Gözlerimi hafifçe araladım.Hafifçe gerinip,uykulu uykulu etrafa baktım. Masadaki telefonuma uzanıp saate baktım.
3.44
"Aşkım,güya yardım edecektin." Dedi Görkem yapıştırıcısı tahtaya sürerken. Bu Cuma'ya proje yetiştirmesi gerekiyordu. 3 günü vardı. Bize gelmişti, benden yardım etmemi istiyordu fakat ben uyuya kalmıstım.
"Ay,sevgilim uyuya kalmışım ya." Dedim hafifçe mahur bir sesle. Gülerek bana baktı."Biraz mı? 12'de başladık,1 saat konuştun aralıksız sonra bir baktım uyumuşsun. Aşkım yardim ettiğin tek nokta bana başlamadan önce su getirmen falan."
Tam elimdeki yastığı ona fırlatacaktım ki projesine acıyıp geri koltuğa uzanıp onu izlemeye başladım.
"Kusura bakma Görkem'cim." dedim gülerek. Ayağa kalkıp mutfağa ilerledim.
"Ceyla,harbi Cansu nerde?" Dedi şaşkınlıkla Görkem yeni farketmiş olmalıydı.
"Annesinin yanına gitti. Yarın dönecek."
Dolaptan cips çıkarttım. Ardindan da buzdolabından iki tane kutu asitli içecek çıkarttım."Aşkım,Sevda ile Halil ayrılmış doğru mu?"dedim cips paketlerinden birini açarken. Başını kaşıdı ve yapıştırıcıyı ince çubuğa sürdü.
"Öyleymiş."
"Aşkım sohbetine doyum olmuyor ha seninde!"dedim sitemle. Bana bakıp göz devirdi."Bebeğim ne diyeyim?"
"Ne bilim,anlatsana niye ayrılmışlar?"
"Ceyla'm biz ne güzelim?" Oflayarak ona baktım.
Elini kirletmeyeceğim bildiğim için bir tane cips alıp ağzına koydum. Sonra gazlı içeceklerden birini ağzını açıp masasına koydum. Kendimi karşı koltuğa attım ve telefonumda gezinmeye başladım. Derin bir nefes aldım.
"Yarın birlikte maske yapalım. Sana uzun zamandır yapmıyordum."İçeceğimden bir yudum aldım.
"Sen ne dersen o patron."
"Ya,aşkım annenle tanışacağım inanabiliyor musun?" O da içeceginden bir yudum aldi. Samimiyetle gülümseyerek bana baktı.
"Seni sevecek."
"İnşallah."
"Ben seni çok seviyorum Ceyla. İnan bana annem seni benim gibi sevecek."
Bu çocuğa her seferinde düşüyorum ya. Harbi bakın. Tekrar telefonuma döndüm.
"Yarın dersim öğleden sonra varmış." Dedim telefonuma bakarak. Onaylar bir hırıltı çıkardığında hafifçe güldüm. Birden zil çaldığında korkuyla sıçradım.
"Aşkım sabahın bu saatinde kim bu?"dedim korku ile. Benim korkmuş halime gülerek kapıya doğru ilerledi. Tabi ben içimden bildiğim bütün duaları okumaya başladım. Gözlerimi sıkıca kapattım. Kapının açılma sesi,ardından kapanma sesini duyduktan 2 saniye sonra gözlerimi açtım.
"Yok artık." Yüzumde istemsizce büyük bir sırıtış oluştu. Görkem'in elinde beyaz gül demetini aldım. Yanağına küçük bir öpücük kondurdum.
"Bu saatte açık çiçekçi nerden buldun?" Güllerin kokusunu içime çektim. Ardından kafami kaldırıp karşımda resmimi çeken Görkem'e baktım.
"Kendime saklayacağım."dedi fotoğrafımı bana doğru çevirirken. Ekran kilidi resmi yapmıştı.
"Çok güzeller."tekrar çiçekleri koklayıp dolan gözlerimle Görkem'e baktım.
"Hayır ağlama! Ya hediye hediye! Onun için de mi ağlayacaksın?" Görkem telaşlı telaşlı konuşunca yaslar birden gözlerimden akmaya başladı.
"Ama napalım Görkem ağlıyorum işte."
Elini alnina vurdu ve ben ağlarken gülerek projesini yapmaya devam etti.
