Başlık her şeyi açıklıyor evet xd. Neyse iyi okumalar...
Ciel ve Sebastian konuşmayı bırakıp içeri gitmiş olmalılardı çünkü içeriden ses gelmiyordu. Sen de etrafına bakınarak kapının önünde durmaya devam ediyordun. Sonunda karanlıktan gelen bir ışık gördün. At arabası gelmiş ve önünde durmuştu. Claude kapıyı açtı ve seni arabaya bindirdi.
"Merhaba Claude"
"Merhaba efendim, nasılsınız?"
"İyiyim sen?"
"İyiyim efendim. Canınızı sıkan bir sorun mu var?"
"Var gibi yok gibi emin değilim. İşler hâlâ tam olarak yerine oturmadı Claude. Her şey çok karışık"
"Anlıyorum efendim"
Düşüncelerin;
"Anlayamazdı, sevdiğin birinin iblis olmasını ve efendisinin izni olmadan bir şey yapmadığını kimse anlayamazdı. Bizim hikayemiz nasıl bitecek acaba? Ne zaman mutlu olacağız Sebastian?"
Her zamanki gibi camdan dışarı bakarak eve gelmiştin. Kendini sıcak bir duşa atmak için sabırsızlanarak yukarı çıktın. Banyoya girdin ve kendini sıcak suya attın. Duş aldıktan sonra giyindin ve aşağıya indin. Yemeğini yemeye başladın. Yemekler muazzamdı ama Sebastian kesinlikle daha iyilerini yapardı diye düşündün. Yemeğini yedikten sonra odana çıktın. Işıkları açmadan balkona geçtin. Etrafına bakındın. En ufak bir çıtırdama duysan dikkatle o tarafa baktın. Sebastianı bekledin ama , gelmemişti.
"Ah Ciel çok kızdı sanırım. Neyse en iyisi uyumak"
Yatağına yatıp uyudun. Ciel ile görüşmenize 4 gün daha vardı. Ancak bir sorun vardı. 4 gün içinde Sebastian hiç seni görmeye gelmedi. Ondan haber alamadın. Çok telaşlanmıştın ama Cielin yanına gidemezdin. Çünkü o zaten ilişkiniz olmasından hoşlanmıyordu.
4. Günün akşamı yine balkona geçtin. Yine etrafına baktın. Gelmeyeceğini düşününce yeniden yatağına yatıp uyudun. Canın çok sıkılıyordu onu çok özlüyordun. Neredeydi? Neden gelmiyordu? diye düşünmeden edemiyordun.
Gece saat 2 , 3 civarı birinin seni dürtmesi ile uyandın. Homurdanarak yatağında dönmeye başladın. El sana yeniden dokununca gözlerini açıp elin sahibine baktın. Sebastian gelmişti ve sana gülümseyerek bakıyordu. Onu görür görmez boynuna sarıldın.
"Sebastian neredeydin çok korktum. Sana bir şey oldu sandım"
Ağlayarak Sebastian'a sarılmaya devam ettin. O da sana sarılıyordu ama her zamankinden farklıydı sanki bir daha asla görüşemeyecek gibi sarılıyordu.
"Sebastian iyi misin neler oluyor?"
Sebastiandan ayrılıp ona baktın. Sana hüzünlü gözler ile bakıyordu.
"Leydim, bu beni son görüşünüz olacak"
"Bir dakika, ne? Sebastian şaka mı yapıyorsun. Neler söylüyorsun neden göremeyeceğim seni?"
Sebastian donup kalmıştı.
"Sebastian ! Sebastian Bana Bir Şey Söyle Ne Olur "
"Eğer ilişkimiz devam ederse seni öldürebilir"
"Kim, neden?"
"İnsan ve iblis ilişkisi yasaktır. Böyle bir ilişkisi olan insan ölüme terk edilir. Böyle bir şey olsun istemiyorum. Seni kaybedemem. Tek istediğim senin mutlu olman. Ben seni her zaman izleyeceğim ve yanında olacağım. Sadece sen beni göremeyeceksin. Benimle ilgili anıları senden alamayacağım ama beni unutmanı sağlayacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian Michaelis İle Hayal Et✨
Fanfiction"Lütfen bana Sebastian diyin" dedi kahya o kadar güzel konuşuyordu ki gözlerimi ondan alamıyorum. Kan kırmızısı gözlerinin içinde kayboluyordum...❤️ ✨Sebastian Michaelis x yazar kitabıdır umarım beğenirsiniz✨