittaa kädet puuskaan.

Draco ja Harry lähtivät kiertämään pientä putiikkia ja löysivät rannekoruja joissa oli eri kirjaimia.
He löysivät sinisen korun D kirjaimella ja vihreän H kirjaimella ja päättivät ottaa nämä.
He tulivat takaisin kassalle ja laittoivat korut tiskille.
Nick katsoi Harrya todella kummallisesti ja Draco ei oikein pitänyt tämän silmien kiillosta.

"Olkaapa hyvät!" Nick sanoi ja ojensi korut takaisin Harrylle ja Dracolle.

"Hei hei, oli hauska tutustua." Harry sanoi ja vilkutti ovelta.

Ennen kuin ovi sulkeutui kokonaan, Draco kerkesi nähdä myyjän katsovan Harryn perään ja hymyilevän itsekseen.

Pojat olivat palanneet linnaan ja olivat nyt omassa huoneessaan. Harry ihaili sinistä punottua rannekettaan, jossa oli D kirjain. Se muistuttaa häntä Dracosta.
Draco mietti edelleen tätä kummallista myyjä ja totesi ettei pitänyt tästä henkilöstä alkuunkaan.

————————————————-

Moi! Sori lyhyt ja viivästynyt osa😅.

Mulla oli hirvee kiire viime viikolla kokeiden kanssa, joten en kerennyt kirjoittamaan ollenkaan. Puolet tästä onkin just siks kirjotettu ihan sika myöhään yöllä, kun en muutenkaan ole nukkunut kunnolla😩.

Mut onneks enää noin 5 pv koulua ja kesäloma❤️!

Vastaus KysymykseeniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora