"Artık bir yengem var." dedi Murat heyecanla ellerini çırparken. Bir kahkaha attım ve elimdeki kahveden bir yudum aldım.
"Darısı sana kardeşim." dedi Berker büyük bir mutlulukla. Cansu büyük bir samimiyetle gülümsedi."Buraya gelmeden önce çok endişeliydim. Sonuçta yeni birini istememeniz çok doğal olurdu..." sözünü kestim.
"Cansu!Berker'in tercihlerine her zaman saygı duyarız biz. Ve sen de artık bizim grubumuza aitsin." dedim. Çok tatlı bir kızdı. Bizden bir yaş küçüktü. Berker bize bu kızdan bahsetmişti. Biyoloji sınavımızdan sonra. Kantin sırasında tanışmışlar.
"Çıkışta bunu kutlayalım."dedi Berker. Cansu'nun gözleri parladı.Biraz asosyal bir kızdı. Hiç arkadaşı yoktu.
" Harika olur. Bence birer pizza gömelim."dedi Murat. Sevinçle el çırptım. Berker, Cansu'yu kendine çekip saçını öptüğünde bu güzel tablo karşısında duygulandım. Oğluşum sevgili yapmıştı. Murat öğürünce kafamı sola çevirdim ve ne yaptığına baktım.
" Midemi bulandırdınız. " masadan hızla kalkarken Cansu utançla bana baktı. Omuz silktim."İkizler burcu."
*
Bilinmeyen Numara:Bu akşam saat 8'de parkta buluşalım.
Telefonu kapattım. O günden sonra ona kendini gösterince kadar onunla konuşamayacağımı yazmıştım. Bir hafta hiç konuşmamıştık. Şimdi ise buluşmak istiyordu. İşe yaramıştı. Sevinçle pizzamdam bir ısırık aldım.
"Murat!"dedim burnuma sürdüğü ketçabı dilimle yalamaya calışırken. Cansu ve Berker gülerek bize bakıyordu.
"E anlatsanıza siz üçünüz nasıl tanıştınız? "dedi Cansu merakla. Yüzümdeki sırıtış engel olamadım.
" Ben ve Berker anaokulu da tanıştık. Liseye kadar birbirimiz dışında hiç arkadaşımız olmadı. Asosyal tiplerdik. Sadece benim ortaokul sonda bir kız arkadaşım oldu o kadar. O da beni aldattı gitti. Sonra lisenin 2.haftası kütüphane nöbetine seçilmiştik. Bomboş kütüphanede oturduk pişti oynadık sonra son tenefüsten bir önceki teneffüs biri geldi böyle çıtı pıtı ama bir o kadar da cazgır."Dedi Murat son cümlesini bana bakarak ablayla söylemişti. Hamburgeri tabağa bıraktım ve anlatmaya devam ettim.
"Ölü ozanlar derneği kitabını okuyacağım,evde yok vardı da abim götürmüş üniversite evine. Ben de okulun kütüphanesine gittim bu iki safoz birbirlerine bakarak yerden yüksek oynuyorlar."
Cansu, Berker'e bakarak gülmeye başladığında, Mert omzuma vurdu. "Dedim ben Ölü Ozanlar kitabını okumak istiyorum nereden bulabilirim. Murat demesin mi biz Cenaze işleri değiliz diye." Hepsi kahkaha atarak gülünce herkes bizim masaya bakmaya başladı. Daha alçak sesle konuştum bu sefer. "Sinirlendim. Ama Allah var komikte bulmuştum. Sonra biraz cırladım. Müdüre söylemekle tehdit edince benimle birlikte aramaya başladılar. Sınıfımı sordular söyledim, sonra ben sordum falan. İsimlerimizi söyledik. Facebook ve instagramdan ekledik birbirimizi. Sonra bunlar bir baktım her öğle arası tin tin tin yanıma geliyorlar. Böyle."
Duygulanmıştım."Ağlar şimdi." dedi Berke. Demesine kalmadan ağladım zaten. Murat bei kendine çekip sarıldığında ben de ona sarıldım.
"Gerçekten çok iyi insanlar. Boktan hayatıma birden çıkageldiler ve beni büyük bir boşluktan çekip aldılar. İyi ki varsınız."dedim boğuk çıkan sesimle.
"Sende iyi ki varsın canım benim." dedi Berke. Gözyaşlarımı sildim. Yemepiöe devam ettim. Birkaç saat konuşa konuşa yemeğimizi yedik. Cansu'nun ailesi çağırınca gittiğinde üçümüz kaldık yine. Berker bize baktı. "Sizi sevdi. Size dahil oldu. Bu benim için çok önemli. Anladım ki sizde onu sevdiniz." kafa salladım. "Cansu iyi abi. İyi kız."dedi Murat büyük bir ciddiyetle.
Saate baktım. 19.40
"Kalkalım mı artık?" dedim çantamı toplarken. Üçümüz ayağa kalktık. Berker elini omzuma attığında ben de kolumu beline sarıp kafamı gövdesine yasladım.
Sizce Ceyla buluşmaya gider mi?
Bu üçlünün tanışma hikayesini merak ettiğinizi biliyordum :) medya temsili
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEYLA/Texting(TAMAMLANDI)
ChickLitBilinmeyen Numara:Ceyla, Bilinmeyen Numara:isminin anlamı da ismin de çok güzel Bilinmeyen Numara:İnsanlığa atfedilmiş, bağışlanmış. Bilinmeyen Numara:Seni çok seviyorum Bilinmeyen Numara:Kızım ben sana fena sevdalandım. Bilinmeyen Numara:Gözümü he...