Ne sikim sacmaliyordu bu mal.
"Bak canisi ben bir kere kullandigimi bir daha kullanmam anlatabildimmi?"
"Dun gece oyle demiyordum ama bebegim."
"Dun gece beni zorla becerdin seni ororspu cocugu!"
"Gelde ben sana bi orospu cocugunu gostereyim." Tisladi ve yerinden kalkti yanima gelip sanfalyemi kendine dogru cevirdi. Iki kolunu sandalyenin kollarina koyarak uzerime egildi.
"Sana buyuk bir ceza vericegim guzelim." Diyerek kolumdan tuttu. Beni ayagi kaldirdiktan sonra tek eliyle masamdaki herseyi yere yikti. Beni kaldirip masanin uzerine oturmami sagladi. Gozlerime sertce bakarak dudaklarima yapisti. Bir sure optukten sonra alt dudagimi disleri arasina alip cekistirdi. Kanatana kadar isirmayi birakmadi. En sonunda kanayinca dudaklarimi serbet birakti. Ben olayin sokundan cikarken elleri etegimi cikarmaya calisiyordu. Ayagimi dizime kadar cekip karnina sıkı bir tekme gecirdim. O yere yigilirken masadan hopalayarak kalktim. Yere yigilan bedeninin ustune oturdum.
"Bana bak lanet olasi.!" Diyerek ellerimi cenesine goturup sıktım.
"Karsinda Ada Güçlü duruyor Burak Soykır!!" Tam uzerinden kalkiyordumki bir anda kendimi altinda buldum.
"Iyi denemeydi guzelim." Cumlesini tamamladiginda dudaklarima egildi ki kapi acilma sesi geldi. Ikimizinde kafasi o tarafa donunce sekreter bi kizi gordum. Kiz saskinlikla bakiyordu. Tabi ben olsam bende saskinlikla bakardim. Yerde ben ve ustumde Burak.
"Çık disari!!"
"Cik disari!!" Ikimizdeayni anda bagirmistik. Kiz korkarak kapiyi kapatti.
"Nerede kalmistik guzelim."
"Ah tam burda(!)" Diyerek alayla gulumsedim firsattan yararlanip yerlerimizi degistirdim. Dedigi kelimeleri tekrarladim.
"Iyi denemeydi." Toparlanmasina izin vermeyerek uzerinden hizlica kalktim. Uzerimdeki hayalo tozlari elimin tersilye silkip uzerimi duzelttim. Burak ayaga kalkarken masamdan yere dusen seyleri alip masama koydum. Sandalyeme gecip oturdum Burakta sinirle karsi koltuga oturdu.
"Evet Burak bey sanirim gorusmemiz bitti." Deyip ayaga kalktim
"Hayir bitm-" Lafini tamamlamasina izin vermeden konustum.
"Evet bitti Burak bey." Diyerek elimle kapiyi isaret ettim. Ters bir bakisla ayaga kalkip kapiya ilerledi.
"Emin ol Ada bitmedi." Diyerek kapiyi acip cikti ardindan kapiyi carpmayi ihmal etmedi.
Biliyoruuum cok geciktim ama okulum ve dershanem oldugu icin yazamadim neyse optm ksjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerin Kızı
RandomDuygu sıfır. Merhamet sıfır. Acıma duygusu sıfır. İşini bitir ve git. Karanlığın içindeki kızın hikayesi. Bu bir siyahın içindeki beyazın hikayesi değil. Siyahın içindeki siyahın hikayesi. (Tüm hakları saklıdır. +18 bölümlerdir.)