Thank you for the best time
🍷
Senin yokluğunda bana iyi gelen tek şey resimdi.Resim yaptığımı biliyordun.Benimle hala konuşuyorken bana Lily ve onun resmini yapıp yapamayacağımı sormuştun.Sana hayır demek imkansızdı.Ve ben yine kendimden ödün vererek seni mutlu etmeye çalıştım.
Çok güzel resim yaptığımı söylemiştin.Sonra benden Çapulcular'la bir resmini yapıp yapamayacağımı sordun.Orada bir daha öldüm ama belli etmedim.Asla benimle bir resmin olmasını istemeyecektin.Oysa bende tonlarcası varken.Ve yine seni kırmadım sizi çizdim.
Resmi arkadaşlarına gösterdikten sonra Sirius yanıma gelmişti."Beni daha yakışıklı çizmen gerekiyordu."Deyip gülmüştü.Sirius'u severdim,seninle arkadaşken onunla sohbet ederdik,tabii Remus'la da.Ama şimdi ikisi de uzaktan bir selam vermenin ötesine gitmiyor.
Sana en önemli sırrımı,en büyük acımı anlatmıştım James.Nasıl tecavüze uğradığımı.
O günle ilgili kabus görmüştüm.Seni görmeye çok ihtiyacım vardı o yüzden yasak saatte yakalanmadan Şişman Kadın tablosunun önüne gelebilmiş ve tablodan seni çağırmasını istemiştim.Tabii tablonun söylenmelerini de uzun süre dinlemiştim.
Aceleyle dışarı çıktığın belli oluyordu.Gözlüğünü yamuk takıp tişörtünü üzerine ters giymiştin.
Sonra beni görmüş ve ne olduğunu sormuştun.Ben de kızarık gözlerimle bütün olayı anlatmıştım sana.Sonuna kadar sözümü kesmeden dinlemiş sonra da beni göğsüne bastırmıştın.Kulağıma fısıldamıştın."Her şey geçecek."
Bir süre boyunca öyle durmuştuk.En huzurlu zamanım olabilirdi.Ben sakinleşince ikimiz de kalkmıştık yerden.Beni ortak salonuma kadar götürmek için çok ısrar etmiştin.Senin yakalanıp ceza alacağından korksam da sonra konuyu uzatmamak için bileğimden tutup çekiştirmeye başlamıştın.Eline bakıp sırıttığımı hatırlıyorum.Sessizlik içerisinde gelmiştik.
"Teşekkür ederim."Saçlarımı karıştırmıştın."Her zaman."
Her zaman değildi James.
Dün akşam aynı kabusu gördüm.Yanına gelemedim.Bu sabahta Büyük Salon'a el ele girişinizi izledim.Uzaktan.Sessizce.
Herkes sizin ne kadar yakıştığınızı söylerken onları duymamak istedim.Ayağa kalkıp herkese susun demeyi istedim.Yapamadım.Onları dinleyip akmak için yalvaran gözyaşlarımı durdurmaya çalıştım.Her şeye rağmen,iyi ki vardın James.
Sevgilerle,
Lilianna.🍷
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizleri seviyorum.Sihirle kalın/*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my diary | james potter
Teen Fiction🍷 Now I wish we'd never met 'Cause you're too hard to forget While I'm cleaning your mess I know he's taking off your dress And I know that you don't But if I ask you if you love me I hope you lie to me 🍷 Henüz 17 yaşındayım, James. 17 yaşındayım...