GECE

148 29 36
                                    

Seni bu dünyada en çok kim sever ben tabii ki seni bu yerlere göklere kim sığdıramaz ben tabi ki

Bir yandan Şarkıya eşlik ederken bir yandan da hazırlanıyordum bugün Onurluğumla randevum vardı ben hazırlanmama devam ederken kapı açıldı ve tabi ki de Seval hemşire 46 yaşında bekar çirkefin tekidir bende dahil olmak üzere hastalardan kimse onu sevmez kadın her gün bize terör estiriyor resmen evde kalmanın bedelini her gün bize kesiyor "Hoş geldin Seval hemşire hayırdır" ilaçları masaya fırlatarak "İlaç saatin geldi iç şunları" kart karı ne olacak? "Ooh hemşire hanım bakıyorum da yine çok mutlusunuz?" her zaman ki gibi söylenmeye başladı "Sizinle uğraşmaktan sakin kalabilir mi insan? Zorunda mıyım uğraşmak?" manyağa bak sanki hemşire olan benim "İşin olduğunu düşünürsek evet" bana doğru fırlayacaktı ki arkadan gelen sesle dondu kaldı "SEVAL HEMŞİRE" Aha işte geldi benim yakışıklı kahramanım.

Ha bu arada siz şimdi diyeceksiniz ki Seval hemşire kim onur bey kim orası neresi ve sen kimsin ben gece güneş 28 yaşındayım uzun bir süredir de burada kalıyorum burası bir hastane ne hastanesi mi? ruh ve sinir hastalıkları evet psikolojik tedavi görüyorum ama ne tedavisi 14 yıl önce annem hayata gözlerini yumdu ardından da kardeşim kayboldu o zamanlar 14 yaşında çocuktum bu olanları kaldıramadım ve 4 yıl boyunca hastane Hasta hane gezdim en son 18 yaşıma geldiğimde buraya geldim ve şimdi iyiyim normal şartlarda ama Onur Bey tedavimin devam etmesini söylediği için buradayım hala. Gerçi bundan mutsuzda değilim burada olduğum zamanlar kafa dinliyorum (ne yani hastanede mi kafanı dinliyorsun dediğinizi duyar gibiyim ama emin olun burası benim çevremden daha huzurlu.)

Ve gelelim Onur beye kendisi hastanenin karizmatik doktoru beni de o muayene ediyor 42 yaşında olmasına rağmen yaşını hiç belli etmez ve hastalarla çok iyi anlaşır (ne 42 yaşında mı bu adama mı asılıyorsunuz dediğinizi de duyar gibiyim e ne yapalım sanki hastane yakışıklı kaynıyordu da ben mi asılmadım) Seval hemşirede anladığınız gibi hastanenin çirkef hemşiresi (hemşireler hastalara böyle davranır mı diyeceksiniz yani kitap bu kötü karakter lazım biraz idare edelim;)) "Ooo Onur Bey" ya adamı böyle kekeletirler sürtük seni "Ne oluyor burada sen hastalarla böylemi konuşuyorsun?" Yürü be prensim mosmor olmuştu kaknem karı "HA ...hayır biz şakalaşıyorduk değil mi Gececiğim?" Gececiğim mi? İsmimden soğudum be "Yooo sen her zaman böylesin" kurtulmaya çalışıyorsun demek yemezler. "Ha ha işte yine şaka yapıyor"seninle mi uğraşacağım "Şaka filan yapmıyorum sen hep böyle davranıyorsun bize sadece bana da değil tüm hastalara" yani niye bu zamana kadar bu manyağı şikayet etmemişsem "Sen ne diri...yorsun" ne yani seni koruyacağımı mı sandın cidden maalesef o kadar iyi insan değilim kaldı ki bu iyilik değil salaklık olur. Yakışıklı kahramanım duyduklarıyla daha da sinirlenmişti. "Seval hemşire odama" Seval Hemşire ürkek bakışlarla Onur Beye bakıyordu. "Ama Onur Bey" ne oldu sesin içine mi kaçtı? "Odama dedim" Bembeyaz olmuş bir şekilde ilerledi Giderken de bana pis bakış atmayı ihmal etmedi tabi ooh canıma değsin iyi yapıyorum sana.

"Gece" ay ben senin o gece diyen ağzını yerim. "Buyurun Onur Bey" önceki olayı yaşanmamış gibi es geçerek "Nasılsın bakalım bugün?" bu soruyu sanki Hastasına değil de sanki arkadaşına sorar gibi sormuştu. "Sizi görüp de iyi olmamak mümkün mü efendim siz nasılsınız?" Tabi adam artık asılmama alışkın ilk zamanlar kızardı ama baktı ar yok oda vazgeçti "Aslında biraz canım sıkkın" söylediğine şaşırmıştım Onur Bey duygularını pek belli etmezdi. "Neden?" merak etmiştim şimdi. "Boş ver" ne kadar boş ver dese de sesi ısrar etmemi istiyor gibiydi. "Hadi ama ben size her şeyi anlattım beni o kadar dinlediniz bugün de ben sizi dinliyeyim" Onur Bey sanki 40 yıldır bu anı bekliyormuş gibi karşımda ki yatağıma oturarak "Peki" dedi.

Onur Bey normalde kendi hakkında pek bir şey anlatmazdı demek ki gerçekten dolmuştu sandalye çekip karşıma oturdu "Biliyorsun uzun süre önce eşimden ayrıldım çocuklarım da yanımda değil yani biraz yalnızım" Ay kesin birini buldu.

 "Biraz değil canım bildiğin yalnız ve sapsınız" Şaşırmış bir biçimde bana baktı; "Hadi ama şuam senin bana yalnız değilsiniz arkadaşlarınız var hastalarınız var ben varım demen gerekmez mi?" 

Yani Onur Bey hastanıza dert anlatıyorsunuz takıldığınız şey bu mu? "Yani evet öyle demem lazım ama size yalanlarla avutamayacağım bir defa sizin arkadaşlarınız iyi gün arkadaşları değil şu an başarılısınız ve zararsızsınız diye yanınızda" şaşırarak bana baktı "Zararsız mı?" evet "Evet çok başarılısınız ama bu başarınızı bu hastanede köreltiyorsunuz ve bundan mutlusunuz e yükselmek gibi hırsınızda yok o yüzden oldukça zararsızsınız" ,

"Yani bu yüzden mi yanımdalar?" sesli şekilde nefesimi vererek "Evet" dediğim de tepkisine bakılırsa oda farkındaydı ama kabul etmek istemiyordu.

"İyide arkadaşlar arkadaşının mutluluğunu başarısını istemez mi? Onu kendi başarısı saymaz mı?" ya he he! "Tabi tabi hatta birbirleri için canını bile verirler demi?" yani kısmen yalandı bu herkes önce kendini düşünür bu her zaman böyledir.

 Çok nadir gerçek arkadaşlıklar çıkabilir tabi mesela benim Göktuğ'um gibi. "Sen çok kazık yedin galiba?" sanki bilmiyorsunuz "Fazlasıyla aman neyse konu sizsiniz gelelim hastalarınıza adı üstünde hasta sadece iyileşene kadar yanınızdalar ve bana da gelirsek ben yanınızda değilim." Söylediğime bozulmuştu. 

"Aşk olsun kalbimi kırdın" üzgünüm Onur Bey ama biraz kırılmanız lazım. "Üzgünüm gerçek bu yani onur bey siz bu hastaneyi dünyanız sanıyorsunuz ama bu doğru değil sizin dünyanız başka neden genelde eve gitmeyip burada sabahlıyorsunuz." soruma karşın biraz düşünerek "İşimi seviyorum sizlerle ilgilenmeyi seviyorum." 

Yani doğru ama cevap bu değildi "DIT Yanlış cevap tamam bizleri ve işinizi seviyorsunuz ama bu yüzden değil çünkü siz eve gidince yalnızlığınızla yüzleşiyorsunuz bu yüzden." Onur Bey dalgın bir şekilde yere bakıyordu söylediklerimi düşünüyor olmalı "Haklısın gerçekten haklısın biliyor musun bende seninle bunu konuşacaktım bir süredir yalnız değilim" 

Aa rakibim çıktı... şaka şaka "Nasıl? cidden mi?" ne ara ya? "Evet biri var bir süredir" hiç bilmiyordum. Tabi Gece adam da sana ilişkilerinin hesabını verecekti ya. Tam olarak ne zamandır Nasıl tanıştınız nerede yaşıyor adı ne onur bey hadi ama cevap verin" ay şimdi çatlayacaktım. 

"Ay tamam sakin ol susarsan anlatacağım internette tanıştık 3 aydır yazışıyoruz ve ona evlenme teklifi ettim" evlenme mi 1 aydır mı? "YUH" ay o nasıl tepkiydi ya? 

"Pardon Onur bey" Onur Bey tepkimi hiç önemsememiş gibi anlatmaya devam etti. "Oda kabul etti ama Antalya'da yaşıyor evlendikten sonra orada yaşamak istiyor" bu ne acele gerçi bu yaştan sonra ne yapacaklardı? 

"Eeee" anlatsana be adam "E si başta tereddütlüydüm ama şimdi tüm tereddüdümü yendim teşekkür ederim" ay yakışıklım elden gidiyor. "Rica ederim çok sevindim" gerçekten sevinmiştim. 1Sevindin mi? beni beğendiğini sanıyordum" ben herkesi beğeniyorum "Beğeniyorum ama sadece hastanede benim her yerde bir aşkım var Onur Bey" 

Onur Bey söylediğime gülerek "Gerçekten çatlaksın" çatlak olmasam burada işim ne? "Övünmek gibi olmasın öylerim" yalan değil "Bide terapi oldukça iyisin 20 yıllık doktoru dize getirdin" kimin hastasıyım "Eee benimki de 14 yıllık tecrübe" 

Ayağa kalkarak "Neyse ben şimdi gidip izin alıp sevgilimin yanına gidiyorum ve evleniyorum" vay bu ne hız? Kaç yıldır bekliyordun bu anı? Hem sevgili mi sanırım kıskandım. "Nasıl hemen mi?" ne ara planladın bunları? "Hemen yarın yola çıkıyorum" 

Gidiyor gönlümüm sultanı "Vay Onur Bey sizden beklenmeyecek hareket " yalnızlık adamı ne hale getirmişti. "Ee yanında dura dura" gerçekten adamı da kendime benzettim. "Peki ben ne olacağım" sonuçta Onur Bey'in hastasıydım "Onu da konuştum hastaneye yeni bir doktor gelecek" başka doktor mu? "Hım anladım" Üzülmüştüm sonuçta ben uzun yıllardır onur beyin hastasıydım "Üzülme yeni gelen doktorda çok iyi ben sizi güvenmediğim birine emanet eder miyim? "gerçekten üzülmüştüm. 

Aralarını mı bozsam ne yapsam? Ama bir yandansa Onur Bey için çok sevinmiştim acaba bu yeni doktor nasıl biri? Erkek mi kadın mı? Ve en önemlisi erkekse yakışıklı mı? Neyse yarın ola hayrola.

Öneri ve Yorumlarınız :)


ZEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin