Uyandığımda bellerimde ki kollar beni çok güvende hissetmişti sanırım bu iş artık benim için aşktan öte bir duyguydu beni kendine acımasızca bağlamıştı. Hafif kıpırdamasak uyanmasını sağladım,çıplak omzuma uzun bir öpücük kondurdu.
"Günaydın bebeğim " diyerek adeta İlahi bir sesle mırıldandı. Ona doğru dönerek dudağına kısa bir öpücük kondurdum. Günaydın demenin bir yoluydu bu. Yataktan hafifçe kalkarak doğruldum.
"Benim bi duş almam lazım sonrada çıkıcam şirkette bazı işlerim var."
"Ada güzelim beraber duş alsak senin için sıkıntı olur mu çünkü bende geç kalmak istemiyorum." Başka bir duş olduğunu bildiği halde söylüyordu bunu, söylerken bıyık altından sırıtmayı ihmal etmedi. Sesimi çıkarmadım ve çıplak bedenimle banyoya ilerlemeye başladım . Küvetin dolması için sıcak suyu ayarladım ve dolmasını bekledim. Bu sırada güzel kokulu jelleri içine boşalttım su dolunca yavaşça içine girdim. Arkamdan Burak gelip tam arkamda olucak şekilde oturdu. Beni yavaşça kendine çekip sırtımı göğüslüyle buluşturdu. Sertliğini tam arkamda hissedebiliyordum.
"Ah Ada beni delirtiyorsun" arkamda ki sertlik iyice artınca dayanamadım. Kucağına oturacak şekilde arkamı döndüm. Tam olarak erkekliği girişimdeydi.
"Kendini bana bırak sevgilim.." Diyerek boynunu öpmeye başladım. Burak ani bir hareketle içime girmeye çalıştı. Buna izin vermeden kucağında havaya kalktım.
"Hayır yaramaz çocuk ipler şuan benim elimde. " Yavaşça boynunda ısırıklar bırakmaya başladım. Suyun altına elimi sokup erkekliğini kavradım. Elimi ileri geri yaparak kıvama sokmaya çalıştım .
" Ada.. Yapma ..... Ada Dur ...Ah siktir Adaaa" diyerek başını geriye attı. Sonunda kıvama geldiğini anladığımda sertçe kızlığıma girmesini sağladım. Üstünde hızlıca hoplamaya başladım . Tanrım Bu hız bana yetmiyordu . Sanki içimi daha fazla doldurmasını istermiş gibi hayatımda yaptığım en hızlı şekilde üstünde hoplayama başladım.
"Burak yetmiyor bu....hız ......bana .....yetmiyor" Burağın yaptığının aksine daha hızlı girip çıkıyordum ama Gine'den yetmiyordu. Bir yandan dudağına yapışmıştım.
" Bana izin ver ada dur." Diyerek beni bir anda küvete yasladı ve içime girmeye devam etti. Yorulmak bilmiyorduk . İkimizde çok azmıştık ama bir türlü tatmin olamıyorduk."Siktiğimin küveti " diyerek beni aniden kucağına aldı küvetten çıktı. Yerdeki fayanslara beni yatırıp içime girmeye devam etti ben bir yandan hoplarken bir yandan o bana sokuyordu.
" İşte bu işte bu sana aşığım Burak sana ."
"Ada patlayamıyorum gelemiyorum yetmiyor. " diyerek beni kucağına aldı ve duvara yasladı içime hiç olmadığı kadar sert ve hızlı girmeye başladı Tanrım galiba bana bir şeyler oluyordu hayatımda yaptığım en muhteşem şey buydu. Burak delice sokmaya devam ederken sonunda patladım ama o patmaladı. Ve sokmaya devam etti haliyle ben yeniden tahrik olmuştum......
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerin Kızı
RandomDuygu sıfır. Merhamet sıfır. Acıma duygusu sıfır. İşini bitir ve git. Karanlığın içindeki kızın hikayesi. Bu bir siyahın içindeki beyazın hikayesi değil. Siyahın içindeki siyahın hikayesi. (Tüm hakları saklıdır. +18 bölümlerdir.)