BÖLÜM ŞARKISI;
Cem Adrian & Sena Şener - Yine Mi Yol?
Çağan Şengül & Yasir Miy - Mesafe.
💎
Mutlu zamanın son günü;
Biz o türkülerde bahsedilen âşktık, biz o birbirini tamamlayan ruh, eksik kalan zaiflerdik. Herkesin gözüne bir mısrada çarpar gözlerinin dolmasına yetecek kadar ağlatırdık. Kavuşamayan o âşk hikâyesindeki kahramanlar, her melodisinde içinizde ukte bırakan o şarkılarda gizliydik.
Bizi bulmanız için arkada bir sazın çalması yeterdi.
Ben battım ama bataklığım da dalım da sensin.
Sevmek... Çok sevmek, kaç anlam barındırabilirdi ki içinde? Ben bir kadın sığdırmıştım iki kelimeye. Kadının yüzü dünya atlası, ben ona savrulup duran bir denizci...
Maskesini yüzüne doğru kaldırırken elimle destek olarak bedenini dikleştirdim. Son kemoterapiyi almıştık. Çok solgun ve fersizdi. Yüzünde ve kafasında tek bir tel kalmamıştı, melek gibiydi. Sadece kanatlarını sırtından çalmışlardı.
Beyaz bandanasını kafasına özenle bağladığımda gülümsemeye çalışarak ellerimi okşadı. Her an düşecek gibi olan durumu beni gittikçe tedirginleştirirken anlamış gibi maskesini indirdi, "Niye bu kadar evham yapıyorsun hayatım?" Soluklandı. "Bitti işte."
İnce kazağının üstüne hırkasını geçirirken vücudunu fazla oynatmamaya çalışıyordum. Kemikleri oldukça güçsüzleşmişti. "Evham yapmıyorum," diyerek yüzünü okşadım. "Sadece çok solgunsun. Korkuyorum."
Kollarımdan destek alarak dikilirken, "Murat az sakin olsan?" dedi. "İyiyim bak, son kemoterapi de bitti çok şükür. Birazdan doktor gelecek konuşalım, çıkarız."
Dedi ama dizlerinin üstünde dâhi zor duruyordu. Belini canını acıtmadan kavrarken başını omzuma doğru yasladı. Çok hızlı kilo vermişti ve eskiden avucumu dolduran teninde şimdi kemikleri batıyordu.
"Gülin," diyerek şakağını sıkıca öptüm. "Ameliyatı da anlatırsak her şey güzel olacak, biliyorsun değil mi?"
Gülümsedi.
Ne güzel bir intihardı benim için.Doktorun odaya girmesiyle hafifçe kafasını kaldırdığında Yıldız Hanım gülümseyerek yatağı gösterdi. "Kendini çok fazla yormamalısın Gülin, ameliyatına az bir vaktin kaldı."
İkiletmeden yatağa oturduğunda Yıldız Hanım dinlenmesini ve ameliyatı hakkında birkaç şey söyledikten sonra bana kapıyı gösterdi, "Murat Bey sizi dışarı alalım, asistanlar son kontrolleri yapacaklar."
Gülin gözlerini kırpıştırarak kabul ettiğinde dışarı çıktım. Gülşah Kongar'ın yanındaydı ve Kongar durmadan arayıp cevabını bildiği soruları soruyordu.
Kısa bir bekleyişin ardından Doktor Hanım odadan tek çıkarak kapıyı kapattı, "Murat Bey sizinle özel olarak konuşmak istiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜCEVHER
ChickLitBen Murat Kahraman, Bunlar da kahraman bir babanın satırları. Kapak tasarımı; @gulsmamagullude