Beni birakip gittigi gecenin ardindan sabah guzel bir uyku cekip uyanmistim. Kahvalti masasina oturdugumda hizmetciler basima dikilmisti.
Yemegimi yemeye baslamistimki benim yerime islere bakan yardimcim Eser bu tarafa dogru gelmeye basladi. Yine bi bokluk vardi. Tam karsima oturdugunda sinirle soludum.
"Yine ne bokum var ?!"
"Bak Ada bu is ciddi sirkete gelmek zorundasin."
"Sana yetkilerimi devrettim sirketi yonet iste daha ne istiyorsun !?"
"Istifa ediyorum Ada hanim artik sirketlerinize bakmak zorundasiniz."
"Ne sikimden bahsediyorsun sen?!"
"O sikimden bahsediyorum istafa ediyorum iste." Diyerek kravatini gevsetti cantasindaki dosyalari masama atarak kapiyi cekip cikti. Eserden baskasina guvenemezdim. Lanet olsun. Sirketin basina gecmek zorundaydim. Saate baktigimda 13.35 di masadan sinirle kalktim. Yukari odama ciktim. Giyinme odama girip uzerimi cikardim. Ne giyecegime bakinmaya basladim. Dizimin ustunde siyah bir etek giydim .
Ustume beyaz bir gomlek gecirdim. Ayagima siyah stilettolarimi gecirdigimde tamamdi. Havaya baktigimda soguk gibi gorunuyordu. Makyaj masasinin onune oturup saclarimi dalgalandirdim. Eyeliner ve rimel surunce tamamdi. Kirmizi rujumuda yogun bir sekilde dudagima yayinca tamamdim. Siyah paltomu uzerime gecirip siyah el cantami aldim. Merdivenlerden inip masadaki dosyalari cantama koydum. Kapiya yuruyup arabalarimin anahtarlarinin oldugu bolmeyi actim.
Range Rover arabamin anahtarini aldim. Kapiyi acip garaja yoneldim. Garajin kapisini korumalar acinca iceri girdim. Arabaya binip calistirdim sirkete yol aldim. Sirkete yaklastigimda torpidodan siyah Ray-ban gozluklerimi cikartip taktim. Sirketin onune geldigimde yan koltuktan cantami aldim. Korumalar kapimi acinca once sag ayagimi atip disari ciktim saclarimi savurarak yurumeye basladim. Kapidan iceri girerken gozlugumu yavas bir sekilde cikartarak ilerledim. Sirkette yururken herkesin gozu saskin saskin bakislari ardinda asansore ilerledim.
Asansoru cagirip beklemeye koyuldum. Asansor acildiginda herkes korkarak asansorden cikti. Asansore binip 30.kata bastim orada benim odam vardi. Zaten orasida son katti. Asansorun kapanmasini beklerken bi ayak asansorun kapanmasini engelledi. Nasil biri ben asansordeyken binmeye hatta durdurmaya cesaret edebilir ?!. Kapi tekrar acilinca gelen kisinin yuzune baktim. Lanet olsun bu Burakti. Gulumseyerek iceri girdi. Tam karsimda durdu.
"Selam guzelim."
"Senin burda ne isin var ?!"
"Unuttun degilmi ben bir Soykırım ve Güçlülerle hala bir sozlesmemiz var babalarimiz birbirini oldurdugune gore isler bize kalmis gibi."
"Ne sozlesmesi ?"
"Atlas Otel projesi."
"Lanet olsun."
"Bence cok eglenceli olucak guzelim." Bunlari derke beni koseyi şıkıştırıp uzerime egildi.
"Dun gece ic-"
"Bak dun gece onemli degildi tamammi unut bunu gitsin." Gozlerinin icine bakiyordum. Gozlerinde parilti resmen aleve donustu. Iki yanimdaki kollarini yumruk yapip asansorun duvarina vurdu. Tam bu sirada kapi acilma sesi geldi kollarini itip disari ciktim. Toplanti odasindan gecip odama ilerledim. Odamin kapisini acip iceri girdim cantami masama koydu elimdeki gozlugu cantamin icine attim. Paltomu cikartip askilaga asiyordumki lanet olasi palto yere dustu. Tam egilip paltomu aliyordumki arkamdaki kapi acildi paltomu kaptigim gibi ayaklandim arkami donup kapiyi actim. Supriiiz iste Burak.
"Manzaram iyidi ama bebegim."
"Kes sesini." Paltomu asip sandalyeme yerlestim Burakta karsi koltuguma yerlesti.
"Evet seni dinliyorum."
"Ben baska konudan bahsetmek istiyorum guzelim."
"Neymis o ?"
"Seks guzelim seks partnerim olmano istiyorum."
Merhaba arkadaslar jsjsjs kapak yapabilcek biri varmi ?? Neyse vote verin Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerin Kızı
RandomDuygu sıfır. Merhamet sıfır. Acıma duygusu sıfır. İşini bitir ve git. Karanlığın içindeki kızın hikayesi. Bu bir siyahın içindeki beyazın hikayesi değil. Siyahın içindeki siyahın hikayesi. (Tüm hakları saklıdır. +18 bölümlerdir.)