lütfen bölüm sonunu okuyun, güzel okumalar
🥺🥺❤️❤️❤️
—————————-:————————
•jjhope•
ya yeter ama kaç gün oldu, yapma böyle artık
odanın başında dikiliyorum saatlerdir
bildirim sesin açık duyuyorum salak•gguklo•
SUS
taehyunga çok aşığım!
KONUŞMA BENİMLE
taehyunga çok aşığım•jjhope•
nasıl bir salaksın
yazsana çocuğa
bak aç kapıyı güzel bir plan yapalım•gguklo•
yAZAMAM!
neler dedim suratına
bakamam bile ben onun yüzüne
acaba kör kütük olana kadar içsek mi?•jjhope•
seni anladım da ben niye içiyorum o kadar?
istiyorsan gel içelim ama lütfen çık şu odadan
ağlayıp duruyorsun bu sana bir kazandırmaz•gguklo•
yoongi hyung'un mekanına gidelim ama kıyafetimi değiştirmekle uğraşamam rezil olacaksam orada olayım
söz mü🥺•jjhope•
tamam hadi çık
ÇIKSANA•gguklo•
taehyunga çok aşığım bu arada-okundu-
—————————:————————
Hoseok Hyung'un beni dışarı çıkarmasından sonra saatler geçmişti ve gecenin körü olmuştu. Kör demişken, sahiden de kör kütük olana kadar içmeme izin vermişler ve ben yanan midemi ya da ağrıyan kafamı umursamamıştım. En son böyle içtiğimde lisedeydim ve platonik olduğumu iddia ettiğim çocuk için iki gün baş ağrısı çekmiştim. Doğal olarak alışık olmayan bünyem sarsılmış ve, 'Kendine gel Kook, biz bu değiliz.' nidaları dökmeye başlamıştı. Gözlerim sulu sulu bakıyor ve her şeyin yansımasını görüyordum. Olur olmadık şeylere bile gülerken aklıma Taehyung geldiği an yere oturup ağlamak ve o gelene kadar kalkmak istemiyordum. Onu kaybetmek, onsuz bir hayata devam etmek fikirleri korkutucuydu. Bir anlık hisseettiğim gerginlik ve suçlulukla ağır laflat etmiştim. Bugüne kadar bana anlayışlı olan adamın suratına demediğimi bırakmamıştım ama o yine de bana bir şey söylememişti. Asla beni zorlamasa da her insan gibi benden bir şeyler beklediğini biliyordum ve Hoseok Hyung hep bana cesaret verse de yapamıyordum. Haftalarca aklımı kurcalayan şey o gün patlamıştı işte. Kendimi yetersiz görüyor ve onu mutlu edememekten korkuyordum. Gerçi, artık onu hakettiğimi bile sanmıyordum ya.
Bardak elimde sağa sola sallanırken aklıma dolan anılarımızla yeni bir seans geleceğini anladım. Hoseok Hyung yanımda oturup bana bir şeyler söylüyor, Yoongi Hyung ise işi bittiği an tezgahın diğer tarafından müdahale
ediyordu."Sizce neden yazmadı bana hiç?"
"Ne diyorsun oğlum, adam sana yazar mı sanıyorsun?"
Yoongi Hyung beni tersleyerek gözlerini devirdi. Birkaç şey daha söylemişti ama seçebildiklerim bu kadardı. Dudağımı büzerek omuz silktim. "Ama aşık bana."
"Aşık ama sen ne yaptı-"
Yoongi Hyung'u üzüntüyle dinlerken Hoseok Hyung onu susturmuş ve omuzlarıma masaj yapıyordu. Hosoek Hyung aynı Taehyung gibi anlayışlı ve sabırlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LITI SITE -Taekook
Fiksi PenggemarYayıncı Kim Taehyung ve fotoğrafçı Jeon Jungkook'un kalplerinden taşan aşkı. Kim Taehyung'un Jungkook'un gözlerindeki yıldızlara aşık olduğu bir dünya ve Jungkook'un şımarıklığı. uke!jk seme!tae ⚠️ Dipnot: Bu fic zorba karakterler barındırmaz. Kib...