Bölüm 12

4.6K 36 0
                                    

Ayakta orgazm olmuş durumdaydım. Tanrım! Öpüşmemize devam ederken kapı sert bi şekilde duvara çarparak açıldı.

" Ulan orospu çocuğu çekil lan kızımın üstünden!" Gelen Buraktı. Amına koyduğum bi rahat bırakmadı. Öpüsmekte olduğum kumral çocuğu üzerimden çekip, yüzüne yumruk geçirdi. Burak ardı ardına yumruklarını sıralıyordu.

"Amına koyduğumun evladı!"

"Ulan pezevenk!"

"Siktim belanı oğlum senin." Burak küfürlerini sıralarken aralarına girmeye çalıştım. Burağın önüne geçip çocuğu koruma altına alınca olan oldu. Bir gün içerisinde iki tane sert yumruk bana ağır geldi ve kendimi karanlığa teslim ettim.

--------

Gözlerimi yavaş yavaş açarken, başımdaki ağrı ve yanağımdaki sızı dayanılmayacak seviyedeydi. Etrafıma baktığımda nerde olduğumu anlayamadım. Yattığım yatakta doğruldum. Karşıdaki tek kişilik koltukta Burağı gördüm. Masum bir bebek gibi uyuyan burağı. Sol kaşı patlamıştı. Benim için kavga etmişti amına koyayım! Hayatımda bir ilki yaşıyorum. Üstümdeki pikeyi ittirdim çıplak ayaklarımı zemine basıp ayağa kalktım. Üstümde burağın t-shirt'ü vardı. Burağın yanına doğru ilerledim. Elimi yüzüne koyup yavaşça okşadım.

" Ulan be adam. Mahvettin beni resmen. Kurallarımı yıktırdın bana. Olmadı ki hiç böyle. Alışkın değilim lan ben. Değilim ulan! Hiç görmedim, ne değer ne sevgi. Görmedim lan. Yapma bunu bana, alıştırma beni bu duruma. Sende gidersin biliyorum. Mahvetme beni. Ben, ben istemiyorum. Korkuyorum ulan korkuyorum! Alışmaktan belkide , belkide seni sevmekten korkuyorum. Siyahım ben beni kendi siyahınla beyazlatmaya çalışma. Siyahım ulan hiç bi zaman beyaz olamadım. Çevrende bir sürü kız vardır elbet. Bir sürü beyaz olan kızlar. Git onlar-" Sözümü kesen gözünü açıp ayağı kalkmasıydı.

"İstemiyorum ulan,istemiyorum. Siyahıma beyaz istemiyorum ben Ada! Siyahıma siyah istiyorum. Seni istiyorum ulan ben. Sadece seni. Alış bana, sev beni, değer ver. Gitmem Ada bırakıp gitmem seni. Bırakmam ulan. Anla beni. Bende gör herşeyi sevgiyi ,değeri. Beraber görürüz güzelim. Seni istiyorum Ada." Sözleri karşısında susup kalmıştım, çıkmaz sokaktaydım sanki. Yapamazdım, bunca yıllık yaşantımı silip bu adamla birlikte olamazdım.

"Burak ben yapa-"

"Shhh güzelim yaparız birlikte yaparız duymak istemiyorum o sözü." Gözlerini kapattı. "Seni,seni seviyorum güzelim."


Biliyorum çok geç yazdım ve kısa yazdım üzgünüm yalnız, ne yorum atan var ne vote veren yazmak içimden hiç gelmedi. Kusura bakmayın

Gecelerin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin