Multimedia: Deniz
--------------
Okul gezisi günü gelmişti ve suan okulun bahçesinde 5 adet otobüs vardı. Neredeyse 1 haftadır bu organizasyonla ben ilgileniyorum. O sırada aklıma gelen "Sadece isim ve Ücretleri toplayacaksin o kadar zor değil. " diyen sayin müdür yardımcımıza sevgilerle..
Beş otobüste hazır olduğunda okul bahçesinden çıkıyorduk. İçimde değişik hissettigim bir duygu var. Nefes alıyorum ama alamiyormuşum gibi.
Deniz bizim otobüste yer olmadığı için ikinci otobüste yolculuk yapacaktı. Buna uzulsem de bir yandan içses bana saydırıyordu. Tamam onu sevmiyordum ama biraz hoslanti da vardı. Bunu nasıl degistirebilirdim ki?
Off bu yol gerçekten de çok sıkıcı geçiyordu. Yolculuğu daha çekilir bir hale getirmek için telefonumdan Şebnem Ferah şarkıları açıp son ses dinlemeye başlamıştım. İrem de yanımda horluyordu. Bir insan saniyeler içinde nasıl uyuyabilirdi kii? neredeyse yeni çıkmıştık yola ve İrem saniyesinde uyuya kalmıştı. Midesinin bulandığını ve uyuyacagini söyleyip ardından uyumustu. Bende omuz silkerek önüme dönmüştüm fakat bu kadar sıkıcı olacağını nerden bilebilirdim? Gerçekten çok sessiz ve sıkıcı bir otobüstü. Acaba Denizlerin otobüsü eğleniyor mudur? Deniz kız arkadaş yapmış mıdır? Belki sevgilisi vardır?
Gene çok konuşuyorsun içses. Hem sevgilisi olsa yanında olurdu her dakika telefonuyla ugrasirdi. Onu hiç telefonla oynarken görmemiştim.
Sevgilisi bu okulda değilse?Hemen susmazsan kendimi öldürmek zorunda kalacağım.
Ben bunları düşünürken arkadan birinin elini omzumda hissettim. Ürkerek arkama döndüm. Nee! Olamaz! Şaka mısın sen! Allahım şu gözlere bakk! Seni mıncırırım !
"Deniz?" Dememle şaşkın gözlerim sudan çıkmış balığa dönerken Deniz hafif bir kahkaha attı. "S..sen diğer otobüste değil miydin burda ne işin var? Kaçak olarak mı geldin? Hocalar seni görürse yolda bırakır gaza basarlar vallahi naptin sen Hiç mi düşünmedin" derken gözlerini devirdi. Bense her hareketini dikkatle izliyordum sanki tek bir mimigini bile kaçırmak istemiyor gibisine.
"Evet buraya gizli girdim ve hocalardan beni saklaman gerek" dediğinde tam agzimi açıp hocaya bağıracaktım ki eliyle agzimi kapattı "Şaka, sadece küçük bir şaka. Hocayla konuştum ve bu otobusten biriyle yerlerimi değiştirdi." Bunu dediğinde içimden büyük bir oh çekip gülmeye başladım.
Yolculuğa çıkalı 2 saat olmuştu ve balıkesiri geçmiştik Ayvalığa yaklaşık 1 saat kalmıştı ve ben daha fazla dayanamayarak Denizin omzuna kafamı koydum. Söylemeyi unuttum değilmi. İremin horlaması yüzünden uyuyamiyordum ve Denizin yanına geçtim. İki koltuk ötede oturduğu için biraz da olsa İremin ulusa seslenişini daha az işitiyordum. İremin yanına da bir çocuğu oturtmuştuk. Çocuk en sonunda sinirlenip İremin kafasına bir tane geçirmişti ve İrem gözleri kapalı onu dövmüştü. Bu kız gerçekten de psikopat gibi bişeydi. Ben nasıl bir arkadaş yaptım kendime böyle? Ama bunlara rağmen çok saf bir kalbi vardı. Bu yüzden onu seviyordum.
Ben uykumdan her sıçrayışımda Deniz beni rahatlatmak için bir şeyler geveliyordu ama anlamiyordum.
Ayvalığa çok az kaldığında Deniz hafif seslenerek uyandirdi beni. Gözlerime kalk emrini verdikten sonra çocuğun felç ettiğimi düşündüğüm omzundan kalktım ve hafif tebessüm ettim. Hadi ama bu çocuğun sevgilisi olsa bana böyle davranmazdi ki? Ya da davranır miydi? O kadar yüzsüz biri değildir ya. Olsun Derin hemen güvenmek yok.