0.3

591 86 15
                                    

Setting sun can't shine,
Now you're gone

🍷

"Selam Anna."James yanıma gelip kolunu omzuma attı.Ona gülümsedim."Selam Jamie."

"Nasılsın bakalım?"Gözlerimi devirdim.
"McGonagall'ın verdiği ödevlerle uğraşıyorum."James güldü.Sonsuza kadar gülmesi için her şeyi yapabilirdim.

"Bugün ki dersin-Oh Evans."Saçlarını karıştırdı.Onun baktığı yere baktığımda Lily'nin Marlene'le bahçeye çıktığını gördüm.İçimden bir şeyler kopsa da yine de gülümsedim.

"Tanrım bu kıza çok fena aşığım."Yüzünü inceledim gülümseyerek."Evet aşık olunmayacak gibi değil."Heyecanla bana döndü.

"İki gün önce annemlere Lily'nin fotoğrafını yollamıştım.Çok beğendi."Dudağımı ısırarak gülümsedim.Duygularımı göstermemek çok zordu.

"Ah,öyle mi?"James kafasını salladı yavaşça.
"Zaten kim Lily'i beğenmez ki?O tanrıça gibi."Zoraki bir şekilde gülümsedim.James artık konuyu değiştirme vaktin geldi.

"Zümrüt yeşili gözleri,onların içinde kaybolduğumu hissediyorum."

Bende sende kayboluyorum.

"Utanınca yüzünün aynı saçları gibi alev kırmızısına dönmesini saatlerce izlemek istiyorum."Tanrım lütfen beni bu işkenceden kurtar.

"Evet."Kafamı salladım."Merlin aşkına,ellerini tutmak ve bir daha bırakmamak istiyorum."

"Aptalsın."Gülerek kafamı salladım.O da bana döndü gülümseyerek."Aptal ve aşığım.Saçlarından öpmek istiyorum."Gözlerim büyüdü."Ne?Ne dedin sen?"

"Evans'a böyle söylersem hoşuna gider mi?"

"James şimdi hatırladım da benim Profesör Slughorn'un yanına gitmem gerekiyor.Sonra görüşürüz."Ben konuşunca James sanki bir rüyadan ayılmış gibi oldu ve yanağımdan bir makas alıp yanımdan ayrıldı.Boş bir koridora gitmeye çalışırken bir yandan da zayıflığıma lanet ettim.

O onu seviyordu,onu sevmeyi bırakmam gerekiyordu.

🍷

Biraz geçmişe gidelim..

Biraz geçmişe gidelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da Lily kızımız⬆️

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizleri seviyorum.Sihirle kalın/*

my diary | james potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin