You are a drug to me
I never ever thought it otherwise🍷
Seninle ilk dersten kaçmamızı hatırlıyor musun?Yasak ormanın çok içine girmeden bir açıklık bulmuştuk.Bugün oraya geldim yine.Yine aynı dersten kaçtım,aynı saatte geldim.Ama yanımda ilk kez yoktun.Garip hissettim.Sanki içinde doldurulamayacak bir boşluk varmış gibi.Aslında sen bayadır yanımda değilsin.Garip hissetmemem lazım.
Bugün akşama kadar oradaki ağacın dibinde oturup ormanın sesini dinledim.Biraz nefes alıp kendime gelmeyi planlıyordum ama orası beni rahatlatmak yerine seninle olan anılarımızı hatırlattı.
Hani bana demiştin ya James."Saçlarından öpmek istiyorum,bunu Evans'a söylesem beğenir mi?"
Lily'i bilmiyorum ama bana söyleseydin ben orada bayılabilirdim James.
Bugün deftere yazmamayı planlamıştım.Çünkü bu defter seni aklıma getirip duruyor.Aklımdan çıktığın yok ama..
Senden nefret etmek istiyorum,küfürler etmek,bağırıp çağırmak ama senin onla mutlu olduğunu görüyorum ve mutluluğunu görünce bütün sinirim kayboluyor.
Bugün yanımdaki dala konan bir kuş gördüm.Ona seni anlattım.Her şeye rağmen anlatırken yüzümde büyük bir gülümseme vardı.Sonra onunla birlikte olduğun geldi aklıma.
Ağlayacaktım.Gözlerim dolmuştu ama aklıma senin bana ağlama dediğin geldi.Bana,"Hiçbir zaman ağlama,hiçbir şey senin bu incilerini dökmene değmez."demiştin.Ben de tuttum kendimi.Biraz daha orada oturduktan sonra okula geri döndüm.Kimse beni sormamıştı.Kimsenin bir yerlere kaybolduğumdan ve daha yeni döndüğümden haberi yoktu.
Annemlerin bile.Son iki haftadır mektup göndermiyorlardı.Son mektupları da yılbaşında eve dönmemem gerektiğiyle ilgiliydi.Bu yılbaşını ablamla kutlayacaklarmış.
Henüz 17 yaşındayım,James.
17 yaşındayım ve en yakın arkadaşımın sevgilisine aşığım.
17 yaşındayım ve yalnızım.
17 yaşındayım ve hayat çok zor.
Ve sen varsın işte James.
Sen benim 17 yaşımsın.
Sevgilerle,
Lilianna.🍷
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
Sizleri seviyorum.Sihirle kalın/*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my diary | james potter
Teen Fiction🍷 Now I wish we'd never met 'Cause you're too hard to forget While I'm cleaning your mess I know he's taking off your dress And I know that you don't But if I ask you if you love me I hope you lie to me 🍷 Henüz 17 yaşındayım, James. 17 yaşındayım...