Bölüm10

6K 35 0
                                    

Sabah gözümü üstümdeki ağırlıkla araladım. Ayı üzerime bildiğin yatmış! Öküz işte ne olacak. Üstümden itmeye çalıştım. İttiremeyince karnını dürtükledim. Gözlerini kırpıştırarak araladı. Gözlerimin içine mahmur gözlerle bakmaya başladı. İçim inanılmaz derecede huzur doldu. Elini kaldırıp yanağıma koydu. Okşayarak gözlerime bakmaya devam etti. Gözlerimi kapatarak yanağımı okşamasına bıraktım.

"Günaydın bebeğim..." Sesi öyle güzeldiki. Hemen kendime geldim . Ne yarrak yapıyorum ben ?!

"Hemen üstümden kalk!"

"Kalkmıyorum kaldır bebeğim."

"Hay ben senin amına koyayım." Bunları söylerken altında debeleniyordum. Bir süre gözlerini kapattı. Ben altında debelenmeye devam ederken ellerimi iki yanımda sabitledi. Gözlerini açıp gözlerime baktı. Gözleri resmen kararmıştı. Bana ağır bir şevhetle bakıyordu. Dudaklarıma bakıp iç geçirdi. Sonra kafasını iki yana sallayıp dudaklarıma aniden yapıştı. O kadar sert öpüyordu ki karşılık bile veremiyordum. Hızla üstümü çıkardı. Bende ellerimi beline getirip üstünü elime alıp yukarı çektim,kollarını kaldırıp bana yardım etti. Elleri kalçamı sıkıp pantolonumu indirdi bende aynı şeyi ona yapınca, sadece iç çamaşırlarımızla kalmıştık. Kafasını kaldırıp vücudumu süzdü. Ellerini kopçama getirip hızlıca çıkardı,hızını alamayıp kilodumun uçlarından çekiştirerek indirdi. Bana fırsat vermeden boxerını çıkardı. Dudaklarıma yapışıp erkekliğini kızlığıma yerleştirdi. Önce erkekliğini yavaş yavaş kadınlığıma sürttü. Buna çok sinir olduğumu bile bile yapıyordu pislik! En sonunda dayanamayıp dudaklarımızı aralayacakken içime girdi. İçim bi yandan acıyla dolarken,bi yandan yavaş yavaş zevke geliyordu. İçimde git-gellerine başladı. İlk yavaş başlasada hızlanmaya başlamıştı. Her yanım zevkle kavrulurken inlemeye başladım.

"B.u.rraa..kk "

"Daha gür söyle bebeğim daha gür " Dedi hırlamaya karışık bir sesle

"Buraaak Aah "

"Daha sesli bitanem daha sesli " Dedi delirmiş gibi.

"BURAAAAK!" Ben ismini söyler söylemez içimi bir sıcaklık kapladı. Onunla aynı anda bende boşalınca yanıma kendini attı.

Hiç beklemeden yataktan kalktım. Giyinme odama yönelip içeri girdim kendime bir iç çamaşırı şeçip kenara koydum. Giyeceğim kıyafetleri ayarladım. Beyaz bir t-shirt,siyah bir şort,parlak kalçama kadar gelen parıltılı gömlek tarzı ceket vede siyah dolgu topuk ayakkabılar(multimediada). Giyeceklerimi alıp banyoya girdim. Kapımı kitleyip,duş kabinine girdim. Suyu en soğuğa çevirdim. Yukardan akan musluğu açtım su,yukardan üzerime boşaldıkça rahatlıyordum. Kafamı duvara yaslayıp bir süre durdum. İşimi halledip havluma sarıldım. Kurulanıp iç çamaşırlarımı giydim. Saçımdaki havluyu çıkartıp şaçlarımı kuruttum. Düzleştiriciyi çıkartıp fişe taktım. Saçlarım düzdü ama düzleştiriciyle tamamen düz oluyordu. Düzleştirici ısınınca saçıma yapmaya başladım. Saçım içime sinince düzleştiriciyi fişten çıkartıp yerine koydum. Makyaj çantamı çıkardım. İçimdem eyeliner birde kırmızı ruj çıkardım. Eyeliner'ı iki gözümede ne çok kalın ne çok ince eşit çektim. Kırmızı rujumu dudağıma yaydım. Fondotene falan ihtiyacım yoktu. Kıyafetlerimi üzerime geçirip ,klozote oturdum. Ayaklarıma ayakkabımı geçirdim. Boy aynama bakıp tam olarak hazır olduğumu anladım. Kapı kilidini açıp dışarı çıktım. Burak,nereden bulduğunu anlamadığım bir t-shirt ve eskitilmiş bir kot üzerine geçirmişti. Aynama bakıp saçlarını düzeltiyordu. Kapı sesini duyunca kafası direk bana döndü,beni baştan aşağı incelemeye başladı.

"Nereye gidiyorsun?"

"Sanane."

"Hay ben senin..." Cümlesini tamamlamadan yanıma geldi. Beni duvarla arasına aldı.

"Beni en çok delirten ne biliyormusun?"

"Ne? "

"Diğer kızlar gibi parfüm değil sen kokman. Bu kokun beni öldürüyorum güzelim."

"Ben senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim." Aslında yalan söylüyordum gece boyunca boynunda kokusunu koklamıştım.

"Herneyse." Diyerek aradan sıyrıldım. Odadan çıktım. Merdivenlerden inip arabalarımın yanına gittim. Bmw X5 arabamın anahtarını dolabtan aldım.

Gecelerin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin