:49: Part 1🐘

3.9K 319 379
                                    


MERHABALAR!

Bölüm pek uzun değil ama bekletmek istemedim, tadımlık paylaşmak istedim. Şehirlerinizi bilmiyorum ama İstanbul'da çoooook kar yağıyor. 🥺🥺🥺❄️❄️🌨

Kar sever misiniz bilmem ama ben sevip sevip hasta olurum🤧😭 Kendinize çok dikkat edin, evet kar çok güzel ve devam etsin diyoruz ama sokakta kalan insanlar ve hayvanlar için olabildiğince duyarlı olalım. 🥺🥺🥺💪🏻 Yapabileceğimiz birçok şey var değil mi?

Güzel okumalar bal küplerim🙊🍯

••

Jungkook'''


Odaya yayılan ıslak sesler yüzünden kıkırdayarak sevgilimin dudağından ayrılmış, tam beninden öperken ellerimi ensesine sarmıştım. Ama Taehyung'un durmaya niyeti yoktu ki, belimden beni kavrarken tekrar dudaklarımı öpmüş, dilini dudaklarımdan içeri göndermeye çalışmıştı. Saçına asılarak kafasını uzaklaştırdım.

"Geç kalacağız."

Sesim mırıltı gibi çıkarken Taehyung derin bir nefesle omuzlarını düşürdü. Belimdeki elini kalçama sürterek uzaklaşıp, yatağımıza oturmuştu.

Son bir haftadır Taehyung sürpriziyle ilgili ağzını bile açmamıştı. Tek bildiğim, uçağa bineceğimizdi. Bu yüzden dün gece kıyafetlerimi ayarlamıştık. Zar zor yapabilmiştik, çünkü Taehyung daha önce olmadığı kadar kıskanç bir şekilde davranıyordu. Benim özenle koyduğum her şortumu aynı özenle çıkardığından, bavulum uzun bir süre hiç dolmamıştı. Sonradan, gideceğimiz yerde bacaklarıma zarar gelebileceğini söyleyip bana eşofmanlar koymuştu. Tabii sonradan dayanamayıp birkaç şort ekleyerek, "Odamızda giy bunları." demişti. Bundan anladığım kadarıyla orman gibi bir yere gidecek olabilirdik. Çünkü Taehyung çantama kalın şeyler de koymuştu ve bacaklarıma zarar gelmemesi için şortlarımı da çıkartmıştı.

Sonraki gecemiz de aynıydı. Şımardığım ve Taehyung'un işleriyle ilgilendiğimiz bir gündü. Mağazaya giderek bazı şeyler konuşmuştu Sobin'le. O sırada ben de hoşuma giden eteklerden almıştım bile. Şu an ise, saat sabah 5'i gösteriyordu ve ben çok enerjik ve heyecanlıydım. Özenle giyinmiş, saçlarımı yapmıştım. Taktığım tokalarla Taehyung yaklaşık beş dakika tepinmişti. Aslında ev, hava alanına uzak değildi ama Taehyung erkenden kalkarak kahvaltı yapmamızı istemiş, ve sonradan bizi biraz yaramazlığa itmişti. Uçağımız öğrendiğim kadarıyla 8'deydi.

"Tekrar bilet alabilirim, ne olacak biraz daha öpüşsek ya?"

Çocuk gibi sızlanırken kahkaha atarak ona döndüm ve aralık duran bacaklarının üzerine oturdum. Elleri hemen kalçamı sarmış, beni kendine bastırmıştı. Alt dudağımı ısırarak kokusunu çektim içime.

"Sanırım beş dakika daha öpüşebiliriz." dedim cilveli bir şekilde. Taehyung sırıtıp kendini yatağa bıraktı. Üzerine düştüğümde hiç beklemeden dudaklarımızı birleştirmiştim. Alt dudağını emiyorken, dilini hissetmemle kucağında hareketlenerek üst dudağını yaladım. Taehyung kalçamı sıkıca tutarken kıvranmadan duramıyordum. Dişlerimi sürterek bir süre birbirine sürttüğü dillerimizi ayırdım. Taehyung uzaklaşmamam için tekrar beni kendine çekerken yatağa yayılan uzun saçlarını çekiştirdim. İkimiz de saç uzatıyorduk. Bu yüzden ikimizde de tepesinde topuz olan saçlarımız vardı. Bu görüntü ona acayip bir hava katıyordu. Kasıklarımı sızlatan bir hava.

Nefes nefese ondan uzaklaşarak bir süre dinlendim. Bu sürede Taehyung kelebek öpücüklerini yumuşak dudaklarıma bastırıyordu. Kafasını yataktan kaldırarak tekrar yasladı dolgun etlerini bana. Dar pantolonum yüzünden elini rahatça hissediyordum. Sızlanarak kasıklarına sürtündüm ve dişlediği üst dudağımı ondan kopararak, çıkardığı dilini büzdüğüm dudaklarım arasına aldım. Parmakları kalçamın her yerinde gezerken, orta parmağını bacak arama doğru ilerletmiş, ve beklemediğim bir hareketle ellerini bastırmıştı. Soluk soluğa ondan ayrıldım ve utandığım için kafamı saklarken Taehyung sırtımı okşayarak alnımı öpmüştü son kez.

LITI SITE -TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin