0.7

5 4 0
                                    

Yatağımda duruşumu dikleştirdim ve siyah kutuda elimi gezdirdim. Kırmızı kurdeleyi çektim. Kapağı kaldırdığımda nedensizce kalp atışlarım hızlandı.

Bir sürü not kağıdı olduğunu gördüğümde kaşlarımı çattım. Rengarenk küçük not kağıtları. Mor kağıdı elime aldım ve okumaya başladım.

'Mor...En sevdiğin rengin bu olduğunu biliyorum. Hadi diğerlerini oku güzelim.'

Sarı kağıdı elime aldım.'Seni ilk kez kütüphanede gördüm biliyor musun? O kadar etkilenmiştin ki kitaptan ağlıyordun. Ben senin kırılgan kalbine aşığım Ceyla Dönmez.'

Kalbim gercekten ağzımda atıyordu. Kağıdı yatağıma koydum. Ve bu kez beyaz olanı seçtim.'Uzaktan sevmek çok zormuş, gözlerinin içine bakarak sevdiğini söyleyememek, yüzüne gülümseyememek ne kadar çok zormuş.'

Bana ne oluyordu böyle? Bu çocuk kimdi onu bile bilmiyordum? Neden böyle heyecanlanmıştım? Nefeslerimi düzenledim. Merakıma yenik düşüp gri renkli kağıdı çektim.

'Gülünce kısılan gözlerin...Ceyla,biz birbirimize aidiz.'

'Gecen kış soğuk çok olunca okula koca ayı gibi gelmiştin. Boks torbası gibiydin. Çok güzelsin be Ceyla.'

Bana koca ayı mı demişti o? Boks torbasına mi benzetmisti? Alayla güldüm. Bir diğer notu çektim.

'Bana okuduğum en güzel şiirleri hatırlatıyorsun.'

'Gözlerimi her kapattığımda sen varsın.'

'Senin nefesinle nefes alıyorum.'

Notlar bittiğinde tekrar kutuya baktım. Gülümseyerek  sünger boblu anahtarlığı elime aldım. Bu çocuk beni tanıyordu. Hem de çok yakından. Kimdi o?

Ceyla:sana karşı bir şeyler hissediyorum

Ceyla:çık karşıma

CEYLA/Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin