İkimizin bedeni yorgunluktan yılmış bir şekilde mermerin üstündeydi. Ona baktığımda nefesini kontrol etmeye çalıştığını gördüm. Tanrım karşımdaki Adam sanki bir Yunan tanrısıydı. Hemen yanımda duran burağın üstüne oturdum.
"Biraz sana zevk vermek istiyorum. " Diyerek dudaklarımı erkekliğine uzattım. Önce elimle kavrayıp ileri geri yaparken burağın tahrik olmasını izliyordum. Sonunda erkekliğimi ağzıma aldığıma boğazından erkeksi bir şekilde inledi. Önce dilimle erkekliğini çevreledim. Burak ellerini saçlarıma attığında ileri geri yapmaya başladım. O deliler gibi inlerken erkekliğini ısırdım.
"Sikerim seni Ada" diyerek bağırdı. Erkekliğini ağzımdan çıkarıp
" Sik o Zaman koca oğlan en sert halini görelim."
"Sen şimdi ben boşalacakken bunu söyleyip yalamayı bıraktın ha"
" Hı Hı " dememle burağın beni yukarı çekmesi bir oldu. Bir bacağımı omzuna attı ve diğer bacağımı eliyle ne kadar açabilirse o kadar açtı. Kendine geniş bi alan açarken yavaşça içime girdi. Tanrım bu ne yapıyordu böyle, her zaman içime sert giren adam şimdi ne halt yiyordu.
" Burak seni mahvederim. Hızlan amına koyduğum!" Diyerek bağırdım. Burak beni hiç takmayarak. İçimde kaldı ve yuvarlak şekilde olduğu yerde içime baskı yaptı. Erkekliği tam o noktama deyip geri çekildi ve bu beni delirtti. Sonuma kadar köklediği erkekliği hiç haraket etmiyordu ve delirmeme sebeb oldu. Bir elini kızlığıma atıp eliyle daire çizmeye başladı. Gözlerim kararmaya başlamıştı kafamı geriye attım. Tam ağzımı açıyordum ki beni delirtecek biçimde içimden çıktı ve sertçe girdi. Omzunda olan bacağımı daha çok gerdi ve kızlığımın daha çok yer açmasını sağladı. Sertçe içime girip çıkmaya başladı. Her girişinde sonuna kadar kökleyip o noktama denk geliyordu ve deliriyordum. İşine devam ederken bacaklarım gerilmeden dolayı ağrımaya başladı. Tam bacaklarımı çekerken beni tek hamleyle önüne domalttı. Köpek pozisyonunda dururken arkamdan girecek sandım ama o şekilde kızlığıma girdi. Kızlığım biraz önde kaldığı için tam yetişemiyordu. Bu olaya delirdiğim için kollarımı öne doğru uzattım ve kalçamı daha çok yukarı çıkardım. İşte tam yetişebiliyordu şuan . Bir yandan kendi içime girip çıkarken diğer yandan kalçamı iki yandan tutan elleri beni ona doğru geri ileri yaptırıyordu. Bu şekilde daha hızlı olmamızı sağlıyordu. Ellerini kalçalarımdan çekip bana daha çok yaklaşıp memelerimi sıkmaya başladı. Ellerini çektiği için hızımız azalmıştı ve sinir olmuştum. Onun yaptığı gibi kendimi ona doğru ileri geri yapmaya başladım Burak ta zaten ileri geri yaptığı için hareketlerimiz birbirine uydu ve beni en köküme kadar kökledi. Tam patlama raddesine geldiğimizde . Geri çekildim ve içimden çıkmasını sağladım.
" Ne bokum yapıyorsun lan!?" Diyerek bağırdı. Bende o sıra hiç cevap vermeyip onu düzelttim ve oturmasını sağladım üstüne oturup içime girmesini sağladım en köküme girdiğinde içinde hoplamayıp kalçalarımı daileresel biçimde haraket ettirdim. Burak delirirken yaptığımdan acayip zevk almaya başladım içimin her yerine dokunuyordu ve her hareket ettiğimde erkekliği o noktama değiyordu. Sonunda bıkıp üstünde hoplamaya başladım. O elleriyle bana destek verirken delice hoplamaya başladım en sonunda içime boşaldığnda bende boşaldım. Gözlerim kapalı bir şekilde kafam göğüsüne düştü. Beni kucağına alıp banyoya soktu ve ben uyuklarken beni güzelce yıkadı. Havluyla vücudumu sarıp beni kucağına aldı. Üstümü giydirip yatağa yatırdı. Gözlerimi açtığımda gördüğüm tek şey çıplak kalçalarının sallanarak banyoya yürüdüğüydü.ÖNEMLİ; ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA HİKAYEM OKUNMADIĞI İÇİN SİLMEYİ DÜŞÜNÜYORUM BİLGİNİZE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerin Kızı
RandomDuygu sıfır. Merhamet sıfır. Acıma duygusu sıfır. İşini bitir ve git. Karanlığın içindeki kızın hikayesi. Bu bir siyahın içindeki beyazın hikayesi değil. Siyahın içindeki siyahın hikayesi. (Tüm hakları saklıdır. +18 bölümlerdir.)