1.4

331 49 33
                                    

You broke me first

🍷

Mezun olduk, 2 yıl geçti üzerinden.Seni son görüşümden bu yana, 9 ay sonra bir barda gördüm.Tek başınaydın.Oldukça yorgun görünüyordun.Yanına gelmekle gelmemek arasında kalsam da seni öyle görmeye dayanamadım ve yanına yürüdüm.

Bir buçuk yıl önce evlenmiştiniz Lily'le.Şimdi ise 3 aylık bir çocuğunuz vardı.Sizin adınıza mutluyum.

Sen gelmiyorsun ama Sirius geliyor yanıma arada.Konuşuyoruz bazen.İyi geliyor bana.Sana aşık olduğumu anladığını düşünüyorum ama beni üzmemek için çaktırmıyor gibi davranıyor.

Yanına geldiğimde gülerek kalktın ve sarıldın bana."İyi misin?"dediğimde suratındaki sahte mutluluk gitti ve yerini yorgun bir surata bıraktı."Harry'i çok seviyorum, gerçekten.Ama iyi bir baba olamayacağımdan çok korkuyorum.Bu korku beni yiyip bitiriyor."

Gülümsedim."Dünyanın en iyi babası olacağına eminim ama biraz rahatlamak istiyorsan hadi içelim."Sonrasını hatırlamıyorum.

Sabah koluma değen bedeninle uyanmıştım.Yavaşça gözlerimi açarken karşılaştığım barın üst katındaki odaların birinin tavanıyla kaşlarımı çattım.Odaya ne zaman geldiğimi hatırlamıyordum.

Bedenimin titremesiyle korkarak doğruldum ve yanımdaki çıplak bedeni gördüm.James.

James, yanımda uyuyordun.Yorgandan görebildiğim kadarıyla üstün çıplaktı.Korkarak yorganın altına baktığımda dudaklarım hissettiğim bir sürü duyguyla titredi.Çıplaktım.

Korkuyordum.Şimdi ne olacağından, nasıl tepki vereceğinden.

Endişeliydim.Seni kaybedecek miydim?Nasıl bu hale gelmiştik?Hiçbir şey hatırlamıyordum.

Üzgündüm.Hiç kimse aldatılmayı haketmezdi.Nasıl böyle bir şey yapabilmiştim?Nasıl kendime hakim olamamıştım?Lily'e nasıl bunu yapabilmiştik?

Şimdi ne yapmam gerekiyordu?Seni uyandırmam mı yoksa kıyafetlerimi üstüme geçirip gitmem ve bundan asla kimseye bahsetmemem mi?

Ağlamak üzereydim.Ne yapacağımı bilmiyordum, sen kıpırdanmaya başlamıştın.Çabuk karar vermem gerekiyordu.

İkimiz içinde daha iyi olacağını düşünerek yataktan seni uyandırmamaya çalışarak kalktım ve hemen yerdeki kıyafetlerimi üzerime geçirdim.Tişörtümü giyerken sesini duydum.

"Lilianna."Donakaldım.Titreyerek sana döndüm.Ne olduğunu anlamamış bir şekilde bakıyordun."Ne oluyor?"

Yutkunmakta başka bir şey yapamadım ve seni izlemekle yetindim.Sinirle ayağa kalktın ve kıyafetlerini üzerine geçirdin.Bir yandan da sinirle kendi kendine konuşuyordun.

Giyindiğinde gözlerin bana dokundu ve öfkeyle üzerime yürümeye başladın.

"Nasıl yaparsın!Nasıl bana engel olmazsın?"diye kükredin resmen bana doğru.

"Ben de en az senin kadar sarhoştum!Suçu bana atamazsın!"diye bağırdım kalan gücümle.Ellerini saçlarına götürdün ve var gücünle iki yana çektin.
Delirmiş gibi davranıyordun.

"Bundan asla birine bahsetmeyeceksin!Asla!"dedin bağırarak.Çok korkutucu görünüyordun James.Bana karşı ilk kez böyleydin ve hakkım olmasa da kalbim kırılıyordu.

"Duydun mu beni?"O kadar korkutucu bağırdın ki irkilerek bir adım arkaya gittim.O kadar gözün dönmüştü ki bana bir şey yapacaksın sandım.

Bir daha bağırmaman için hızla başımı salladım yutkunup.Aldığım nefesler yetmiyordu."Bu olmamalıydı!Eğer birinden duyarsam Lilianna,"dedin üstüme yürüyerek."Seni mahvederim."

Sen beni zaten mahvettin diye bağırmak istedim o an.Beni ezemeyeceğini söylemek istedim.Yapamadım.Korkak, kırılgan bir kızdım sadece.Sana karşı bir şey yapamadım.Yine sustum.

"Bu olmamalıydı."diye bağırıp dolaba sert bir yumruk attın.Normalde ellerini avucuma alırdım, bir şey olup olmadığını kontrol ederdim.Yapmadım ama düşüncelerim yaptı.

Haketmiyordun.Haketmeyen birini bu kadar seviyordum.Kendime üzüldüm.

"Bunu Lily'e nasıl yaptım?"

Bunu bana nasıl yaptın?

Ama sana hak veriyorum, Lily bunu haketmiyordu.Aldatan o kadın olmayı hazmedemiyorum.O yüzden kimseye bir şey söylemeyecektim.

Sonra hızla kapıdan çıkıp beni yalnız bıraktın.Her zamanki gibi.

Sevgilerle,
Lilianna.

🍷

Bir sonraki bölüm final ve sonra da bir özel bölüm gelecek ve kitap bitiyor.

Bu bölüm hakkında tepkilerinizi alabilir miyim?Bekliyor muydunuz?

Sizleri seviyorum.Sihirle kalın/*

my diary | james potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin