Bolum8

6K 36 6
                                    

O pislik gittikten sonra bi kac evrak isini halledip sirketten tuydum. Ah lanet olası bı zorluğu var. Eve gelince ayağındaki topukluları cıkartıp bı kenara fırlattım. İşte ozgürlük. Dogru yatak odama adımladım. Evde kimse olmadığı için rahattım. Merdivenlerden çıkarken rahatsız sudyenimi çıkarmak için üstümü çıkardım.

Madem rahatlamak istiyorum altındaki etegide cıkartıp elime aldım bı yandan elımdekileri tutup diğer yandan sudyenimin kopcasını açmaya çalıştım. Başarısız olunca umursamadı. Odamın kapısını açıp içeri girdim. Hava karadığından ışık düğmesine basıp ışığı açtım. Önüme dönmemle yerimde sıçramam bir oldu.

"Bitmedi demiştim bebeğim, benim için soyunman hoşuma gitti." Bide pişkince soyluyor orospu cocugu.

"Ne işin var lan senin burda pezevenk." Bir anda ciddileşip bana doğru yürümeye başladı. Yanıma gelip elini kaldırdı ve ağzımı sıkmaya başladı.

"Bana bak kızım güzellikten anlamıyorsan zorlukla anladın?! " Diyerek kafamı ittirerek geri çekildi

" Ne istiyosun lan ne ?!"

"Seni güzelim, seni ve ben istediğimi alırım. "

" Çok beklersin seni orosp-" Lafımı tamamlayamayan beni ittirerek duvara yasladı. Elini boğazıma götürüp sıkmaya başladı.

"Ben sana ne dedim?! "

" Se..ni..n. erk..kekli..ğini si.iikey.im." Bir eli boğazımı sıktığı için zar zor konuşmuştum. Yaslandığım duvardan beni çekip yatağa fırlattı. Galiba yanında getirdiği ama benim farketmediğim çantaya ilerleyip içini açtı. İçinden bir çift kelepçe çıkardı. Seni psikopat orospu çocuğu. Yarrağı yedin kızım dedim içimden.

İşte asiliğin sonu dedi kötü iç sesim. Kelepçeyi eline alarak bana ilerledi. Yatakta geri çekilmeye çalıştım. Sanki ne kadar geri çekileceksin dimi. Üstüme at biner gibi çıkıp ellerimi kafamın üstünde birleştirdi. İkisinede Kelepçeyi takıp yatak başlığına sabitledi. Hala bakışlarımdan ödün vermeyip ters ters bakıyordum. Sudyenimi kolumdan çıkaramayacağı için tek hamlede yırttı

"Bu benim en sevdiğimdi gerizekalı."

"Shh.. " Diyecek işaret parmağını dudağıma değdirdi. Elini dudağımdan çekmesi için kafamı öbür tarafa dönderdim. Elini çeneme yerleştirip gözlerine bakmamı sağladı. Dudaklarını dudaklarıma bastırıp sertçe öpmeye başladı. Altımdaki iç çamaşırımı çıkarmakla uğraşmayıp yırttı. Hay amk.

Üzerimden hafif kalkıp gömleğini çıkardı. Kemerini çözüp çıkardı. Pantolonunuda ayarlarıyla sıyırdı. Boxerının üzerinden sürtünmeye başladı. O kadar sinirliydim geçen zevkten kıvıran ben tek bir tepki bile gösteremiyordum. Boxerını da sıyırıp hızlıca içime girdi ve kendini sonuna kadar kökledi. Canım yanıyordu ama zevk almıyordum. Bir süre içimde git gellerine devam etti. En sonunda tepkisiz kalmama dayanamayarak içimden çıktı ve Boxerını giydi.

"Bunu sen istedin" Gibisinden bir şeyler mırıldandı. Bir yerlere atmış olduğu Kemerini eline aldı. İkiye katlayıp eline bir kez şaklattı. Düşündüğüm şeyi yapmıyordu herhalde. Yatağın ucuna gelip duraksadı kemeri çıplak bedenimde gezdirdi. Sonra göğüslerime gelip durdu.

"Bunlar benim! " Diyerek kemeri şertçe vurdu acıyla inledim. İnanılmaz bir acı göğüslerimdeydi. Daha aşağılara indi ve göbeğimde durdu ve oraya bir şaplak attı. Daha aşağılara indi ve kızlığımda durdu oraya daha sert bir şaplak indirdi. Çığlığım ise bütün evi doldurdu.

"Hepsi benim anladınmı hepsi benim! Sen benimsin! " Kemeri bir yana fırlattı. Kendimden geçmiş durumdaydım. Ellerim kelepçeleri zorlamaktan kanamaya başlamıştı. Çantadan eline bir şey alıp geldi. Elinde bir çakı küçük bir çakı vardı. Çakıyı açıp üstüme oturdu. Sol göğsümün tam üstünü hızalayarak Çakıyı bastırdı bir şeyler çiziyordu. Artık acıya tepki vermiyordum. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu. İşini bitirip kelepçemi çıkardı. Ne yazdığını biliyordum. Beni yan çevirip arkadan sarıldı boynuma bir öpücük kondurup elini yazının üstüne getirdi ömrümce taşıyacağım yazının üstüne. Yani isminin
BURAK isminin.

Gecelerin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin