Yıllar geçse de üstünden,
Bu kalp seni unutur mu?🍷
Aynaya baktığımda karşıma çıkan yüz yabancı gelmeye başlıyor.Seninle güldüğümüzde çukurlaşan gamzelerim uzaklaşmış.Kemiklerim belirgin,yüzüm küçücük.
Saçlarım yok,sen de yoksun.Onları saklamak isterdim,sen okşamıştın çünkü.Babamın sevmediği saçlarımı sevmiştin sen.
Çok güzel gülüyorsun diye ağladım tüm gece.Ağlayarak uyumanın ne olduğunu bilir misin sen?
Biliyor musun James?Bir kız saçlarını kaybettiyse çok üzülür.Anılarını gizlemiştir çünkü kırıklarında.Sevinçlerini.Bundan daha çok acıttın canımı.Unutmam.En çok sana ihtiyacım varken 'Kimseye ihtiyacım yok.' diye ağlarken buldum kendimi.Bunu da unutmam.
Belki bir gün beni anlarsın.Sevilmemek ne demek bilirsin.Ama bilme,anlama beni.Çok zor bu yük.Sabaha karşı uyanıp ağlamak ne demek bilme,söylemek istediklerin beynini kemirirken susmak neymiş öğrenme,uzaktan izleyipte gözlerin dolu dolu gülmek zorunda kalma.Anlama beni işte.Delirme,duvarlarla konuşma.Sen bunları yaşama.Çünkü çok ağır bir yük bu.
Hayattan istediğim çok şey yoktu.Sadece sevilmek istedim.Sadece bir kez sev istedim.Ruhunu bırak istedim.Sen ruhunu başkasına emanet etmişken hem de.Kabullendim her şeyi.Aynı şeyleri yaşamayı ama artık zor geliyor.Ölüyorum.
Bu arada tam 1 hafta önce 18 oldum.Yolladığın kart hala baş ucumda.O gün odamdan çıkmadığım için elinle verememiştin.Ben de korktuğum için çıkmadım zaten.Kimsenin hatırlamamasından korktum.
Bağırarak ağlamak istiyorum şimdi,mürekkebi bozan göz yaşlarımı sorun etme.Onlar benim yapamadığımı yaparak intihar ediyorlar.
Belki çaresizlik ama eğer Lily ile evlenirsen,çocuklarına benden bahset olur mu?Belki hissederler.Ruhumu.
Ve 17 yaşımı da seninle öldürdüm.Belki bazıları küçük bulsa da aşkın yaşı 17'dir.Ben artık 18'im.
Ben böyle yazıyorum ama sizi ayırmak gibi bir niyetim yok.Hiç olmadı.Zaten ayıramam.Siz birbirinize aitsiniz.
Zaten bu defteri ben yaşarken okuyamayacaksın.
Seni başkasıyla gördükçe ölüyorum ve sen başkasıyla mutlusun.Zaten beni senden güzel kimse öldüremezdi.
Sevgilerle,
Lilianna.🍷
Buraya yazmayı çok seviyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum ve oy vermeyi de unutmayın lütfen.
Sizleri seviyorum.Sihirle kalın/*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my diary | james potter
Teen Fiction🍷 Now I wish we'd never met 'Cause you're too hard to forget While I'm cleaning your mess I know he's taking off your dress And I know that you don't But if I ask you if you love me I hope you lie to me 🍷 Henüz 17 yaşındayım, James. 17 yaşındayım...