Final

420 56 43
                                    

But if I ask you if you love me
I hope you lie, lie, lie, lie to me

🍷

Artık benimle görüşmüyorsun ve ne dediysen Lily de bana dönmüyor artık.

Sirius geliyor yanıma bazen.Onun dışında hiçbir şey yapmıyorum artık.Bütün gün evde oturup annemlerden miras kalan parayı yiyorum.

Sana söylemem gereken şeyler var.Çok ağır şeyler.Yeni öğrendim.
Kaldıramıyorum.Kimseye söyleyemiyorum.Yanımda olmana ihtiyacım var.Annemin yanımda olmasına ihtiyacım var.Sahi niye yoksunuz?Niye hep gidiyorsunuz?Niye hep yalnız kalıyorum?

Ama bu haberi sana söyleyemem James.Zaten söylersem de yanımda olmazsın.

Hamileyim.

Sevgilerle,
Lilianna

🍷

Lilianna, titreyerek bir daha kapıyı çaldı.
"Geliyorum!"diye tanıdık bir ses yükseldi kapının arkasından.

Karnı büyümüştü ama bol giysiler giyerek gizliyordu.4 aylıktı kızı.Evet, bir kızı olacaktı.Eğer babası yanında olsaydı sevinebilirdi belki ama değildi.Yapamıyordu.

"Lilianna?"Lily'nin şaşkın sesini duyduğunda endişeli bir şekilde gülümsedi."Anlatmam gereken önemli şeyler var Lily."

"Kim gelmiş Çi-"James'in sözü kapıda Lilianna'yı görmesiyle kesilmişti.Bir anda içi korku dolmuştu.Ne yani, söylemeye mi gelmişti?

"Lilianna."Lilianna ona bakmamaya çalışarak devam etti."Tehlikedesiniz.
Aradığınız köstebek Peter."dedi hızlıca.

Yoldaşlık aralarında bir köstebek olduğundan şüpheleniyordu.Sirius söylemişti bunu ona.
Lilianna ise Peter'ı bir ölüm yiyenle buluşurken görmüştü ıssız bir sokakta.

"Ne diyorsun Lilianna?"dedi James şaşkınlıkla."Köstebek, Peter.Acilen bir sır tutucu bulup saklanmalısınız."

James ve Lily'nin kehanetten haberleri vardı ama şimdiye kadar saklanmışlardı.1 hafta içinde Dumbledore gelecekti ve büyüyü yapacaklardı.

"Saçmalama Lilianna."dedi Lily gülerek."O bize ihanet etmez."Lilianna sabrı kalmamış şekilde bağırdı.

"Edecek!Anlamıyor musunuz?Gördüm."James sinirle bir nefes verdi ve eşinin önüne geçti.
"Lilianna, git buradan."dedi duygusuzca.
Lilianna dolu gözlerini saklamaya çalışarak son kez ısrar etti.

"Gördüm diyo-"Sözleri kapının suratına kapatılmasıyla kesildi.Niye anlamıyorlardı?Canlarından olacaklardı.

"Sanırım onları kurtarmak için yapabileceğimiz son bir şey kaldı kızım."dedi karnını okşayarak.

🍷

Size anlatmaya çalıştım, dinlemediniz.Ama yine de yaşamanız için yapabileceğim tek şeyi yapacağım.

Beni dinlemediniz ama belki ben ölünce dinlersiniz.

Sizi uyarmaya geldiğimde bunun Peter'ın kulağına gideceğini biliyorum.O yüzden beni öldürmeye gelecek.Umarım ölümümü uyarı olarak alırsınız ve saklanırsınız.

Ama merak etmeyin, kızım ve ben cennette sonsuza kadar mutlu yaşayacağız.

Sevgilerle,
Lilianna.

🍷

Lilianna bahçe kapısından içeri girildiğini duyduğunda yutkundu ve karnına çevirdi gözlerini.

"Kızım, özür dilerim.Sana yaşama şansı veremedim.Belki çok güzel bir hayatın olacaktı.Bir sürü arkadaşların olacaktı belki.Hatta çok sevdiğin bir sevgilin.Özür dilerim bunları elinden aldığım için."Evin kapısı da açıldığında ağlamaya başladı.

"Ama cennette buluşacağız meleğim.Söz veriyorum.Orada sana sıkıca sarılacağım ve hiç bırakmayacağım.Hiç ayrılmayacağız, baban olmayacak belki ama biz seninle sonsuz mutluluğu yaşayacağız.Seni çok seviyorum kızım."dedi ve cümlesini bitirdiği an odanın kapısı kırıldı.

İrkilerek karşısındaki Peter'a baktı.
"Hoş geldin."dedi ve gözlerini yumup annelik iç güdüsüyle kollarını karnına sardı.

"Avada Kedavra!"Yeşil bir ışık odayı sararken kadının cansız bedeni yere düştü.

Bedeninden 21 gram eksildi güzel kadının.Ölürken 21 gram kaybeder insan.Bu yüzden ruh 21 gram derler.Ne sığar ki 21 grama?

Sizi bilemem ama Lilianna o 21 grama James'i de sığdırdı.

🍷

Son bir özel bölüm gelecek ve bu kitap da bitiyor.

Finali nasıl buldunuz?Umarım beğenmişsinizdir.Tekrar ediyorum, özel bölüm gelecek.Beklemede kalın.

Yanımda olan, kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim.Bütün yorumlarınızı teker teker okuyorum ve yorumlarınız beni o kadar mutlu ediyor ki.İyi ki varsınız.

Sizleri seviyorum.Sihirle kalın/*

my diary | james potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin