Selam :) İyisiniz?İyisiniz.Her zamanki gibi,hatırlatmama gerek yok,değil mi?Şarkıyı açın,kelimenin anlamına bakın ve ben sizi baş başa bırakayım...
Sahne 14;
Sen acıma alışamayacak kadar öksüz,ben acıma alışacak kadar yetimim."Düzgün nefes alabiliyor musun?"
"Aslında uzun süredir tutmuyor astımım."
"Çok sigara içiyorsun,ondandır." dedi ve gözlerini devirdi.Apartmanın önünde bekledik.
"Olanları onlara anlatma,olur mu?" başını salladı ve kapıyı açıp gitti.Ardından ben de girdim.Dairenin önüne geldiğimizde anahtarı kapıya yerleştirdi ama ne kadar denese de açamadı.Sinirle kapıya bir tekme savurdu.
Sesimi çıkarmadım.Kapıyı açan Pozan şaşkınlıkla Mirza'ya baktı ardından bana baktı.Mirza ona çarpıp içeri geçti.
"Ne oluyor?" başımı sağa sola salladım.
"Kırk kere dedim değil mi sana içme şu zıkkımı diye!İçme diyorum ya içme,bu kadar zor olmamalı." diyordu Mirza bağırarak.Odasındaydı.Tam gidecekken Pozan durdurdu.
"Eylem." dedi Pozan.Eylem alışık olduğu bir konuymuş gibi sakindi.Pozan başıyla Mirza'nın odasını gösterdi.Eylem ise gitti.
"Halleder o." başımı salladım.Salona geçtim koltuğa oturdum ve karşıma da Pozan oturdu.Cebinden paket çıkarıp sigara uzattı.
"Onlar?"
"Gelmezler uzun süre,hatta Mirza uyuyakalır,kabuslar göreceği için Eylem yanında bekler.Zarar veriyor kendine uyurken." kaşlarımı kaldırdım.Sigarayı aldım,kendi sigarasını yaktı ve çakmağı bana uzattı.Ucunu ateşe verdikten sonra çakmağı bıraktım.
"Niye üzdün onu?"
"Üzmedim ki..."
"Üzülmüş, üzüntüsü de sinire dönüşmüş.Korkmuş."
"Korktuğunda böyle mi olur?" içeriden birkaç kırık sesi gelince ayağa kalkmak için yeltendim.
"Dur." dedi Pozan otururken.
"Gidersen eğer zarar verir."
"Gideceğim."
"Seni görmek onu daha da sinirlendirir neden anlamıyorsun?" dişlerimi sıktım ve geri yerime oturdum.
"Geçmişini hatırlatacak bir şeyler mi oldu?"
"Sadece..." sustum,devam ettirmedim.
"Sadece?"
"Hiçbir şey."
"Anladım." Pozan hiçbir şey için zorlamıyordu, sanırım bu huyunu sevebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kokan Zihinler
Teen Fiction"İç çekmek insanın kalbini çürütür derler.Söylesenize bayım,daha ne kadar çürüteceksiniz kalbimi?"