Bolum 5

7.1K 47 5
                                    

Sinirle gozlerime bakan gozlere baktim. Soyle soylemeliyimki gercekten sasirmistim. Gozlerini gozlerimden cekip dudaklarima bakti. Bir ic cekip

"Lanet olsun" diyerek miriladandi bu sirada bende onun dudaklarina bakiyordum. Inanilmaz dudaklari vardi. Oda benim onun dudaklarina baktigimi farketmis olacakki aniden dudaklarima yapisti.

Afallamis olsamda karsilik vermeye basladim. Opusu sanki beni bulutlarin uzerindeymis gibi hissettiriyordu. Harikaydi. Opusu gittikce sertlesmek yerine yumusadi. Kendini geri cekip gozlerime bakti. Bende onun gozlerine bakarken icimde kipirdayan birseyler oldu. Aah ne sacmaliyorum ben bu degilim?!?

"Kalk uzerimden"

"Kalkmiyorum hadi bakalim sen kaldir." Altinda cirpinmaya basladim. Fakat hicbir ise yaramiyordu. Beni elleriyle durdurdu.

"Aah guzelim bana daha farkli seyler yaptin suan" Diyerek dudaklarima uzanip opmeye basladi. O yumusakligin aksine sertce opmeye basladi. Iste bu daha hosuma gidiyordu elleri sortumun ustunde gezinmeye basladi. Sortumu cikardi. Elleri askili ustume gidip onuda cikardi. Sadece ic camasirimla duruyordum. Bende ellerimi pantolonuna uzatip kemerini cozdum. Pantolonun dugmesini actim.

Ayaklarimla pantolonunu siyirdim. Tisortunude cikardiktan sonra tekrar dudagima yapisti elleri kilotuma giderken ellerimle onu durdurdum. Olamazdi ben bir kez yattigim erkekle birdaha yatamazdim. Altindan sıyrılıp ayagi kalktim. Elimi basima koyup ovmaya basladim.

"Burak git."

"Gitmiyorum."

"Burak bak tek gecelik birseydin uzatmanin anlami yok git."

"Hayir guzelim ben gitmek istemedigim surece gitmem ve sen gitmeni istemedigim surece gidemessin." Bana bunlari soylerken ayaga kalkti uzerime yurumeye basladi.

"Bana bak ben istersem gidersin ve kusura bakma canim ben bi kere kullandigim erkegi bir daha kullanmam. Prensipler iste bilirsin ya !!"

"Bilirim bilmezmiyim sende benim prensibimi bozdun odesme zamani o zaman." Coktan dibime girmisti. Kollarimdan beni tutup yataga firlatti. Uzerime cikip kollarimi yan tarafimda sabitledi. Boynumdan baslayarak opmeye basladi. Ben altinda debelenirken hicbir fayda etmiyordu.

"Birak beni orospu cocugu!"

"Kes sesini !" Diyerek opmeye devam etti iki elimi basimin yukarisina getirip ustumde sabitledi ve tek eliyle tutmaya basladi. Diger eliyle kilotumu cikarirken beni opmeye devam ediyordu. Ben karsilik vermedikce sertce opmeye basladi. Coktan tahrik olmustum bile.

"Ellerimi birak " Diyerek inledim anlamis olacakki ellerimi birakti. Iki elini sirtima getirip kopcami acti sudyenimi ustumden cikardi. Bende ellerimi onun boxerina goturup cikardim.

"Cok guzelsin! "

"Kes sesini de yap sunu!!" Sertce icime girince nefesim kesildi bir yandan beni operken bir yandan goguslerimide elliyordu. Icimde gelgitleri hizlanirken seslice inledim. Inanilmaz derece zevkliydi. Seks sirasinda sert severdim. Sonucta bu bir sevisme degildi seksti.

Ikimizinde bosalicagi sirada icimden cikti. Ikimizde bosalinca rahatladim. Arkami donup nedensizce ellerini belimde hissetmek istedim. Ama sadece duydugum sey kapinin kapanma sesiydi.

EVET RESMEN GOT OLMUSTUM.




Selamslr .s.s nassiniz hshs ben superim ama acim sjsjs neyse vite vermeyi unutmayin yazdikca yazasim geliyor o zaman djsj. Opuldunuz xX


Gecelerin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin