Няколко дни по-късно
Събудих се от алармата и побързах да я изключа. Станах от леглото и се довлачих до банята. Измих си зъбите, а после и лицето. След което излезнах и отидох в дрешника. И се преоблякох ето така:
Излезнах от дрешника и застанах пред тоалетката. Оправих си косата и си пръснах парфюм. Взех си чантата с нещата и слезнах надолу.
Момчетата станаха от дивана и си взеха раниците. Обух си кецовете и излезнах от къщата. Камерън се появи и се усмихнах.
-Добро утро.-казахме едновременно
Момчетата също излезнаха и тръгнахме напред. И след малко се появиха момичетата.
-Хей, какво ще правите след училище?-попита Мади
-Ще спя.-казах
-Хайде да отидем на плажа.-предложи Мади
-Става.-казаха момчетата, а аз кимнах
-И после у нас. Нашите трябваше да заминат за Лондон по работа и останах сама.-каза Мия
-Супер.-казах
И така продължихме да си говорим докато не стигнахме училище и трябваше да влизаме в час.
---
5 часа по-късно
Прибрах се в къщи заедно с момчетата и се качих в стаята си. Преоблякох се набързо с розовия си бански и си сложих отгоре широка тениска и къси панталони. Наплетох си косата на две плитки и си взех в плажната чанта една кърпа и крем за защит от слънцето.
Взех си телефона и слезнах надолу. Момчетата бяха готови и излезнахме от вкъщи. Камерън се появи какта и момичетата.
-Е, тръгваме ли?-попитах
-Да, хайде.-каза Мади
Тръгнахме към плажа като по едно време ме домързя да ходя и се качих на конче на Камерън, а той ми носеше чантата.
След 10 минути бяхме на плажа и слезнах от Камерън. Намерихме си свободно място и си сложихме кърпите, след което седнахме на тях.
-Влизам във водата.-каза Мади
-И аз идвам.-казах и станах
-Мия ти няма ли да дойдеш?-попита я Мади на Мия
-След малко.-каза докато си лежеше и гледаше нещо на телефона
Двете с Мади влезнахме във водата и се потопихме.
-Нямам търпение за довечера.-каза Мади
-И аз. А колко време няма да ги има вашите?-попитах я
-Три месеца.-отговори
-Чакай какво?-попитах
-Да. Искаш ли да дойдеш при мен за това време?-попита -И Мия ще дойде и ще си прекараме добре.
-Съгласна съм.-казах
След малко видях Камерън да влиза и дойде при нас. Започнах да го пръскам с вода, а той започна да се смее.
-Така ли ще си играем?-попита
-Да.-казах и продължих да го плискам, а той се приближи до мен
Докато се усетя ми хвана ръцете и ме вдигна.
-Нееее.-казах и в следващия момент ме пусна във водата
Побързах да излезна на повърхността и го погледнах.
-Не прави нищо.-каза и се изхилих
-Добре.-казах
И така продължихме да си говорим. Докато аз естествено не реших да направя друго на Камерън. Докато беше зает да гледа на някъде му хванах главата и го потопих под водата.
След което се отдръпнах настрани. Той естествено се показа на повърхността и се изхилих.
-Стига.-казах
-Аа не. Трябва да ти го върна.-каза
В следващия момент започнах да тичам напред към сушата. Усетих за малко ръката на Камерън около моята и изписках през смях.
Бързо излезнах от водата и отидах при останалите. Взех си кърпата и я увих около тялото си.
VOUS LISEZ
Едно Начало С Чат И Един Край С Любов
Roman d'amour!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Част 1 от четирилогията: От Чат В Нещо Повече Част 2 от четирилогията: Чат или нещо повече И сега 3 част: Едно Начало С Чат И Един Край С Любов Представям ви историята на Камерън и Али! Алисън беше едно малко момиче което беше обгр...