şimdi şöyle bir şey oldu 👉🏻👈🏻 ben yayında Tae'nin mimikleri için gifler aradım bulduklarımın hepsi aynı alan ve aynı haliyle falan değil 🤦🏻♀️ bu yüzdeeen
bunu görmezden gelip sadece mimiğe odaklanabilirsiniz değil miiii? 🙈🙈🙈
sizi seviyorum ❤️-----------:-----------
"Çok fazla yorum var, gözüme takılan hepsini cevaplamaya çalışıyorum çocuklar. Ah, Vertale saçımı ne zaman siyah yapacağımı sormuş. Planım var ama çok üşeniyorum."
"Bonxo'da birini stalklamamı istemiş. Dur bakıyorum profiline. Aslında ismini duydum sanırım."
(Guklo'nun profilini ilk gördüğünde, telefondan kafasını kaldırıp kameraya bakışı)
"Gerçek adını biliyorsanız yazsanıza sohbete, bakayım. Ayrıca burada eleştirmediğim bir bu kaldı sanırım. Birkaç gönderisine bakmak istiyorum önce."
(Adını öğrenmek için sohbet paneline dönüyor.)
"Adı Jungkook, 21 yaşında yazmış biri. Düşündüğüm gibi erkekmiş. Fotoğraf çekmekten anlıyor gibi görünüyor. Ayrıca fiziği de hoş."
(Sohbette gördüğü başka bir yazıyı okurken Guklo'nun hesabında gezinmeye devam eder.)
" 'Sadece vücudunu fotoğraflarla sergileyip övgü almayı seven götü kalkık biri.' demiş Ghostuser adlı kişi. Birini tanımadan şöyle konuşacaksanız, siktirin gidin yayınımdan. Ne olmuş böyle fotoğraflar çekiyorsa oğlum, size ne? Sinirlendirmeyin beni. İnsan gibi konuşacaksanız gelin takipçim olun."
"Çocuk bu işten anlıyor. Belli ki epey büyük kitlesi de var. Ben sonradan detaylı incelerim bunu."
(Yayına göz kırpıp kıkırdar ve sohbet panelindeki komik yazılara göz gezdirip devam eder.)
"Biraz da yatıp devam edeyim sorulara.."
"Jimin salağı sevgilin var mı demiş, bilmiyor sanki. Neyse merak edenler olur; yok gençler sevgilim. Bu arada Polyol'da mağaza adresimi istemiş. Bir ay sonra açılış olacak. Katılmanız için adres vereceğim."
"Quanta, en sevdiğim üye kendimim. He bir de yeni stalk yaptığım Guklo artık favorim."
"Destal, Seul'de yaşıyorum ve evet söylenenler gibiyim, gay."
"Yoruldum yahu, üç saat oldu kapatalım gençler artık. Yeni oyunu da biraz oynayıp denedik, bence almayın değmez abi. Korkunç değil zaten. Çok isteyen varsa mesaj atsın ben ona veririm. Terliksihayvan 'Yayını kaydetsene oyun kısmını izleyemedim bakayım.' demiş, tamamdır bulursun kayıtlı yayınlarda. Zaten izleyince anlayacaksın oyun kötüydü."
"Görüşürüz gençler, sizi seviyorum."
Yayın videonuz kaydedildi. Takipçileriniz profilinizden ulaşabilir.
(Ya yapabildim miiii?? 🤦🏻♀️🙈🙈🙈 Oyun videosu izleme aşkımı da kattım kitaba. Çok takılmadınız değil mi giflere??? Rahatsız edecek kadar kötüyse özür dilerim gerçekten bulamadım 🤷🏻♀️)))
------------:------------
4.925 kişi bu fotoğrafı kaydetti.
@gguklo yırttığım 8372. file çoraptan sonra akıllanmak mı? Aslaaa! 🙈 Tatilden dönüyorum çocuklar, Seul beni bekle geliyoruuuum!
3.935 yorumdan en popülerleri;
@juydoy : Guklo, Taeso seni stalkladııııı git hemen bak! [1.203 beğeni]
@destal : Bizimki seni beğendi bayağı bi'
[924 beğeni]@bonxo : azimle sıçan duvarı deler misali, harbiden farketti seni [2.034 beğeni]
@idonaf : ameliyatlı yerime geldi fotoğrafın oğlum yavaş [1.924 beğeni]
@werocpy : yayını izleyince bir şeyler dersin sen de umarım [937 beğeni]
@vertale : oğlum çok güzelsin lan, sinirim bozuldu [2.924 beğeni]
@........ : Siz de kendi yorumunuzu ekleyin buraya. ❤️
-----------:----------
evet yavaş yavaş aralarını yapacak gibiyim umarım beğeniyorsunuzdur gidişi....
sizi seviyorum, ve kocaman öpüyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LITI SITE -Taekook
Fiksi PenggemarYayıncı Kim Taehyung ve fotoğrafçı Jeon Jungkook'un kalplerinden taşan aşkı. Kim Taehyung'un Jungkook'un gözlerindeki yıldızlara aşık olduğu bir dünya ve Jungkook'un şımarıklığı. uke!jk seme!tae ⚠️ Dipnot: Bu fic zorba karakterler barındırmaz. Kib...