*
1 Hafta Sonra;
Hepimiz Cansu'nun youtube kanalı için kimsesizim olmadığı,sakin kuş cıvıltılarının hakim olduğu bir piknik alanı bulmuştuk. Yolda gelirken aldığımız sarmalardan birini ağzıma attım.
"Ceyla! Dekoru yeme!" Diye bagirfi Cansu kameranın arkasından. Göz devirip kafamı Görkem'in omzuna yasladım.
Hazir misiniz size ekibi sayıyorum. Ben,Görkem,Berker,Cansu,Cansu'nun ablası,Murat ve ve ve onun 1.5 aylık kız arkadaşı. Ya ben size bunu söylemedim değil mi? Ahaha! Hem de kim? Hümeyra! Sonunda bir gelinim daha oldu. Murat yavrum çok mutlu. Saplıktan kurtuldu. Cansu'nun ablası Ezgi hepimize tek tek mikrofonlar takarken Murat ve Hümeyra'ya baktım.
"Aşkım ya!"dedi Hümeyra,Murat onu yanağından öpünce. Görkem'e döndüm."Biz de ilişkimizin ilk aylarında böyle liseli aşıklar gibiydik." Dedim iç çekerken. Yanağımdan öptü."Hala öyleyiz."dedi gülerek. Omzuna vurdum.
"Ama haksızlık. Hepinizin ilişkisi +1 yıl. Biz daha +1 ay oldu. Çiftler birbirini ne kadar iyi taniyor çekmek istemiyorum ben!"dedi Murat sızlanarak."Murat çemkirme! Kızcağız bizi 20 binlik kanalına davet etti bir teşekkür etmiyorsun ya!"dedim sahte bir kızgınlıkla. Bana bakıp omuz silkti.
"Tamam kamera hazır. Geç Cansu yerine!"
Ezgi ablanın sesi ile duruşumu dikleştirdim. Görkem kolunu omzuma atınca kafamı ona doğru yasladım.
*
"Abi yok artık! Çüş,oha!"dedi Murat sitemkar bir sesle. Görkem ile ona bakıp kahkaha attik. Biz kazanmıştık. Yani tüm soruları bilmiştik birbirimiz hakkında."Murat sen benim en sevdiğim rengi nasıl bilmezsin ya?!"dedi Hümeyra ağlamaklı ses tonu ile. Ezgi abla kameranın arkasından hepimize tek tek bakıp gülüyordu. Komik bir video olmustu. Ne yalan söyleyeyim baslarda kibarca gülmeye çalışsam da sonlara doğru anırmıştım.
"Aşkım ama ben sana ne renk hediye alırsam alayım 'Tatlım rengi ne güzelmiş' diyorsun. Anlamıyorum en sevdiğin rengi." Murat'ın bebeksi suratına baktım. Sonra dayanamayarak yanağından makas aldığımda bana bakıp dudağını büzdü.
"Evet arkadaşlar hepinize videoyu izlediğiniz için çok teşekkür ederiz."dedi Berker kolunu Cansu'nun omzuna atarken. Cansu onun sözünü tamamladı."Abone olmayı,videoyu beğenmeyi ve yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın. Bu arada bu ekiple hangi videoları istersiniz yazın bana! Hoşcakalin."
"3/2/1 kestik."
Ezgi ablanın kestiği ile ayağa kalktım. "Hadi bir pizza gömelim."dedim elimi aç karnımın üzerinde gezdirip sofraları pizzaya aç gözlerle bakarken.
"Benim küçük oburum. Sabahtan beri sarmayı,dolmayı,mantıyı zaten sen bitirdin. Hala açmısın sen?" Dedi Berke saçlarımı karıştırırken. Görkem bana bakıp güldü."Sevgilime laf yok. Aç o daha!"
"Gecin dalganızı geçin."dedim pizza dilimini yemeye başlarken. Ne yapayım? Seviyorum.
Bir an önce evlendirdigim bolumler gelsin amin! Hdhdjd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEYLA/Texting(TAMAMLANDI)
ChickLitBilinmeyen Numara:Ceyla, Bilinmeyen Numara:isminin anlamı da ismin de çok güzel Bilinmeyen Numara:İnsanlığa atfedilmiş, bağışlanmış. Bilinmeyen Numara:Seni çok seviyorum Bilinmeyen Numara:Kızım ben sana fena sevdalandım. Bilinmeyen Numara:Gözümü he...