Sahne 1;Saudade.

149 27 388
                                    

Selamlar!Çok farklı bir kurgu ile karşınızdayım.İçimdeki duyguları, yaşayamadığım ne varsa,hissini bilmediğim ne varsa bir kızın ruhuna hapsettim.5 karaktere ayırdım onları,iyi okumalar (:

•••

Sahne 1;Yitirdim kendimi,kendi içimde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahne 1;
Yitirdim kendimi,kendi içimde.
-Nazım Hikmet-

...

1,
Titrek bir nefes.

2,
Derin,hisli bir iç çekiş

3,
Parçalanan kalbin düşme sesleri.

4,
Ciğerleri dolduran bir duman.

Son ve 5,
Soğuk bedenler,ıssız sokaklar,sisli hava ve lanetli gün.

2 saat önce yaptırmış olduğum dövmenin üzerinde elimi gezdirdim,acıyordu sanırım.

"Saudade,anlamı ney?" duyduğum ses ile irkildim.Yanımda oturan adama baktım.Acıyla gülümsedim.Gözlerimi dövmeme çevirdim.

"Saudade;Portekizce'de,hiç gelmeceyek birine karşı duyulan özlem,çekilen acıya denir." dedim sessizce.

"Gelmeyecek biriyse acı çekmen kendine haksızlık olur." diyip yanımdan kalktı duygudan yoksun ifadesiyle.Ardından kollarını açtı ve;

"Biraz bencillikten zarar gelmez!" dedi,yoluna devam etti.

"Bencilliğin ardı arkası kesilmez!" diye bağırdım arkasından.Silüeti kaybolana kadar ardından bakmaya devam ettim.

Dışarıdaki dondurucu soğuğa aldırmadan taş parçasında oturuyordum;soğuk insanı kendine getirir,acı ise seni insan yapar.

Telefonumu açtım, ekranı kaydırarak saate baktım,00.00'a tam 1 saat kaldığını gördüm,sinir bozukluğuyla gülümsedim.20 olmama 1 saat kalmıştı,doğum günleri...

Yanıma oturan takım elbiseli adamı görünce gözlerimi devirdim.

"Seni istiyor." dedi karşıyı izleyerek.

"Almayayım,sağ ol." dedim ve oradan ayrıldım.Kolumda hissettiğim baskı ile duraksadım.

"Seni istiyor dedim,o istediğini alır."

"Bende sana beni bırak dedim!" diyerek kasığına bir tekme geçirdim.

Koşarak oradan ayrıldım,onu birkaç saniye oyalayabilirdim.Ama diğerlerini oyalayamazdım..Peşimde bir sürü vardı...

Koşabildiğim kadar koştum adımlarım beni bir ara sokağa götürünce yanlış yol olduğunu fark ettim.Nefes nefese soluklanırken arkamı döndüm,gördüğüm gölge ile korkudan bağıracaktım ki ağzımın kapanmasıyla engellendi.Tanıdık bir yüz olduğunu fark ettim.

Ölüm Kokan ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin