0.5

7 4 0
                                    

Bilinmeyen Numara:*size bir video gönderdi

Bilinmeyen Numara:Çok güzel gülüyordun söylemiş miydim?

Ceyla:yok artık!

Ceyla:sınıfıma kadar girdin öyle mi?

Bilinmeyen Numara:kuşlardan istedim

Bilinmeyen Numara:napim göremeyince özlüyorum

Ceyla:sen beni delirteceksin

Bilinmeyen Numara:Birlikte delirelim

Telefonu kapattım ve salona annelerin yanına gittim. Abim ile görüntülü konuşuyorlardı.

"Dur bak Ceyla geldi. Al kızım." Babamın uzattığı telefonu aldım ve bana gülümseyen abime bir öpücük attım.

"Naber yakuşuklu?"

"İyilik güzellik. Senden naber?"

"Hayatta kalmaya çalışıyoruz gardaş."

"Eşek sıpası derslerine iyi çalışıyorsun değil mi?"

Bıkkınlıkla kafa salladım.

"Aferin. Sana biraz para yolladım.Annemden al."

"Salih bey? Siz de öğrencisiniz. Annemin babamın yolladığı paradan mı yolluyorsun?"

"Ne alaka kızım? Bir restoranda çalışıyorum."

"Bak anne bak! Evdeyken kendi tabağını makineye koymayan çocuk garson olmuş."

Abim kızgınlıkla bana bakarken bir kahkaha attım. Sonra ona tekrar öpücük atarak telefonu babama verdim. Onu özlüyordum. O benim biricik abimdi. Büyümüşte çalışmaya başlamış bak bak bak.

#

"Bebeğim bu saç sana çok yakışacak. " dedim Murat'a. Bana bakıp gözlerimi devirdi. Bugün biraz uykuluydu. Onun yanağını okşadım. Azıcık saçı vardı ve doğru düzgün toplanmıyordu. Ben de onun saçına küçük küçük palmiyeler yapıyordum.

"Murat ela gözlerini ortaya çıkardı gerçekten." Dedim yüzünü bana doğru çevirirken.

"Ders ne yahu?" Dedi esnerken. Ona bakıp güldüm. Sonra saate baktım.

"Edebiyat şekerim." Saçlarını bırakıp yanına oturdum. Ben ve Murat yan yana,Berker ise arkamizda oturuyordu. Murat çantasından iki tane lolipop çıkardı ve birini bana verdi. Sonra kafasını sıraya gömdü. Omzumu delen elle arkamı döndüm.

"Şu sana gizliden yazan lavuk ne oldu?"  Lolipopu ağzımdan çıkardım ve yutkundum.

"Çok rahatsız etmiyor şekerim." Dedim ona güven verircesine."Öyle olsun. Çıkışta sana gelicez. Efsun teyze ne yemek yapacak?"

Sevinçle ellerimi çırptım."Mantı var yiğitlerim. Mantu."

"Oh be tam üstüne düştük ha!"

Hoca içeri girdiğinde ayağa kalktım. Murat'a bir çimdik attığımda zıplayarak ayağa kalktı.

"Tünaydın çocuklar."

"Sağol!"

"Oturabilirisiniz."

Mehmet Hoca çantasını masaya birakti ve bize doğru döndü."Benim idare de çok önemli işlerim var. Bu yüzden derste olamayacağım."

Herkes tam sevinecekti ki içeri 12.sınıflardan Görkem ve Sevil girdi. Kaşlarımı çattığım sırada Berker omzuma dokundu ve ağzımdaki lolipopu işaret etti. Salak kafam. Paketini cebimden çıkardım ve kimse fark etmeden içine sarıp kalemliğimin yanına koydum.

CEYLA/Texting(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin