:47: ⚠️(M)

9.8K 448 1K
                                    

Şaka maka o gün geldi çattı ha? PÖDPDKSPSKSPA
O kadar çok bunu yazmaya mecbur bırakıldım ki, kendime gram güvenmesem de yaptım🥺😔

Uyarıyorum, bölüm 10K !!!!!🥳
Yani içecek, atıştırmalık alın öyle gelin. Bayağı uzun👉🏻👈🏻

Yazarken utanıp sildiğim çok yer oldu, gecikti üzgünüm ama en azından kendimi geliştirme açısından bir deneyim olacakvpdncpdmpxdmp

Güzel okumalar!
Yorum yapmayı unutmazsınız herhalde 🥺




•Jungkook•

"Böyle işte anneciğim, ne yapacağımı hiç bilmiyorum ben."

Annem göğsüne yasladığım başımı şefkatle severken saçlarımı öpmüş, bana sıkıca sarılmıştı. Onun yatağındaydık, gece lambasını açmış sohbet edecekken ben, akıl alabileceğim en iyi kişinin annem olduğunu anlayıp, konuyu ona açmıştım. Taehyung ile yaşadığımız her şeyi anlatmış, hislerimi ve isteklerimi dökmüştüm ona. Annem hep dostum gibi olmuştu benim, beni hep dinler hiç yadırgamazdı.

"Güzel oğlum benim,"

Yine gönlümü çalacak kelimelere başladığında gülümseyip burnumu ona sürtmüştüm. Annemle aramızdaki bağı anlatabilecek bir kelimem yoktu ama bizi gören herkes anlayabilirdi.

"Melek annem benim." dedim onu taklit ederek. Annem kıkırdayıp saçlarımı sevmiş, gözlerine bakabilmem için bedenimi havalandırmıştı. Bağdaş kurarak yakınında durdum ve yüzünü inceledim.

"Sen, hep çok mesafeli oldun hayatına girenlere. Bunun sebebi utanmaktan da ziyade, korkmak olabilir mi? Çocukken de korkardın, herkese sevdirmezdin kendini. Hem anlattığına göre Taehyung çok güzel kalpli bir çocuk. Bunu yapmak zorunda değilsin, seni sabırla bekleyecek gibi geliyor bana, yanılıyor muyum?"

"Hayır anne yanılmıyorsun ama," ellerim önümde birleşmiş, terleyen bedenimle yanaklarımın kızardığını anlamıştım. Konuşmak bile beni utandırmıştı işte.

"Sorun da o zaten. Taehyung bekliyor, sonsuza kadar da bekler. Nasıl güzel benim aşkım bir görsen anne." Ben ağlar gibi konuşurken annem kıkırdamıştı. Lafımı bölmediğinde devam ettim kendimi anlatmaya.

"Ama aptal utangaçlığımın arkasında, beklemekte zorlanan da benim. Bazen çok istiyorum, onunla böyle özel bir anı yaşamayı o kadar istiyorum ki, oysa o hep bekliyor beni, saygılı davranıyor bana. Ben giyiniyorsam odaya bile girmiyor ki anne. Çok zarif biri o, naif ve kibar."

Aklıma yine Taehyung dolmuştu, bir anda yine ona dair konuşmaya başlamıştım ama ne yapsaydım ki? Ondan başka bir şey düşünemiyordum ki. Hep onu istiyordum dibimde.

"Bir tanem biraz sabırlı ol tamam mı? Hem bak, teyzenle de konuşuyorsunuz her gün. İyi gelmiyor mu bu hislerine? Aşabileceğini biliyorum Jungkook, çünkü aşık bir insanın aşamayacağı şey yoktur, değil mi?"

Kafamı sallarken o benim yanaklarımı öpmüş, erkenden uyumamı çünkü yarın teyzemin geleceğini söylemişti. Anneme geldiğim ilk günden beri teyzemle görüşüyordum, teyzem psikologdu ve annem bu hislerimi ona dökmemi rica etmişti. Aslında iyi geliyordu konuşmak, Tae'ye karşı koyduğum o aptal utangaç duvarı kırarken kendime eziyet etmemem gerektiğini öğrenmiştim. Teyzemle utanacağım kadar cinsellik de konuşuyorduk hem. Cinsel kimliğimi bulmam gerektiğini ve eğer bu özel anı yaşamak istiyorsam, biraz dişimi sıkmam gerektiğini söylemişti. Peki buraya, bu konuma nasıl mı gelmiştim?


_3 gün önce_


"Bebeğim."

Taehyung tepemden bana bakarken saçlarımı geri itmiş, yatakta beni kolları arasına almış sevgilim, diliyle dudağımı tekrar yalarken kasılan bacaklarımı ona sürtmüş, mırıldanmıştım. Sikeyim ki, utanmadan bunu nasıl yaptığımı sorguluyordum içimde. Sanki ben değilmişim gibi hissediyordum, çıplaklığımızın her zerresini hissediyorken parmaklarımız kenetlendi ve Taehyung tekrar kendini içime iterken gittikçe kararan gözlerini sakinleşmek istercesine yumdu. Ağlamaya başlayacak iniltilerimi tutamıyordum ve hissettiğim doluluk yeniden doğmuşum hissi veriyordu. Alt dudağımı dişlemesiyle acıyla inledim ve saçlarını çekiştirirken bacaklarımı beline sardım. Hızlanmıştı, çünkü duvarlarıma sürtününen varlığını daha derinimde hissediyordum. Öpüşünce tuvalete kaçan, yakınlaşınca gerilen Jungkook değil miydim? Neden utanmadan suratına bakabiliyordum?

LITI SITE -TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin