Erken saatlerde omzuna küçük bir parmağın dokunduğunu hissettin. Ufak sızlanmalar sonucu gözlerini açtın. Gözlerin çıplak birinin göğsüne bakıyordu. Gözlerini ovuşturdun ve yeniden baktın. Gözlerin fal taşı gibi açılmıştı.
"Günaydın leydimm"
"Neler oluyorr!"
Hemen yatakta doğruldun ancak üstünde bir şey olmadığını fark ettin.
"Aaa!"
Yorganı üstüne örtün ve bir elini başına koymuş yan durup gülümseyen Sebastian'a baktın.
"D-d-d-dün gece ne olduu?!!"
"Hiçbir şey leydim sadece ufak bir hediye verdim size"
"Neee!!"
Sebastian eliyle ağzını kapattı.
"Sessiz olun yoksa bizi duyacaklar"
Sessiz bir şekilde "P-peki"dedin. Sebastian da yatakta oturur pozisyona geçti. Eliyle saçını geriye attı ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu.
Yataktan kalktı ve onun tamamen çıplak olduğunu gördün. Yorgan ile yüzünü kapattın. Bu halini gören Sebastian gülümsedi ve pç smile attı.
"Dün akşam utanmıyordunuz ama"
"Ben , pek bişi hatırlamıyorum"
"Biliyorum fena halde sarhoştunuz ve beni siz yatağa çektiniz"
"B-ben mii?"
"Evet oldukça istekli görünüyordunuz"
"Yaa tamam şey hadi üstünü giy"
Sebastian eliyle saçlarını geriye attı ve poker smile attıktan sonra kıyafetlerini giydi. Sen ise o giyinirken bakamadın. Hava daha yeni aydınlanıyordu. Sebastian efendisi için erkenden gitmek zorundaydı.
"Şey ben de üstümü giyeyim" diye yataktan kalktın.
"Sebastian bana bakmaa"
"Tabiki efendim ancak (arkadan sarıldı) daha çok erken ben kahya olarak işlerimi yapmak için erken gitmek zorundayım ama siz uykunuza dönün." Erkekliğini arkanda hissettin ve domatesten bile daha kırmızı olmuş bir şekilde
"Peki olur" dedin. Başka bir şey diyemiyordun kendine inanamıyordun resmen sesin içine kaçmıştı.
"Artık gözlerimi kapatmam gerekmediğine göre yavaşça pijamalarınızı giydirebilirim"
"Tamamm" hala çok utanıyor ve onun yüzüne bakamıyordun. Sürekli kafanı çeviriyordun. Sebastian pijamani aldı ve giydirmeye başladı. Giydirirken arada sana dokunuyor vücudunu okşuyordu.
"N-N-Ne yapıyorsunnn!"
"Hiçbir şey leydim sadece size dokunuyorum"
"Bir de hiçbir şey yokmuş gibi söylüyorsunn!"
"Dün akşam size dokunmam için ısrar eden sizdiniz ama"
"Eevet olabilir ama sarhoştum biliyorsun."
"Hem o kadar üstüme kustunuz bi cezayı hak ediyorsunuz"
"Kusmak mı!?"
"Evet üstümü zor temizledim ama bunun cezasını başka zaman vereceğim" diyerek fena bir bakış attı. Diliyle dudağını yaladı.
"Bakarız artık hem şu an başım çatlamak üzere"
"Sıcak bir duşun iyi geleceğine eminim. Sizi yıkamamı ister misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Michaelis İle Hayal Et✨
Fanfiction"Lütfen bana Sebastian diyin" dedi kahya o kadar güzel konuşuyordu ki gözlerimi ondan alamıyorum. Kan kırmızısı gözlerinin içinde kayboluyordum...❤️ ✨Sebastian Michaelis x yazar kitabıdır umarım beğenirsiniz✨