"Ben alırım kahveyi." Kafamı test kitabından kaldırdım ve Berker ile Murat'a baktım.
"Harbi mi kanka? Kralsın. Bizim şu projeyi yetiştirmemiz gerekiyor. Paltomda para var." Murat'a bakıp gözlerimi devirdim. Kafasına hafifçe vurdum. Kendi paramla alacaktım tabii ki. Kantina indim. Muzaffer amcadan üç kahve istedim. Ve beklemeye başladım. Arkamdaki uzun sıraya bakıp derin bir nefes aldım. Muzaffer amcadan koluma dokunduğunda önüme baktım. Kahveleri tepsiye koydum. İki tane de şeker koydum yanına. Murat ve ben birer şeker atıyorduk.Arkamı döndüğümde biri ile çarpıştım ve üç kahvenin bir kısmı üzerime döküldüğünde acı ile çığlık attım. Canım yanıyordu. Gerçekten yanıyordum. Hayatımda en korktuğum şey başıma yine gelmişti.
"Allah kahretsin. Abi hemen soğuk su ver hemen." Bana çarpan kişi yere eğildi ve elimi tuttu. Buz gibi suyu önce elime sonra karnıma döktü. İstemsizce ağlıyordum.
"Çok acıyor." Diye fısıldadım. Gözlerimi açıp karşımdaki kişiye baktım. İlker Yıldırım.
"Gercekten özür dilerim. Gel revire gidelim." Kolumu tuttu ve ayağa kalkmama yardım etti. Etrafımızdaki kalabalığa baktım. Rüzgarın esmesi ile daha da acıyan yaramla iki büklüm oldum.
Beni resmen kucağına aldığında ona değişik değişik baktım. Beni takmadan hızla ilerliyordu. Acım azda olsa hafiflediğinde İlker'in telaşlı yüzüne baktım. Gerçekten yanıyordum. Tarifi olmayan acılardandı. Hıçkırıklara eşliğinde ağlıyordum. Koşmaya başladığında canım daha da yandı.Açık kahverengi gözlerindeki suçluluk hissini gördüm. Revirin önünde durdu. Ağırlığı sol dizine vererek kapıyı açtı.
"Sorun ne?"
"Sıcak kahve döküldü." Dedi İlker Beni sedyeye bırakırken.
"Tamam,sen çıkabilirsin."
İlker bana burukça gülümsedi ve odadan çıktı.
Birkaç saat sonra;
Bilinmeyen Numara:iyi misin Ceyla?
Ceyla:iyiyim. Kabarcıklar oluşmadı neyse ki. Sadece kızarıklık.
Bilinmeyen Numara:Şükürler olsun
Ceyla:hem sen beni nasıl seviyorsun ben anlamadım
Ceyla:ben yanmışım orada niye yanıma gelmiyorsun?
Bilinmeyen Numara:Gelmediğimi nerden biliyorsun aptal?
Ceyla:nasıl ya?
Ceyla:Yanıma sadece İlker ve benimkiler geldi
Ceyla:Murat ve Berker.
Ceyla:İlker sen misin?
Bilinmeyen Numara:ne alaka?
Bilinmeyen Numara:Geldiğimde uyuyordun
Ceyla:Evet ya bu aralar çok uykum var
Ceyla:ben de nedenini bilmiyorum
Bilinmeyen Numara:geçmiş olsun.
Ceyla:teşekkür ederim
Bilinmeyen Numara:yarın gelme istersen okula
Ceyla:yok annem baya ilgilendi,canım yanmıyor artık
Bilinmeyrn Numara:ne güzel
Bilinmeyen Numara:Hadi çık kapının önüne sana bir hediye bıraktım.
Kafamı telefondan kaldırıp dışarı baktım. Sokak bomboştu. Ayağa kalkıp salona annelere bakmaya gittim.
"Ne izliyorsunuz?" Dedim saçlarımı geriye atarken. Annem elindeki soyduğu elmayı bana uzattı.
"Ramo izliyoruz kızım. Gel gel. Ramo şimdi her şeyi öğrenecek." Dedi babam elindeki kiviyi tekte ağzına atarken. Gülerek babamı izledim.
"İyi ben gelirim birazdan anlatırsınız."
"Nasıl oldun annem?"
Televizyona bakıp Ramo'yu biraz izlemeye başladım."Daha iyiyim anne. Canım acımıyor artık."
Annem kafa salladı. Birkaç dakika ayakta dikilip diziyi izledim. Ardından silkelendim. Gideceğimi gören annem elimden tuttu.
"Kızım mutfaktaki çöpü kapının önüne koyda görevli gelecek sabaha." Dedi annem diğer soyduğu elma dilimini de bana verirken. İşte bu! Kafa salladım ve mutfağa ilerleyip çöpü aldım.
Kapıyı açtım. Kafamı yere eğdiğimde kurdele ile bağlanmış ceviz kabuğunu gördüm. Çöpü bırakıp ceviz kabuğunu cebime attım. Hızla odama girip kapıyı ardımdan kapattım.
Bilinmeyen Numara:beğendin mi?
Bilinmeyen Numara:etütten dönüyordum,bırakayım dedim.
Bilinmeyen Numara:Umarım beğenirsin
Kurdeleyi çözdüm ve cevizin kabuğunu kaldırdım.
Salak çocuk. Bu çok güzeldi. Kalbi elime aldım ve ortadan ayırdığımda klik sesini duydum. Benim dün instagrama attığım resimi gördüm. Telefonuma gelen bildirim sesini duyduğumda masaya doğru uzandım.Bilinmeyen Numara:benim kalbim şuan senin ellerinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEYLA/Texting(TAMAMLANDI)
ChickLitBilinmeyen Numara:Ceyla, Bilinmeyen Numara:isminin anlamı da ismin de çok güzel Bilinmeyen Numara:İnsanlığa atfedilmiş, bağışlanmış. Bilinmeyen Numara:Seni çok seviyorum Bilinmeyen Numara:Kızım ben sana fena sevdalandım. Bilinmeyen Numara:Gözümü he...